جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

پرواز قیمت مرغ در سطح ۱۲۵۰۰ تومانی

جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 692991
چهار آیین از افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ گرم ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
پرواز قیمت مرغ در سطح ۱۲۵۰۰ تومانی
به گزارش جهان نيوز، برومند چهار آیین عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی از افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار و ۸۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی کمبود عرضه ناشی از افزایش دمای هوا و کاهش وزن گیری مرغ‌های در حال پرورش را عامل اصلی نوسان قیمت در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که نرخ مرغ ظرف روزهای آتی به قیمت واقعی خود در بازار برسد.

چهار آیین نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۹ هزار و ۸۰۰ و مرغ آماده به طبخ را ۱۴ هزار تومان با تلورانس ۵ درصد افزایش یا کاهش اعلام کرد و گفت: این در حالی است که هم اکنون مرغداران در فروش هر کیلو مرغ با زیان یک هزار تومانی در بازار روبرو هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: قیمت مرغ گرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
این مرغداران که همیشه خدا در حال زیان هستند، به کجا وصلند که این شغل را سالهاست ادامه می‌دهند؟
Sweden
چقدر خوب
قیمت همه چی داره روند میشه
مثلا میتونیم پز بدیم بگیم که قیمت مرغ کیلویی 1 دلار
چی بوده دوره خراب احمدی نژاد؛ همش مرغ کیلویی 10 سنت، 20 سنت
Iran, Islamic Republic of
كابينه تبخير اميد
Iran, Islamic Republic of
همين ديروز از خيابان آذربايجان يك عدد مرغ خريد نزديك به 30 هزار تومان شد از قرار كيلويي 14 هزار تومان لطفاً قيمت رو پايين اعلام نكنيد. در ضمن قابل توجه آقاي حجتي وزير كشاورزي كه يكي از افتخاراتش كنترل قيمت مرغ و تخم‌مرغ بود بد نيست ايشون هم سري به مغازه‌هاي سطح شهر بزنند ببينند كه مرغ همينجوري داره پرواز مي‌كنه. قديم‌ترها تابستون كه مي‌شد و هوا گرم مي‌شد قيمت مرغ و تخم‌مرغ ميومد پايين به بركت دولت تبخير و اميد همه چيز برعكس شده تابستون قيمت مرغ و تخم‌مرغ داره سر به فلك مي‌زنه.