جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مسکن مهر پردیس ثبت نام جدید ندارد

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 690707
مقام مسئول شرکت عمران شهر جدید پردیس ثبت نام جدید در مسکن مهر این شهر را تکذیب کرد.
مسکن مهر پردیس ثبت نام جدید ندارد
به گزاش جهان نيوز، علی اصغر جاودان فر مقام مسئول شرکت عمران شهر جدید پردیس، اظهار کرد: در مسکن مهر پردیس هیچگونه ثبت نام جدید نداریم ومنتظر سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن هستیم که در صورت اجرایی شدن اطلاع‌رسانی لازم در رابطه آن انجام خواهد شد.
 
وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر شرکت عمران پردیس روی تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام این طرح تمرکز کرده است.

وی بیان کرد: مسکن مهر پردیس با حدود 82 هزار واحد مسکونی بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی و مسکونی کشور به شمار می‌آید که ثبت نام آن سال 92 به پایان رسید. پس از آن نیز وزارت راه و شهرسازی تاکنون هیچ برنامه جدیدی برای احداث و  ثبت نام جدید در حوزه مسکن مهر نداشته است.

به گزارش تسنیم،‌طی هفته‌های اخیر شایعاتی در خصوص ثبت‌نام جدید واحدهای مسکن مهر در پردیس مطرح شده که گفته می‌شود عامل آن دلالان مسکن هستند که با هدف سودجویی و کلاهبرداری اقدام به این کار می‌کنند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *