جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

ستایش رهبر انقلاب از «دیلماج» و سؤال درباره اقبال آثار رضا امیرخانی

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 684025
فارس نوشت: مقام معظم رهبری در بازدید از غرفه نشر افق درباره چگونگی انتخاب مترجمان این ناشر و همچنین اقبال آثار رضا امیرخانی سؤال کردند.
به گزارش جهان نيوز، سیامک علی‌آبادی مسئول غرفه نشر افق، درباره بازدید رهبر انقلاب از انتشارات این غرفه اظهار داشت: پس از چندین سال انتظار افتخار داشتیم امروز در محضر رهبر انقلاب در غرفه نشر افق باشیم.  این مسئله برای انتشارات نشر افق افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیشترین زمان حضور در غرفه‌ها را به افق اختصاص دادند، گفت: اطلاعات ایشان درباره کتاب‌های ما کامل بود هر چند ما نیز توضیحاتی ارائه کردیم.

مسئول غرفه نشر افق افزود: مقام معظم رهبری کتاب دیلماج (نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی) را تورقی کرده و فرمودند: دیلماج جزو کتاب‌های خوب ماست.
 
 
علی‌آبادی افزود: ما از پرفروش‌ بودن کتاب‌های رضا امیرخانی محضر رهبر انقلاب توضیحاتی دادیم که معظم‌له پرسیدند: اینها پرفروش است؟ که ما عرض کردیم بله هر ۵ کتاب ایشان جزو پرفروش‌هاست.

علی‌آبادی ابراز داشت: مقام معظم رهبری سپس کتاب ادبیات کلاسیک نشر افق را نگاه کرده و بعد از آن درباره انتخاب مترجمان از ما سؤالاتی را جویا شدند که ما عرض کردیم تلاش‌مان بر این است بهترین مترجمان را انتخاب کنیم.

این گزارش اضافه می‌کند: مقام معظم رهبری در غرفه انتشارات افق کتاب پدرخوانده، سرگذشت شعر و دمیان را مورد بررسی قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *