جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ورود حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات قلعه نویی

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 688543
مهر نوشت: مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات سرمربی سپاهان گفت: اظهارنظرهای اخیر را با جدیت و در مراجع ذیصلاح پیگیری می‌کنیم و افرادی که اظهارات خلاف واقع مطرح کرده‌اند باید مستندات ارائه کنند.
ورود حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات قلعه نویی
به گزارش جهان نيوز، در پی اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی پس از بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی، مهدی ذاکر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هواداران اطمینان داشته باشند اظهار نظرهای اخیر را با جدیت و در مراجع ذیصلاح پیگیری می‌کنیم و افرادی که اظهارات خلاف واقع مطرح کرده اند باید ادله و مستندات ارائه کنند.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با عنایت به بازی غرورانگیز و برتری جویانه تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی و راهیابی به فینال مسابقات و نظر به اینکه برخی اشخاص با اظهارات خلاف واقع خود، باعث تشویش اذهان عمومی و تکدر خاطر میلیون‌ها هوادار پرسپولیس شدند، اعلام می‌کنیم؛ هواداران فهیم و پر شور و شعور پرسپولیس اطمینان خاطر داشته باشند که مدیریت حقوقی باشگاه تا تعیین تکلیف نهایی، موضوع پیش آمده و ادعاهای مطرح شده را با جدیت تمام در مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد. این افراد باید ادله و مستندات خود را ارائه نمایند و در این مراجع پاسخگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *