شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بازی کثیف اصلاح‌طلبان برای تبرئه نجفی! +تصاویر

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 688486
رفتار قبلیه ای اصلاح طلبان با موضوعات مختلف، روندی مشمئزکننده به خود گرفته است.
بازی کثیف اصلاح‌طلبان برای تبرئه نجفی! +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «گزارش غم انگیز یک قتل» نوشت: «به نظر می‌رسد "محمد علی نجفی" حرف‌های ناگفته بسیاری داشته باشد. این ظن از آنجا قوت گرفته است که او هیچگاه دلایل اصلی استعفای خود را تشریح نکرد. از سوی دیگر اگر حرف خبرنگار انصاف نیوز درست باشد و همسر دوم او قصد داشته حرف‌هایی بزند، باید پرسید چه حرف‌هایی قرار بود به رسانه‌ها گفته شود. در این میان شنیده شد که دست نوشته‌ای از "محمد علی نجفی" در خانه دختر خوانده‌اش به دست آمده که گویا او قصد خودکشی داشته و عمده دلایل خود برای ارتکاب این جنایت را تشریح کرده بوده است. البته "اعتماد" هنوز منبع موثقی برای تأیید این شنیده نیافته است…یکی از خبرنگاران در توئیتر خود مدعی شد نجفی از سوی همسر دومش به شدت تحت فشار بوده که رازهایی از او را برملا خواهد کرد و این گرفتاری به جایی رسیده که با جنایت ختم شده است».


روزنامه شرق نیز در گزارشی با عنوان «سرنوشت تلخ یک تکنوکرات» نوشت: «ورود این زن به زندگی محمدعلی نجفی با هر شکل و دلیلی و به صورت خواسته یا ناخواسته بوده باشد، نتایجی عمومی برای یک جریان داشته است؛ چراکه نجفی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نفرات نزدیک به دولت روحانی و جریان اصلاحات شناخته می‌شود و زندگی خصوصی او نمی‌تواند دور از جایگاه سیاسی‌اش باشد».



همچنین روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «تراژدی نجفی» نوشت: «قتل میترا استاد یک تراژدی تمام‌عیار است؛ نه به این دلیل که پایان خونین زندگی "همسر دوم" شهردار اسبق تهران بود؛ نه به این علت که چطور از دانش‌آموخته دانشگاه ام‌آی‌تی، وزیر آموزش و پرورش و علوم و رئیس سازمان برنامه و بودجه و میراث فرهنگی و عضو شورای شهر و شهردار تهران در ۴۰ سال اخیر چنین قتل هولناکی سر زده و نه به این علت که سیاستمداری متین در پیرانه‌سری چنین دل از قدرت کنده و دل به عشق جدید سپرده، استاد شریف دانشگاه نشسته در مدرسه عشق "استاد" جوان، خود را تحویل پلیس آگاهی داده و اقرار به قتل همسر کرده…که هر کدام از این‌ها برای ساخت یک تراژدی کافی است…قتل همسر محمدعلی نجفی اگرچه بسیار تلخ و تکان‌دهنده است اما می‌توانست همانند خبر بسیاری از ده‌ها قتلی که در کشور رخ می‌دهد اطلاع‌رسانی شود و پس از شناسایی و دستگیری قاتل همانند همه مجرمان بازجویی، محاکمه و مجازات شود. اما این‌گونه نشد و اگر تنها یک درصد او قاتل نبود شاید تا پایان عمرش باید پیشانی‌اش با داغ ننگ این اتهام ممهور می‌ماند».



روزنامه آرمان نیز در گزارشی با عنوان «تهران در شوک» نوشت: «با وجود اعتراف محمد علی نجفی به قتل همسر خویش، هنوز زوایای پرابهامی هست که نیاز به رازگشایی دارد».



رفتار قبلیه ای اصلاح طلبان با موضوعات مختلف، روندی مشمئزکننده به خود گرفته است. تاکنون این رفتار قبیله‌ای برای سرپوش گذاشتن بر مفاسد اقتصادی فعالین این جریان سیاسی به کار گرفته می‌شد، اما گویا انجام یک قتل توسط یک اصلاح طلب که سابقه وزارت در دولت اصلاحات و شهرداری تهران در دوره فعالیت شورای شهر اصلاح طلب و ریاست سازمان میراث فرهنگی در دولت روحانی را نیز داشته است، نیز شامل قوانین قبیله‌ای در اصلاح طلبان است.

«محمد علی نجفی» شهردار اسبق تهران، همسر خود را به قتل رسانده است اما از همان ابتدای انتشار خبر مذکور، طیف اصلاح طلب بازی کثیف خود را برای تبرئه نجفی کلید زد.

نجفی، از جمله مدیران تکنوکرات در جریان اصلاح طلب است که حتی گزینه این طیف برای ریاست جمهوری در سال ۹۲ نیز بود. یکی از فعالین رسانه‌ای در توضیح جنایت به وقع پیوسته توسط نجفی نوشته بود: «…اینجا نگرانی از امتزاج ثروت و قدرت در حرکت لغزنده به سمت لذت گرایی است…».

لازم به ذکر است که طیف اصلاح طلب که همیشه به احکام اسلامی حمله کرده و حتی آن را مورد تمسخر قرار می‌دادند، اکنون با استناد به احکام اسلامی به اتهام زنی به مقتول-همسر دوم نجفی- مشغول هستند!

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *