جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

سریال«یوسف‌پیامبر» همچنان محبوب در جهان

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 685794
با گذشت 11 سال از پخش سریال فاخر «یوسف پیامبر(ع)» در داخل کشور، این سریال همچنان در سطح جهان با استقبال مواجه است.
سریال«یوسف‌پیامبر» همچنان محبوب در جهان
به گزارش جهان نيوز، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برخی از شبکه‌های تلویزیونی برای بار چندم اقدام به بازپخش «یوسف پیامبر» به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور نمودند.

ازجمله می‌توان به «کانال ۷» تلویزیون ترکیه اشاره کرد که بار‌ها این سریال ایرانی را نمایش داده و امسال نیز به خاطر استقبال مخاطبانش، اقدام به بازپخش آن نموده است.

سریال «یوسف پیامبر (ع)» در ماه رمضان امسال هم مهمان خانه‌های مردم بوسنی و هرزگوین است.
 
از ابتدای ماه رمضان امسال پخش سریال یوسف پیامبر (ع) برای چندمین بار از چند شبکه تلویزیونی اروپایی آغاز می‌شود. این سریال که زیرنویس بوسنیایی آن در کانال بالکان شبکه جهانی سحر انجام شده است در شبکه‌های محلی با لوگوی سحر بالکان به روی آنتن می‌رود.

پخش سریال یوسف پیامبر (ع) از تلویزیون‌های کانتون سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین در قلب اروپا برای چندمین بار صورت گرفته و مورد استقبال مسلمانان و پیروان سایر ادیان قرار گرفته است. به نحوی که طی سال‌های گذشته مدیران شبکه‌های مختلف منطقه بالکان با تماس با دفتر نمایندگی سازمان صداوسیما در این کشور خواستار دریافت نسخه اچ‌دی این سریال برای پخش از تلویزیون‌های دولتی جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو و تلویزیون‌های محلی منطقه مسلمان‌نشین نووی‌پازار در جنوب صربستان بوده‌اند.

با پخش سریال «یوسف پیامبر» در ماه رمضان امسال و با توجه به اینکه تلویزیون‌های این کانتون، از قبیل: تلویزیون ووگوشچا، تلویزیون کاکانی، تلویزیون ایگمن و تلویزیون بوسنیا در شبکه کابلی و دیجیتالی کشور بوسنی و هرزگوین قرار دارد، عموم مردم این کشور، مخاطبان نسخه زیرنویس شده سریال یوسف پیامبر (ع) توسط سحربالکان و با لوگوی این کانال هستند.

تلویزیون تونس نیز از دیگر مشتریان «یوسف پیامبر» در ماه رمضان امسال است. البته سریال «یوسف پیامبر» قبلا در کشور تونس به نمایش درآمده بود؛ اما به گفته «ایمان خضر» مدیر روابط عمومی شبکه «کارتاژ پلاس‌تی‌وی»، به‌دلیل علاقه بسیار زیاد مردم آن کشور به این سریال، بار دیگر در ماه رمضان پخش می‌شود. این شبکه نیز از اول ماه رمضان، پخش «یوسف پیامبر» را از سر گرفت.
 
منبع:کیهان
https://jahannews.com/vdcgyn93tak97u4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyn93tak97u4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابو کیان
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیمای ایران باید به صورت رایگان این مجموعه را در اختیار شبکه های ملی کشورهای آفریقایی و دیگر کشورها بگذارد این اهتزاز پرچم ایران در دیگر کشورها و بهترین تبلیغ برای انقلاب اسلامی ایران است
ایه
Iran, Islamic Republic of
این فیلم شاهکاری بود که هرگز از چشم نمی افته
Iran, Islamic Republic of
کجایید ای طرفداران حقوق مردم ایران در داخل و خارج — آیا از وضع مردم زلزله زده خوی خبر دارید ، دروغگو های مزدوران وطن فروش ، چرا کمک نمیکنید ! در اختشاشات برای مردم دلسوزی میکردید - الان کدام کورید بیایید کمک کنید دروغگوها