شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

پیمان منطقه‌ای عدم تجاوز را در عراق پیشنهاد کردم

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 687991
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: دیدارهایی مهم و سازنده با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، وزیر خارجه و رهبران دو ائتلاف پارلمانی برگزار کردم و پیمان منطقه‌ای عدم تجاوز را پیشنهاد کردم.
پیمان منطقه‌ای عدم تجاوز را در عراق پیشنهاد کردم
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: در عراق حضور دارم. دیدارهایی مهم و سازنده با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، وزیر خارجه و رهبران دو ائتلاف پارلمانی برگزار کردم و پیمان منطقه‌ای عدم تجاوز را پیشنهاد کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
1- جلوی چشم دبیرکل سازمان ملل عربستان و متحدانش ازششم فروردین 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند.
2 - جلوی چشم رئیس شورای امنیت سازمان ملل عربستان و متحدانش ازششم فروردین 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند.
3 - جلوی چشم رئیس حقوق بشرسازمان ملل عربستان و متحدانش ازششم فروردین 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند.