جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵
آیت الله نوری همدانی:

مراجع تقلید نسبت به وضعیت اقتصادی نگرانند/به آمریکا اعتماد نداریم

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 684426
مهر نوشت: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه نسبت به وضعیت اقتصادی پیش آمده نگرانند و دائماً به مسئولان در این خصوص تذکر می‌دهند.
مراجع تقلید نسبت به وضعیت اقتصادی نگرانند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از بانوان استان تهران به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه نسبت به وضعیت اقتصادی پیش آمده نگرانند و دائماً به مسئولان در این خصوص تذکر می‌دهند.

وی با بیان اینکه بی مدیریتی برخی افراد موجب بدبینی مردم نسبت به نظام و روحانیت شده است، افزود: با وجود تحریم اما بیشتر مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم نیست بلکه باید مدیریتی قوی به برطرف کردن مشکلات بپردازد.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه حل مشکلات نیازمند توجه به توصیه‌های رهبری است، افزود: با وجود اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند که به آمریکا و اروپا اعتماد نکنید باز هم متأسفانه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد.

وی با بیان اینکه مردم به آمریکا اعتماد ندارد، افزود: باید نسبت به آمریکا بدبین بود زیرا اعتماد به آمریکا یا از روی جهل و یا از روی خیانت است.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: مسئولان به ویژه در شرایط کنونی باید با یکدیگر حول محور رهبری متحد باشند تا بتوانند مشکلات را برطرف سازند.

وی ضمن تأکید بر کنار گذاشتن اختلافات توسط مسئولان افزود: مسئولان باید مراقب باشند سخنانی بیان نکنند که موجب خوشحالی دشمنان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
هر مشکلی را میگند دلالها چنین و چنان کردند.پس دولت چکاره است؟یعنی اقتصاد این کشور دست دلالان است؟ جای تعجب دارد
Iran, Islamic Republic of
....
Greece
...
Greece
...