سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

نتانیاهو با داعش هم می تواند هم پیمان شود!

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 692437
یک روزنامه نگار صهیونیست با انتقاد از سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: او حاضر است برای نجات خود از محاکمه حتی با گروهک داعش همپیمان شود تا از تعقیب قضایی در خصوص رشوه و کلاهبرداری و خیانت در امانت خلاص شود.
نتانیاهو با داعش هم می تواند هم پیمان شود!
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، بن کسبیت، روزنامه نگار صهیونیست که به انتقادهای شدید ضد نتانیاهو و همسرش معروف است به روند تشکیل حکومت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: نتانیاهو ابتدا به احزاب دینی و حزب آویگدور لیبرمن (رقیب درجه اول نتانیاهو) برای کوتاه آمدن از مواضع خود و تشکیل دولت متوسل شد اما به هدف خود نرسید.

وی ادامه داد: با شکست تلاش های نتانیاهو، او این بار به بنیگانتس رقیب سرسخت خود رجوع کرد و با پیشنهاد تقسیم مدت نخست وزیری (دو سال نتانیاهو و دو سال گانتس) گمان می کرد بتواند از بن بست سیاسی خارج شود که با مخالفت گانتس مواجه شد. نتانیاهو بعد از احساس ناامیدی در رسیدن به اهداف خود سعی در اقناع احزاب عربی کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را داشت که به در بسته خورد.

بن کبسیت گفت: مطمئنم اگر "داعش" نمایندگانی در پارلمان ما داشت، شاید نتانیاهو برای تشکیل دولت با آنها مذاکره می کرد هر چند به دلیل نبود داعشی ها در پارلمان نتانیاهو به بدتر از داعشی ها یعنی حزب "اییلت شاکید" که به مواضع تندرویانه خود مشهور است روی خواهد آورد.

نتانیاهو در تلاش است قانون مصونیت قضایی نمایندگان را اصلاح کنند چرا که طبق قانون فعلی نمایندگان کنیست (پارلمان) در برابر دادگاه مصونیت قضایی ندارند.گفتنی است؛ نتانیاهو در ماه های اخیر به دریافت رشوه و کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم شده است و ممکن است زندگی سیاسی نتانیاهو را به شکل جدی به خطر بیاندازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رژیم کودک کش صهیونیستی همان داعش جهانی است.
Iran, Islamic Republic of
جامعه بین‌الملل باید رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم کند