شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خيابان‎هاي انگليس صحنه تظاهرات گسترده عليه ترامپ شد

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 500759
مردم انگليس در مخالفت با تصميم جديد دونالد ترامپ مبني بر ممنوعيت ورود مهاجران از 7 کشور و نيز پناهجويان به آمريکا تظاهرات گسترده‌اي را برپا کردند.
خيابان‎هاي انگليس صحنه تظاهرات گسترده عليه ترامپ شد
به گزارش جهان نيوز میزان به نقل از  اسکاي نيوز نوشت، مردم انگليس از «ترزا مي» نخست وزير انگليس نيز خواسته شده تا موضع تندتري نسبت به اين سياست دونالد ترامپ در راستاي بستن مرزهاي آمريکا به روي مهاجران 7 کشور با اکثريت مسلمان، اتخاذ کند.
هزاران نفر از مردم در «داونينگ استريت» در مرکز لندن براي نشان دادن اعتراض خود به تصميم جديد ترامپ تجمع کردند و اين خيابان لندن مملو از پلاکاردهاي ضد ترامپ شده است.

تظاهرات مشابهي نيز در «ادينبورگ»، «کارديف»، «منچستر» و «بيرمنگام» برپا شده است و در بعضي از خيابان‌هاي لندن به دليل ازدحام زياد جمعيت ترافيک سنگيني ايجاد شده است.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهايي مانند «ترامپ بايد برود» و «شرم بر ترزا مي»، اعتراض خود به اقدام ترامپ را نشان دادند.

يکي از تظاهرات کنندگان گفت: ما از تمامي دوستداران صلح خواستاريم تا سرسختانه در مقابل تمامي اقدامات نژادپرستانه ايستادگي کنند.

«اد ميليبند» رهبر سابق حزب کارگر انگليس نيز در ميان تظاهرات کنندگان بود و در مصاحبه با اسکاي نيوز گفت: من فکر مي‌کنم که اين اقدام ترامپ در تقابل با ارزش‌هاي کشور ما و در واقع در تقابل با ارزش هاي جهان متمدن است و من اميدوارم که ترزا مي اين پيام آشکار را بشنود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *