يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

سالک: فضای‌مجازی قتلگاه جوانان تبدیل می‌شود

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 690985
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: برخورد با ناهنجاری های فضای مجازی باید در کمیسیون عالی امنیت مرکز ملی فضای مجازی که ریاست آن بر عهده آقای فیروزآبادی است مطرح شود.
سالک: فضای‌مجازی قتلگاه جوانان تبدیل می‌شود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام احمد سالک عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص عدم نظارت کافی و جدی ارگان های مربوطه بر فضای مجازی، اظهار داشت: در صورتی که بر فضای مجازی نظارت لازم صورت نگیرد این فضا می تواند به قتله گاه جوانان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه  مدیریت فضای مجازی باید مبتنی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی باشد، افزود: برخورد با ناهنجاری های فضای مجازی باید در کمیسیون عالی امنیت مرکز ملی فضای مجازی که ریاست آن بر عهده آقای فیروزآبادی است مطرح شود.

سالک با اشاره به مصوبات شورای عالی فضای مجازی در برخورد با متخلفان عرصه فضای مجازی، خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون فرهنگی مجلس کار را آغاز کردیم اما متاسفانه با عدم رای بعضی از دوستان مواجه شدیم که مجددا به دنبال این هستیم مواد قانونی در برخورد با متخلفان این عرصه را دنبال کنیم تا ان شالله تا پایان دوره مجلس دهم طرح جامعی را در این زمینه به صحن آوریم. 

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
..