جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ارسال دستگاه‌های دیالیز به مناطق سیل‌زده

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 680346
رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت از آمادگی این وزارتخانه برای ارسال دستگاه‌های دیالیز سیار به مناطق سیل‌زده خبر داد.
ارسال دستگاه‌های دیالیز به مناطق سیل‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مهدی شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت  در خصوص تأمین دارو برای بیماران خاص در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با سازمان غذا و دارو انجام شده است، علی‌‌رغم توزیع سهمیه استان‌ها در این مناطق، به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، دپوی سه ماه دیگر بیماران خاص در اختیار آنها قرار گرفت.

وی افزود: به دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز اعلام شد که برای تأمین داروی بیشتر برای بیماران مناطق سیل‌زده مشکلی وجود نخواهد داشت و با همکاری مددکاری دانشگاه‌ها نیازمندی‌های این افراد بر طرف خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت تصریح کرد: از سوی دیگر وضعیت بیماران دیالیزی به طور مرتب رصد می‌شود به طوری‌که برای حل مشکلات این بیماران در استان گلستان ساماندهی مناسبی صورت گرفت و در استان‌های دیگر نیز برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم چیده شده است.

شادنوش با بیان اینکه در شهر پلدختر سی و دو بیمار دیالیزی داریم و تمهیدات حمایتی از آنها اندیشیده شده است از آمادگی وزارت بهداشت برای ارسال دستگاه‌های دیالیز سیار به مناطق سیل‌زده خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *