شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۲
آیت الله نوری همدانی:

گره‌زدن همه مشکلات کشور با تحریم غلط است

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 686791
مهر نوشت: یکی از مراجع تقلید شیعیان گره زدن همه مشکلات کشور با تحریم را امری غلط دانست و افزود: می‌توان بسیاری از مشکلات را با مدیریت، نظارت و مصرف صحیح کالاها رفع کرد.
گره‌زدن همه مشکلات کشور با تحریم غلط است
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار عده‌ای از گروه‌های تبلیغی استان مازندران که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از خطرات فراوانی گذر کرده است، افزود: وضعیت کنونی آمریکا و همپیمانانش در منطقه در حال حرکت به سوی سرازیری است.

وی بیان کرد: می‌توان با توکل به خدا، تبعیت از رهبری و وحدت مردم و خودباوری مسئولان، مشکلات کشور را حل کرد.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه آمریکا با تمام قدرت خود برای شکست ملت ایران به میدان آمده است، افزود: آمریکا با وجود تمام تلاش‌های خود باید بداند که به اهداف شوم خود در ایران نخواهد رسید.

وی با اشاره به پیشرفت معنویت در ایران، افزود: دشمنان هنوز مردم متدین و اصیل ایران را نشناخته‌اند که چگونه در برابر ظلم مقاومت می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه در رأس انقلاب اسلامی رهبری شجاع قرار دارد که با توکل به خداوند نقشه‌های شوم دشمنان را شناخته و با آن مقابله می‌کند، گفت: مسئولان باید آگاه باشند و با توجه به نظرات مقام معظم رهبری به انجام امور بپردازند.

وی گره زدن همه مشکلات کشور با تحریم را امری غلط دانست و افزود: می‌توان مشکلات را با مدیریت، نظارت و مصرف صحیح کالاها برطرف کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولان افزایش قیمت‌ها را رسماً اعلام کنند
۵ عدد نان خریدم و نانوا به جای ۵ هزار تومان باقیمانده ۱۰ هزار تومانی که به او دادم ۲۵۰۰ تومان به من بازگرداند و ادعا کرد که قیمت نان از ۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ تومان افزایش یافته است. اما هر چه تلاش کردم، متوجه نشدم که فرمانداری، اتحادیه نانوایان و چه نهادی نان را رسماً گران کرده و در‌این‌باره اطلاعیه صادر کرده است؟ آیا وقتی مایحتاج اصلی مردم گران می‌شود، مسئولان نباید به صورت رسمی آن را اعلام کنند؟
Iran, Islamic Republic of
قیمت یک لیتر بنزین از آب‌ بسته‌بندی کمتر است
دولت به جای آن‌که درباره افزایش قیمت بنزین مستقیماً با مردم صحبت کند، بهتر است در‌این‌باره با مسئولان و مالکان جایگاه‌های توزیع بنزین وارد مذاکره شود و اجازه دهد آن‌‌ها قیمت‌های جدید را اعلام کنند. در ضمن هر جایگاه باید بتواند بر اساس عرضه و تقاضای بنزین و در یک بازار رقابتی نرخ بنزین را متفاوت از دیگر جایگاه‌ها اعلام کند، این برنامه در اغلب کشورهای اروپایی و آمریکا اجرا شده و نتیجه بخش بوده است. در ضمن در شرایطی که قیمت یک لیتر بنزین از یک لیتر آب بسته‌بندی کمتر است، آیا به صلاح کشور و ملت است که قیمت آن همچنان تا این اندازه پایین بماند؟
از کارکنان وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
قیمت سبزی‌خوردن باورکردنی نیست!‌
آیا تعجب برانگیز نیست که قیمت سبزی‌خوردن آنهم در فصل بهار کیلویی ۸ هزار تومان باشد و موقع پاک‌کردن هم نصف آن آشغال در بیاید؟
مصرف‌‌کننده از تهران
Iran, Islamic Republic of
با گذشت بیش از 43 روز از شروع سال جاری چرا احکام فرهنگیان بازنشسته صادر نشده است؟!
Iran, Islamic Republic of
‌ با وجود تولید فراوان لاستیک خودرو در داخل کشور چرا شرکت‌های تولیدکننده فروشگاهی برای عرضه محصولات خود ندارند؟ در بازار هر فروشنده یک قیمت روی جنس گذاشته و دولت هم تماشا می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای نوبخت اعلام می‌کند که مطالبات فرهنگیان واریز شد! از 6 ماه طلب سال قبل فرهنگیان، در این تورم و گرانی تنها 2 ماه را واریز کرده‌اند. مدیریت کاربلدها باعث شده که هر ماه با دریافت وام باید زندگی خویش را تامین کنیم؟! آیا خودشان هم این‌گونه حقوق می‌گیرند؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا روغن کامیون‌ها طی یک هفته از 150 هزار تومان به 250 هزار تومان افزایش یافت؟! این روغن‌ها که وارداتی نیستند. این هم به علت تحریم است یا بی‌تدبیری‌های مداوم دولتمردان؟!
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ 14 اردیبهشت در مدرسه ... شهرری معلم در کلاس چهارم ابتدایی بچه‌ها را تشویق به رقص می‌کند و فیلم آن را هم در فضای مجازی منتشر می‌کند! وقتی والدین به آموزش و پرورش شکایت می‌کنند می‌گویند صبور باشید حل می‌شود؟! در حالی که طی قریب به 10 روز از ماجرا گذشته هیچ واکنش و عکس‌العملی دیده نشده است. به همین خاطر برخی والدین بچه‌های خود را از این مدرسه خارج کردند. پس از آن آهنگ و قیافه بچه‌ها از معلم پرسیده بودند: سکسی یعنی چه؟ این خیانت به بچه‌های معصوم مستحق شدیدترین برخوردهاست.
Iran, Islamic Republic of
به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری توصیه می‌شود حرمت‌شکنی را کنار گذاشته و شأن و مقام عالی خویش را آلوده به سیاسی‌کاری نکنند. چرا باید فتنه‌گرانی که دستشان به خون دهها بسیجی در فتنه 88 آلوده شده به جلسه مهمانی افطار ایشان دعوت شوند و با این جماعت برانداز به خوش‌وبش بپردازند؟
Iran, Islamic Republic of
تبعیض و فقر در سیستان باعث فراگیر شدن خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه منوجان شده است. به داد مردم این منطقه برسید.
Iran, Islamic Republic of
چندی قبل علاوه بر معلولیت به بیماری برونشیت و سپس به بیماری فتق ناشی از سرفه‌های مکرر گرفتار شدم که با هزینه‌های سرسام آور روبرو شدم آن هم با حقوق 160 هزار تومانی بهزیستی؟! وقتی به اداره بهزیستی رفتم گفتند باید چند ماه انتظار بکشید! آخر من مریض، معلول، مقروض و... چگونه می‌توانم چندین ماه انتظار بکشم. در صورت امکان از اداره بهزیستی اصفهان و کاشان بخواهید که این مشکل مرا حل کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم ما از نظر رفاه از اروپا وضعیت بهتری دارند چرا دولت به خاطر برجام به اروپا باج می دهد