جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

راز فرار صهیونیست‌ها از اسرائیل

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 688772
مهر نوشت: محافل صهیونیست به شدت از افزایش روند فرار صهیونیستها از فلسطین اشغالی نگران هستند و علت آنرا سیاست های نتانیاهو می دانند.
راز فرار صهیونیست‌ها از اسرائیل
به گزارش جهان نيوز، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به فرار صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی به دنبال گرانی و سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، آورده است: تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو به خاطر مشکلات اقتصادی فایده‌ای نداشت و کمیته‌ای که کابینه آن تشکیل داد، توصیه‌هایی کرد که در حد جوهری بر روی کاغذ باقی ماند و هرگز اجرایی نشد و واکنش اسرائیلی‌ها، شروع مهاجرت به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان بود و این حرکتی اعتراضی محسوب می‌شود.

این رسانه می‌افزاید که علاوه بر گرانی کالاهای اساسی، موضوع دیگری که در بحث مهاجرت اسرائیلی‌ها به خارج از فلسطین اشغالی قابل توجه است عدم عرق و وابستگی آن به سرزمینی است که در بزرگترین جنایت تاریخی با نابودی ملت فلسطین، رژیم عبری در آن ایجاد شده است.

رأی الیوم نوشت: مهاجرت به خارج از اسرائیل نه تنها متوقف نشده، بلکه تشدید هم شده است و روزنامه صهیونیستیهآرتص از افزایش روند تحصیلکردان این رژیم به خارج از فلسطین اشغالی خبر داده و اذعان کرده است که به ازای هر فرد آکادمیکی که به این رژیم وارد می‌شود، چهار صهیونیست تحصیلکرده از آن خارج می‌شوند.

هآرتص به نقل از دان بن داوید اقتصاد دان صهیونیست آورده است که روند فرار تحصیلکردها تشدید شده است و این به علت سیاست‌های کابینه نتانیاهو است که آنها را فراری داده است.

این اقتصاد دان صهیونیست از خروج ۴ تحصیلکرده در ازای ورود یک تحصیلکرده در حالی که قبلاً این رقم ۲ به یک بود، پرده برداشته است.

هآرتص از خروج صهیونیست‌هایی که برای تحصیل در طب به خارج می‌روند و هرگز به این رژیم باز نمی‌گردند، خبر داده است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز به میل شدید صهیونیست‌ها برای رفتن به کشور پرتغال اشاره کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *