دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

صدور مجوز به پرواز درآمدن بالون بچه ترامپ

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 688806
«صادق خان» با به پرواز درآوردن بالون بچه ترامپ در لندن به نشانه اعتراض به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس موافقت کرد.
صدور مجوز به پرواز درآمدن بالون بچه ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق خان، شهردار لندن به افرادی که قصد برگزاری تظاهرات در زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس را دارند، اجازه داد که بالون بچه ترامپرا در آسمان این شهر به پرواز درآورند.

در واقع صادق خان درخواست تظاهرکنندگان برای به پرواز درآوردن بالون بچه ترامپ بر فراز میدان پارلمان لندن را امضا کرد. در حال حاضر تظاهرکنندگان در انتظار صدور مجوز از سوی پلیس هستند تا بتواند این بالون را به پرواز درآورند. این بالون غول پیکر و نارنجی رنگ قرار است روز سه شنبه –یک روز پس از سفر ترامپ به لندن-- به پرواز درآید.

دونالد ترامپ قرار است در هفته جاری به انگلیس سفر کند. وی در این سفر سه روزه با ملکه انگلیس و ترزا می، نخست وزیر این کشور ملاقات خواهد کرد. وی در پایان هم برای انجام بازی گلف به یکی از عمارت‌هایش در اسکاتلند خواهد رفت.

انتظار می‌رود تظاهراتی هزاران نفری در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به انگلیس برگزار شود. رئیس جمهور آمریکا در سفر پیشین خود به انگلیس هم با اعتراضات گسترده مردمی مواجه شده بود.

بالون غول پیکر و نارنجی رنگ بچه ترامپ که رئیس‌جمهور آمریکا را به صورت خشمگین و در حالی که تلفن همراه در دست دارد نشان می‌دهد، نخستین بار در سفر پیشین وی به لندن مورد استفاده قرار گرفت. فعالان انگلیسی مبلغ ۴۴ هزار دلار برای ساخت این بالون پول جمع آوری کرده بودند. این بالون غول پیکر از آن پس در دیگر تجمعات اعتراضی علیه دونالد ترامپ در کشور‌های مختلف و حتی در داخل آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *