جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳۴

سوئیس: آماده میزبانی مذاکرات هسته‌ای هستیم

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 688041
یک مقام ارشد سوئیس گفته کشورش آماده است از مذاکرات بر سر مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران میزبانی کند.
سوئیس: آماده میزبانی مذاکرات هسته‌ای هستیم
به گزارش جهان نيوز، سوئیس گفته از تلاش‌ها برای حل و فصل تنش‌ها بر سر مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران استقبال می‌کند و آماده میزبانی گفتگو‌ها در این راستا است.

«توبیا پریوتلی»، معاون رئیس هیأت دیپلماتیک سوئیس در روسیه با بیان این اظهارات افزود: ما کاملاً از برنامه جامع اقدام مشترک یا توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم. فکر می‌کنیم برجام یکی از عناصر مهم معماری منع اشاعه هسته‌ای است.

وی اضافه کرد: «آماده‌ایم میزبان گفتگو‌ها باشیم، قبلاً این کار را کرده‌ایم؛ گفتگو‌های مهمی در خصوص ایران در سوئیس انجام شدند. هنگامی که بحث میانجی‌گری در میان باشد صرفاً بر اساس مقاصد دو طرف عمل می‌کنیم.»

اظهارات این مقام سوئیس در حالی صورت گرفته که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ناکام ماندن سیاست موسوم به «کارزار فشار حداکثری علیه ایران» لحن خود در خصوص تهران را نرم کرده و از آمادگی خود برای گفتگو خبر داده است.

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید کرده‌اند تسلیم زورگویی آمریکا نمی‌شوند و وارد گفتگو با واشنگتن نخواهند شد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سوئیس غلط کرد با هر خائنی که بره دوباره پای میز مذاکره
Romania
مذاکره هسته ای یعنی چه؟
مگر پادمان اجرا نمی شود؟..
Germany
مگر پرونده هستی ایی بابرجام بسته نشد؟ مذاکره سر چی دیگه؟
United States
اینقدر منتظر بمانید تا جونتون در بیاد.
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات برای چی؟
دائمی شدن تحریم های هسته ای؟؟؟
حذف قدرت موشکی ایران؟؟؟

بگذارید به رفراندوم تا ببینید مردم چه نفرتی از این بازی برچام دارند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ پای گوشی تلفن انتظار تماس ایران را میکشه شما هم به سفارتتان سفارش کنید منتظر باشند شاید روزی به آرزوی خودتان رسیدید آرزو بر جوانان عیب نیست به زودی طوفانی خواهد وزید که کلاه ترامپ را خواهد برد و او مجبور خواهد شد دنبال کلاهش بگردد وقت کار دیگری را ندارد تحریم دیگران را از یاد خواهد برد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکل هم همون سوئیس رفتن بود! که بحمد الله حل شد!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
عمردولت روحانی به مذاکره و بحث مذاکره و برجام و .... گذشت اما سفره مردم کوچک و کوچک ترشد
اميد
Iran, Islamic Republic of
فرصت هاي مذاكره را نبايد از دست داد و كشور را در تحريم
فرسايشي فرو برد ، مردم از درگيري و گفتمان مرگ و شعار خسته شده اند و حتي مردم عراق هم از بروز جنگي جديد در منطقه در هراس هستند.
ارباب بزرگ در گرداب خودش گرفتار است جنگی نخواهد شد و در جنگ اقتصادی هم ارباب بزرگ است که به زمین میخورد!
mohsen
Iran, Islamic Republic of
سوئیس غلط کرد با ارباب خود ترامپت پمپ واشر وهر جونور و با هر خائنی که بره دوباره پای میز مذاکره
United Kingdom
متاسفانه جهان سومی ها همیشه طعمه منافع ابر قدرت ها و هم پیمانان جهان دومی ان ها بوده اند ظاهرا برای جهان اسلام و کشورهای نفتخیز جهان سوم ارامش نیست .نمونه اش عراق و سوریه و فلسطین و مصر و الجزایر و سودان و ونزوئلا و لیبی .البته عربستان و امارات و دیگران هم در لیست بعدی جهانخواران هستند افسوس که ملت ما به خودشان هم در این روزگار نامردی ، وفا ندارند.
ما جهان سومی نیستیم و اساسا دنیا را با تعاریف جهانهای آمریکایی قبول نداریم ایران کشور مستقل است و تمام کشورها را به استقلال و آزادی از بند مستکبران و زورگویان دعوت میکند.
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
هدف برجام نه سیاسی بود نه اقتصادی و نه برداشتن تحریم! نتیجه‌ آن، دقیقا نابودی دستاوردهای هسته‌ای بود!
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
اگر مسولان کشور ما هوشیار باشند باید فورا تاسیسات اتمی کشورمان را فعال و غنی سازی اورانیوم با غلظت بالا را در دستور کار قرار دهند تا دولت های غربی و استکبار جهانی جلوی ما زانو بزند و ایران هسته ای را بپذیرد آنوقت می توانیم یک تو دهنی محکم به دهان استکبار و غرب بزنیم.
United Arab Emirates
رهبر ایران: جنگ نمی‌شود، مذاکره هم سم است
United Arab Emirates
برجام تنش را افزایش داده است، نه کاهش
United Arab Emirates
دولت روحانی درسیاست های داخلی و خارجی ضعیف بود.
United Arab Emirates
برجام به سران بی ادب کشورهای اروپایی اجازه داده است به امورداخلی ایران دخالت و مذاخله کنند.
United Arab Emirates
فرانسه: اروپا به خاطر ایران به شدت تحت فشار آمریکاست
Romania
آمریکا با واسطه سوییس به ایران شماره تلفن داد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این چه عزتی بود که برجام به‌ پاسپورت ایرانی داد که استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا بازداشت می‌شود و دیپلمات و مهندس ایرانی در اروپا زندانی؟!
Iran, Islamic Republic of
بعضی‌ها با خروج آمریکا از برجام می‌گویند مرگ برجام فرا رسیده است ولی واقعیت این است که برجام از اول مرده به دنیا آمد ولی دولتی‌ها خودشان را به ندیدن واقعیت زده بودند.
Iran, Islamic Republic of
با اینکه برجام جواب نداده و قیمت‌ها هر روز افزایش پیدا می‌کند دولت حاضر نیست دست از جسد برجام برداشته و به داد ملت برسد....
Iran, Islamic Republic of
دو حزب عمده در آمریکا برای موفقیت کشورشان دارای هدف مشترک و روش متفاوت هستند اما اینجا متاسفانه برخی احزاب در کشور ما، دائم به سوی دشمن می‌غلطند و به جای وطن، به فکر تامین منافع دشمنند. چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
مدعیان اصلاح‌طلبی این روزها برای نشان دادن مسئولان ایرانی دور میز مذاکره مجدد و امتیاز دادن بیشتر به شیطان بزرگ در تکاپوی شدیدند و می‌کوشند مردم را از سایه جنگ بترسانند! فریبکاری که در هسته‌ای و برجام، FATF ، سند 2030 و مانند آن انجام دادند را دوباره می‌خواهند تکرار کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست دولت به ویژه تیم هستهای کشور در مذاکرات چه دسته گلی به آب دادهاند که در برابر تحریمهای پی در پی آمریکا علیه ایران که نقض آشکار برجام است نه تنها هیچ اقدامی انجام نمیدهند بلکه تأکید میکنند که آمریکا هر کاری بکند باز هم ما به تعهدات برجامی وفادار میمانیم!
Iran, Islamic Republic of
تلاش و گستاخی غربیها برای بازدید از مراکز نظامی کشورمان نتیجه همان لبخندها و قدم زدنهای دستگاه دیپلماسی ما با شیطان بزرگ است که با سرگرم کردن مسئولان دیپلماسی هستهای کشورمان متنی تهیه شد بدون توجه به عمق آن و امضای آن توسط تیم هستهای کشورمان و اکنون کلاههایی که به سر تیم هستهای رفته، یکی یکی هویدا میشوند... حالا به حرف منتقدین پی میبرند. اگر به این نصایح توجه میکردند این وضع امروز ما نبود!
Iran, Islamic Republic of
ساليانه ميلياردها دلار پول گم شده ميرود تو بانكهاي سويس حفظ وضع فعلي بهترين وضعيت است براي اينها
جواد
امیدواریم دوباره با تکرار واژه نامیمون مذاکره ایران را آقایان به پای میز مذاکره نکشانند!!! این بو دارد استشمام می شود، نمی شود؟؟؟!!!