پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

گفتگوی مایک پنس با رهبر مخالفان ونزوئلا

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 688467
معاون رئیس جمهور آمریکا از گفتگوی تلفنی خود با رهبر مخالفان ونزوئلا خبر داده است.
گفتگوی مایک پنس با رهبر مخالفان ونزوئلا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: روز چهارشنبه با خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا یک گفتگوی تلفنی داشتم و بار دیگر خواستار کناره گیری نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از قدرت شدم.

وی در ادامه افزود: روز چهارشنبه با خوان گوایدو رئیس جمهور موقت ونزوئلا از طریق تلفن صحبت کردم. به او گفتم که آمریکا در کنار ونزوئلا خواهد بود، آن هم تا زمانی که آزادی بار دیگر احیا شود. مردم ونزوئلا در حال رنج کشیدن از دیکتاتوری و سرکوب هستند. نیکولاس مادورو باید برود.

این در شرایطی است که خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا نیز در مصاحبه ای گفت: اعتراضات خیابانی ادامه خواهد یافت.مذاکرات اخیر مخالفان و نمایندگان دولت ونزوئلا در نروژ بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافته است.

گوایدو افزود: ما خواستار دستیابی به یک راهکار برای این مناقشه هستیم. هیچ توافق فوری وجود نداشته بنابر این شانسی که الان داریم این است که اعتراضات خیابانی را ادامه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *