يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توزیع «عیدانه» عید فطر در مناطق سیل‌زده

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 688924
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه ۲۸ هزار بسته غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان خوزستان تأمین شده است، گفت: خدمات امدادی ما با توزیع عیدانه مربوط به عید فطر بین سیل‌زدگان تمام می‌شود.
توزیع «عیدانه» عید فطر در مناطق سیل‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره «آخرین وضعیت خدمات رسانی به سیل زدگان»، اظهار داشت: در استان خوزستان در حال توزیع سبدهای غذایی ماه رمضان هستیم.

وی ادامه داد: تعدادی از سبدهای غذایی را سازمان امداد و نجات و تعدادی کمک برنامه جهانی غذا است که تحویل ما داده است و در مجموع، نیاز استان خوزستان بالغ بر ۲۸ هزار بسته غذایی بود که تأمین شد ودر پلدختر نیز ۸۵۰۰ بسته توزیع می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات درباره «تعداد افرادی که در خوزستان در اردوگاه‌ها اسکان دارند»، افزود: در کل استان خوزستان تنها ۵۰ خانوار در اردوگاه ساکن هستند و بقیه اردوگاه‌ها جمع آوری شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه به افراد سیل زده در استان خوزستان بسته غذایی و بهداشتی یک ماهه داده‌ایم، بیان داشت: خدمات امدادی ما با توزیع عیدانه مربوط به عید فطر بین سیل‌زدگان مناطق تمام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *