جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۲۳

معلوم شد چرا زنگنه باید کنار برود!

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 690849
دیشب با چند پیشنهاد نفتی جلیلی مشخص شد زنگنه چرا باید کنار برود!
برچسب ها: جلیلی توییت زنگنه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف زدن و ادعا کردن و منم منم کردن نه هزینه دارد نه سواد می خواهد نه مالیاتی در پیش دارد . جلیلی برای حرف زدن خیلی لازم ندارد مطالعه کند راهکارهایش هم صرفا بدرد جزوه ی دانشجویانش در رشته دیپلماسی پیامبر می خورد که برای شب امتحان حفظ کنند و نمره بگیرند بروند تا دیوانه نشده اند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
حالا تو چرا از خبر پتروپالایشگاه آتیش گرفتی؟!
M.sh
Romania
اشتباها منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خبر پتروپالایشگاه هیچ وطن دوستی را ناراحت نمی کند شما موضوع را متوجه نشدی . آقای جلیلی در مصاحبه اختصاصی دیشب خاطره تعریف کرد و راهکار داد که بله به جای فروش نفت بیاییم چند تا پترو پالایشگاه بزنیم و مشتقات نفتی را به قیمت بالاتر بفروشیم ، معروف است این مثل " از کرامات شیخ ما این بود شیره را خورد و گفت شیرین است " جلیلی آیا تمی داند مشکل امروز ایران تولید نفت نیست بلکه فروش و انتقال پول آن به داخل کشور است ؟ جلیلی آیا نمی داند راه اندازی چنین کارخانجاتی احتیاج به بودجه دلاری دارد ؟ احتیاج به انتقال تکنولوژی دارد ؟ دوست عزیز ایران یک بار با طناب پوسیده امثال جلیلی به قعر چاه قطعنامه های شورای امنیت رفته برای امثال جلیلی بهتر است خودشان و ایده هایشان را برای درس های صرفا نظری دانشکده شان نگه دارند
ب
Iran, Islamic Republic of
البته این طناب پوسیده پیش فرض ذهنی شما است اما دولت بنفش نشان داد توان بالفعلی در پاره کردن انواع طناب دارد.
جلیلی میداند مشکل فروش نفت داریم اما شما نیز باید باور کنید ارزش افزوده میعانات و فرآورده های نفتی به مراتب بالاتر است.
راستی تاکنون به این فکر کرده اید که چرا نمی توانند ما را تحریم گازی یا برقی کنند؟ نه اینکه نخواهند نمی توانند.
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز نفت گاز پتروشیمی و هرآنچه که ما بفروشیم با مشکل وارد کردن پول آن به داخل مواجهیم فرقی بین نفت و گاز یا برق ندارد .
علی
Iran, Islamic Republic of
13:45 ما را ببخش تو یا آدم ساده وپیاده ای هستی یا شاید هم چیز فهم ولی ذینفع جاه ومال وپست ومقام هستی همه از کوچک بزرگ فهمیده اند آن طناب پوسیده که مردم را داخل چاه انداخت طناب برجام بود که هم هسته ای را مفت داد وهم مردم راگرفتار ام المصائب اقتصادی ومعیشتی امروز کرد.آن روز که جلیل مذاکره می کرد وضع اقتصادی وتولید ونفت وهسته ای ومسکن واشتغال وعزت حتی به اقرار مجامع رسمی بین المللی بمراتب از امروز بهتر وغنی سازی افتخارآفرین جوانان برومند ایران بالای 20 درصد ونفت هم فروخته می شد.یک کم چشمت را باز کن برای انقلاب اسلامی امروز مشکل بودجه دلاری وانتقال تکنولوژی نیست.مشکل عده ای خودباخته وغرب باور وخودشیفته است که فعلا" مردم از نجابت خود کارنامه مردودی وسیاه آنها را به رخ نمی کشند.ولی یک کلمه را هم بدان که مردم فهمیدند انشاء خودی نوشتن بهتر از دیکته امریکا واروپا را نوشتن وتو چاه فریب افتادن است.چون حداقل درانشاء نوشتن یک خلاقیت می خواهد .
فقط احتیاج به مردی دارد که اراده کار انقلابی داشته باشد. بقیه کارها با حمایت مردم و عنایات الهی حل می شود.
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیقا حرف حق همینه
Iran, Islamic Republic of
حالا شما دقیقا بگید که بعد از 6 سال که دوستان شما همه جوره در مقابل دشمن کوتاه اومده اند آیا الان وضعیت کشور ما خوب شده؟ الان برجام در چه وضعیتی هست؟...
سین
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ ما دلال پروریه ...!!!
رحیم
Iran, Islamic Republic of
چرا حس کردم یه جورایی تو متن پوزخند به عنوان پایان نامه سعید جلیلی که سیاست خارجی پیامبراکرم هست وجود داشت؟ امیدوارم اشتباه از من باشد.
Iran, Islamic Republic of
جلیلی درست گفته بنده بعنوان کارشناس ارشد صنعت نفت راهکار ایشون را تایید میکنم
شعار و راهکار انقلابی دادن از کسی که قدرت اجرایی دستش نیست، عیب نیست عیب آنجاست که مجریان می شنوند و مسخره میکنند و برعکس آن را اجرا میکنند. معلوم است نتیجه اش هم برعکس شود!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بله حرف زدن که کاری نداره. من اصلا به جای 10 تا میگم 50 تا بسازید. اخه به حرف نیست که. اگر میخواد تدریس کنه بیاید راجع به جزییات و مکانیزم ها و چگونگی ساخت اینها صحبت کند. ....
Iran, Islamic Republic of
ساخت 10 پتروپالیشگاه حداقل 5 سال زمان و میلیون ها دلار هزینه دارد.
آقای جلیلی در این خصوص چیزی نفرمودند؟
ب
Iran, Islamic Republic of
...
هزینه اش اراده کردن و زحمت کشیدن و عرق ریختن است. در دفاع مقدس هیچ امکاناتی نداشتیم اما فرماندهان خدا باور و سخت کوش داشتیم چنانکه در جنگ با داعش هم تکرار شد. حالا در جنگ اقتصادی چطور میشود که که کار به گره می افتد و فقط ناله های نمی توانیم بلند است؟!!
Iran, Islamic Republic of
این پیشنهاد چرا در زمان دولت احمدی نژاد داده و عملیاتی نشد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی یا ساده هستند یا خود رابه سادگی می زنند . خواهران و براداران عزیز خواهشا قبل از اینکه عملکرد فردی را نقد کنید قدری در خصوص موضوع مطالعه کنید درموردتحریم ها اولا این تحریم ها از سال 83 ( زمانی که معاهده سعد اباد بین ایران و اروپا منعقد شد و ارویا ئیان به تعهدات خود عمل نکرده اند در ان زمان دکتر روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود)با ارجاع پرونده ایران به شورای حکام آزانس بین الملل کلید خورد دوما قبل از دکتر جلیلی آقای لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول مذاکرات هسته ای بوددر زمان پرونده ایران به شورای امنیت رفته بود. سوما تحریم های فلج کننده بعد از فتنه 88 بود(طبق فرمایش رهبری اوباما طی نامه هایی شروط ایران را پذیرفته یا در حال پذیرش شروط ایران بود که با فتنه 88 امریکا زیر قول خود زد) چهارم این تحریم ها بهانه ای بیش نیست هر بار که عقب نشینی کنیم دشمن جلو آمده و به بهانه های دیگر (موشکی ، ترویست و حقوق بشر ) ما را تحریم خواهند کرد آنها با موجودیت نظام وایران مقتدر مشکل دارند