سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

طرح خطرناکی که پس از نشست مکه کلید می‌خورد

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 687444
مهر نوشت: یکی از اعضای ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق به طرح خطرناکی که پس از نشست مکه علیه منطقه کلید خواهد خورد، هشدار داد.
طرح خطرناکی که پس از نشست مکه کلید می‌خورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از النهرین، باقر الزبیدی از اعضای ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق درباره طرح سعودی-آمریکایی برای هدف قرار دادن منطقه هشدار داد.

وی اعلام کرد: هدف از نشست مکه که ملک سلمان خواستار آن شده است، لشکرکشی سیاسی و امنیتی عربستان پس از شکست آنچه طوفان قاطعیت در یمن خوانده شد و کشیده شدن جنگ به عمق خاک عربستان از سوی یمنی‌ها، رخ می‌دهد.

الزبیدی گفت: آمریکا از سعودی‌ها خواسته است که نشست مکه را برگزار کنند تا پول‌هایی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای طرح نیاز دارد، جمع آوری شود و این مشابه آنچه درباره ایجاد جبهه النصره، جیش الاسلام و فیلق الرحمن و مشابه آن رخ داد، است. بخش‌هایی از پول‌های کشورهای حوزه خلیج فارس برای طرح سلفی که طی آن نسخه جدید و خطرناکی از بازمانده‌های القاعده و داعش ایجاد خواهد شد اختصاص خواهد یافت و این نسخه در شرق فرات سوریه و در پایگاه عین الاسد عراق آماده می‌شود و بخشی دیگری از پول‌ها برای معامله قرن خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتى خبر رو نصفه و نيمه از جائى نقل ميكنيد اينطور بى سر و ته از اب درمياد
عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
سوزاندن نقشه دشمن در آینده و آگاه سازی دیگران درباره آن. یک کار اطلاعاتی و امنیتی درست است