جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱۰
سفیر آمریکا در آلمان:

آمریکا به دنبال مذاکره با تهران است

شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 691303
سفیر آمریکا در آلمان در صفحه توئیتر خود نوشت: آمریکا به دنبال این است که ایران را به پای میز مذاکره بکشاند.
آمریکا به دنبال مذاکره با تهران است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «ریچارد گرنل» سفیر آمریکا در آلمان با اشاره به مواضع اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران نوشت: آمریکا خواهان بازگرداندن ایران به پای میز مذاکره است.

وی که از همسویی بسیاری با سیاست‌های ترامپ برخوردار است، همچنین آورده است: اروپا نیز مانند آمریکا خواهان مذاکره میان تهران- واشنگتن است.

گفتنی است رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی گفت که وی هیچ پیش‌شرطی برای مذاکره با ایران ندارد.

وی در این مصاحبه بار دیگر گفت که تمایل دارد با آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر یا حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران گفتگو کند.

ترامپ اعلام کرد که برنامه موشکی ایران یکی از مسائلی است که باید درباره آن مذاکره شود و هرگونه توافق با تهران باید شامل موضوع موشک‌های بالستیک ایرانی نیز باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هم آمریکا غلط می کند هم آلمان!
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و سازمان های بین المللی ازسال 1988 تاکنون درحل بحرین منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان شرم آوراست!
مناقشه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی در سال 1988 میلادی آغاز و در سال 1992 به درگیری های نظامی میان دو طرف تبدیل شد.
در سال 1994 میلادی با تلاش های میانجیگران بین المللی آتش بس میان دو کشور مورد مناقشه برقرار شد و روسیه، امریکا و فرانسه از سال 1997 ریاست مشترک در گروه میانجی مینسک ویژه حل مناقشه قره باغ را بر عهده گرفتند که تا به حال پیشرفت و نتیجه ای در حل این مناقشه به دست نیاورده اند.
Iran, Islamic Republic of
شلیک یک تیر به سمت ایران منافع آمریکا و هم پیمانانش را به آتش می‌کشد
خطای نظامی دشمن و به خصوص آمریکا و هم پیمانان او در منطقه به منزله شلیک تیر به انبار باروتی است که هم آمریکا و منافعش و هم، هم پیمانان او در آتش آن خواهند سوخت.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مذاکره ظریف با آمریکا و اروپا هر روز شاهد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش به امور داخلی ایران و منطقه هستیم.
Iran, Islamic Republic of
انتظار برای حل مشکلات توسط آمریکا و اروپا اشتباه است.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه توافق هسته‌ای به آمریکا و اروپا اجازه داد به امور داخلی ایران دخالت کنند.
Iran, Islamic Republic of
آلمان نوکر آلمان است.
سران کشورهای اروپایی نوکرآمریکا درجهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه انگلیس جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از گروه تروریستی منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی جیش الظلم، داعش، گروه تروریستی جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی، رژیم کودک کش صهیونیستی، رژیم کودک کش سعودی و دیگر رژیم های عربی فاجعه ایجاد کرده است.
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال این است که مردم ایران تسلیم آمریکا، اروپا، رژیم کودک کش سعودی و رژیم کودک کش صهیونیستی شود، نه توافق هسته ای
Iran, Islamic Republic of
تجاوز پهپاد آمریکا جنایتکار شماره یک 30 خرداد 98 به حریم هوایی ایران نقض قوانین بین المللی است.