يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۴

واکنش تند روسیه به حمله رژیم‌صهیونیستی به سوریه

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 692681
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای با اشاره به حمله اخیر تل‌آویو به سوریه گفت که این‌گونه حملات اسرائیل، امنیت منطقه را تهدید می‌کند.
واکنش تند روسیه به حمله رژیم‌صهیونیستی به سوریه
به گزارش جهان نيوز، وزارت خارجه روسیه به حملات بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی علیه سوریه واکنش نشان داد و آن را تهدیدی برای امنیت منطقه خواند.

وزارت خارجه روسیه امروز (سه‌شنبه) بیانیه‌ای را در این خصوص صادر کرد و در آن گفت که «حملات اسرائیل به سوریه، امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند».

به گزارش روسیاالیوم، در ادامه بیانیه آمده است که «ادامه این حملات اسرائیل، نگرانی مسکو را برمی‌انگیزد».

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه با حمله به حمص و دمشق، حداقل موجب مرگ چهار سوری از جمله دو کودک شدند. سامانه‌های دفاعی ارتش سوریه موفق شد، شماری از موشک‌های شلیک شده را رهگیری و سرنگون کند.

این موشک‌ها توسط جنگنده‌های صهیونیستی از حریم هوایی لبنان به سمت دمشق و حمص شلیک شد.

وزارت خارجه سوریه دیروز با ارسال دو نامه جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، حملات اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق و حمص را محکوم کرد و خواستار جلوگیری از تکرار اینگونه تجاوزات شد.

دولت سوریه در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه این کشور به سازمان ملل شکایت کرد و گفت که «تجاوزات اسرائیل در چارچوب تلاش‌های این رژیم برای طولانی کردن بحران سوریه و جنگ تروریسم صورت می‌گیرد» .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Mohamad
Iran, Islamic Republic of
از کی به کی شکایت می‌کنه!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی به نوارغزه نقض آشکار قانون بین المللی است متاسفانه سران حیوان وحشی رژیم کودک کش صهیونیستی درک نمی کنند و نمی فهمند.
تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قانون بین المللی است متاسفانه سران حیوان وحشی رژیم کودک کش صهیونیستی درک نمی کنند و نمی فهمند.
رضا
United States
خدايا ببين چقدر ضعيف و خوار شديم كه هر روز در مملكت غريب زير بمباران قرار بگيريم و نق مون درنياد ! ...