چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۶

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و هدیه ۲۲ جلد کتاب به روحانی

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 316661
بسیج دانشجویی به عنوان یکی از آخرین یادگار امام خمینی (ره) برای روشن شدن اذهان عمومی ۲۲جلد صحیفه امام خمینی را برای شما به عنوان هدیه به پیوست تقدیم می‌کند که خدای ناکرده نزدیکان سابق امام که اکنون فاصله بسیار زیادی از راه حق و راه ایشان گرفته اند... امامی دروغین و کاریکاتوری برای حضرتعالی و دوست داران شما جلوه ندهند.
به گزارش جهان،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، ضمن دفاع از نطق روحانی در سازمان ملل، از تماس تلفنی وی با اوباما انتقاد کرد.

متن نامه بسیج دانشجویی خطاب به روحانی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهور اسلامی ایران

سلام علیکم

مجمع عمومی سازمان ملل متحد فرصتی است که هریک از کشورها و دولت ها می توانند با استفاده از آن، صدای خود را به گوش جهانیان رسانده و منطق خود را تبیین نمایند. سخنان مستدل شما و دفاع منطقی تان از مواضع اصولی انقلاب اسلامی که در قالب چارچوب های قواعد بین المللی بیان شد مایه شور و شعف مردم ایران اسلامی و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان شد.

یکی از برترین نقاط قوت انقلاب اسلامی ایران در طول سی و پنج سال گذشته، تاکید بر استقلال از ابرقدرت های جهانخوار و عملی کردن شعار “نه شرقی نه غربی” بوده است. اما اتفاقی که در آخرین ساعات سفر شما به نیویورک رقم خورد باعث تلخکامی دوستداران انقلاب اسلامی و خدشه دار شدن این وجهه شده است.

در حالی که آمریکا طی سال های اخیر فشارهای همه جانبه خود را بیش از پیش تشدید کرده و با اِعمال تحریم های جدید سعی در “فروختن ژست ابر قدرتی خود” و “مخدوش کردن وجهه ی ضد آمریکایی” انقلاب اسلامی ایران نموده است، گفتگوی تلفنی شما با رئیس جمهور آمریکا چه پیامی جز “کوتاه آمدن در برابر فشارها” و عدول از اصل اصیلِ استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران دارد؟

جناب آقای دکتر روحانی!

سوالات بسیاری مطرح است که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره میشود:

۱ دستاورد مکالمه چند دقیقه ای شما آیا چیزی غیر از”شکستن تابوی مذاکره و تعامل با امریکا” و “خدشه دارشدن وجهه ضد استکباری انقلاب اسلامی” بوده است که شادی رسانه های معاند انقلاب را درپی داشته است؟

۲ اگر این تماس تلفنی در جهت منافع ملی کشور بوده است و دستاورد مهمی به حساب می آید و باعث پیشرفت هردو کشور می‌شود، چرا هیچ یک از طرفین مرتبط مکالمه ، شروع کنندگی این ارتباط را برعهده نمی گیرند و از گردن نهادن به عملکرد خود طفره میروند؟

۳ با احتساب راستگویی دولت یازدهم و به ویژه شخص رییس جمهور که بارها بر راستگویی دولت تاکید کرده اند،آیا این عملکرد دولت امریکا مبنی بر متهم کردن هیات ایرانی به برقراری ارتباط ،دلیلی بر درستی ادامه روند بی اعتمادی نسبت به امریکا نمی باشد؟

۴ تاثیر این ارتباط و یا به اصطلاح مکالمه کوتاه را در سطح کشورهای منطقه و جهان که دست خوش بیداری اسلامی هستند و جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر ۳۵سال زورگویی و جنایات امریکا می دانند چگونه ارزیابی می نمایید؟

۵ کدام یک از شروط ملت ایران برای مذاکره با امریکا محقق شده است؟ آیا امریکا از دخالت های آشکار خود در امور داخلی کشور ما دست برداشته است؟ آیا امریکایی ها از حمایت اپوزیسیون ملت ایران دست کشیده اند؟ آیا امریکایی ها به دلیل کودتای بیست و هشت مرداد و حمایت های مالی و نظامی از صدام در هشت سال جنگ تحمیلی و حمله به هواپیمای ایرباس و نقش فعال در فتنه سال۸۸از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کرده است و اظهار پشیمانی کرده اند؟

۶ چطور ممکن است رییس جمهور ملتی انقلابی همچون ملت ایران که حماسه های عظیم بسیاری را در طول سی و پنج سال از تاریخ این انقلاب آفریده است از جمله حماسه عظیم ۲۴خرداد امسال که در آن حضرتعالی افتخار خادمی این ملت بزرگ را به دست آوردید و بارها بر دشمنی خود با دولت غاصب و جنایتکار امریکا که پس از گذشت سال های سال ، همچنان خون جوانان این مرزو بوم و میلیون ها مستضعف عالم در سراسر جهان که به گفته ی امام ، مظلومین همیشه تاریخ هستندو غیر از خدا کسی را ندارند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشم هایشان به عملکرد این انقلاب معطوف شده است از چنگال این گرگ درنده و سگ نگهبانش اسرائیل خون خوار از حسن پذیرایی این جنایتکار نهایت تشکر را کرده باشد؟

جناب آقای دکتر روحانی!

تضاد انقلاب اسلامی ایران با آمریکا نه بر سر پرونده هسته ای و نه بر سر تسخیر یک سفارتخانه ، بلکه تضادی ماهوی است و مردم ایران از سال ۵۷ تصمیم گرفته اند که کدخدایی جز “الله” را برنتابند و زیر یوغ امریکا نباشند!

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از آخرین یادگار امام خمینی (ره) برای روشن شدن اذهان عمومی ۲۲جلد صحیفه امام خمینی را برای شما به عنوان هدیه به پیوست تقدیم می‌کند که خدای ناکرده نزدیکان سابق امام که اکنون فاصله بسیار زیادی از راه حق و راه ایشان گرفته اند و به بیان خاطرات کاملا متفاوت و گاها خودساخته می پردازند و در قضایای مختلف ثابت کرده اند که دیگر مرد میدان مبارزه نیستند و ذلت و خواری در مقابل اشرافیت و فرصت طلبان و امریکای جنایتکار را به عزت و سرافرازی ملت فروخته اند امامی دروغین و کاریکاتوری برای حضرتعالی و دوست داران شما جلوه ندهند.

من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

مهرماه ۱۳۹۲
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *