سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۲
اصغر سلیمی:

استانی شدن انتخابات منتفی شد

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 687520
سخنگوی کمیسیون شوراها اظهار داشت: با توجه به اینکه ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص به طرح استانی شدن انتخابات، ایرادات اساسی و ریشه‌ای است، استانی شدن انتخابات مجلس منتفی است.
استانی شدن انتخابات منتفی شد
به گزارش جهان نيوز، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص به طرح استانی شدن انتخابات ایرادات اساسی و ریشه‌ای است، استانی شدن انتخابات منتفی است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس افزود: ایراداتی هم هیأت نظارت مجمع در مورد سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گرفته است، بنابراین اگر بر مصوبه مجلس پافشاری کنیم و طرح استانی شدن انتخابات مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام هم برود، رد خواهد شد.

منبع:مهر
 
برچسب ها: انتخابات مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آدمیزاد
Colombia
بعضی ها همچون خاتمی اصلاحطلب و آقای محسن رضایی ؟؟؟.طلب میخواهند ایران را فئرالی (تجزیه به کشورهای قومی ) بکنند ولی خوشبختانه مقام رهبری با هوشیاری و خردمندی با آن مخالفت کردند.
اسفندیار بهاردست
Italy
مجلسی داریم که هیچ مصوبه اش بی دردسر نیست؛ چه آن که نصویب نهایی می شود، چه آن که هرگز تصویب نمی شود: از ماست که بر ماست: مردم همیشه هنگام انتخابات فراموشکار.