يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۳

تماس تلفنی مایک پمپئو با ولیعهد سعودی

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 685266
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اعلام کرد که ولیعهد این کشور اواخر شب گذشته- دوشنبه- تماسی تلفنی از وزیر خارجه آمریکا دریافت کرد.
تماس تلفنی مایک پمپئو با ولیعهد سعودی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در ساعات پایانی شب گذشته -دوشنبه- تماسی تلفنی از «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دریافت کرد.

واس گزارش داد که در این تماس تلفنی موضوع روابط دو جانبه ریاض- واشنگتن و نیز برخی تحولات منطقه­‌ای و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درجایگاهی نیست که تحولات منطقه ای و بین المللی مورد بحت و بررسی کند.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک به همراه امارات جنایتکارشماره یک، بحرین جنایتکارشماره یک و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون یکی ازحامیان اصلی تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
عربستان جنایتکارشماره یک مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه و یمن شده است.
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از برادران شیعه ما در عربستان در معرض اعدام هستند. این درحالی است که هیچ جرمی مرتکب نشده اند. مقامات سعودی از هر روش ممکن برای دستیابی به اهدافشان در چارچوب طرح های صهیونیستی و آمریکايی استفاده می کنند. این رژیم تفاوتی میان سنی ها و شیعیان و وهابیون و غیروهابیون و حتی کسانی که در گذشته طرفدار این رژیم بوده اند و مخالفان قائل نیست.