جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶
کنعانی مقدم:

ایران هیچ‌گاه، گاو شیرده آمریکا نمی‌شود

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 683849
دبیر کل حزب سبز تصریح کرد: ایران استقلال دارد و مردم بر آن حاکم هستند از این رو هیچ گاه، گاو شیرده آمریکا نمی‌شود.
ایران هیچ‌گاه، گاو شیرده آمریکا نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز  در خصوص تأثیر گروه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی در تصمیمات دولت آمریکا علیه ایران، گفت: کار، گروه‌های ضد انقلاب مشورت به دولت آمریکا علیه ایران است و عملاً بسیاری از اطلاعاتی که ترامپ از ایران دریافت می‌کند و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند با مشورت منافقین، سلطنت طلبان، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و همه دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به روش‌های منافقین برای نفوذ در داخل ساختارها و جمع‌آوری و تخلیه اطلاعات و همچنین اقدامات جاسوسی که علیه موضوعات اقتصادی یا صنعتی ایران دارند، فعالیت‌های ما را رصد می‌کنند و اطلاعات را همچون موضوع هسته‌ای به آمریکایی‌ها می‌دهند.

این فعال سیاسی همچنین در مورد اظهار نظرهای مقامات آمریکایی در مورد مدل عملکرد دولت ایران، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها انتظار دارند که دولت ایران مثل سایر دولت‌هایی که تابع سیاست‌های آمریکا هستند، رفتار کند و مانند برخی کشورهای عربی گاو شیرده باشند که هر بار گفتند اگر ما نباشیم، شما نابود می‌شوید؛ ایران استقلال دارد و مردم بر آن حاکم هستند. هیچ گاه گاو شیرده آمریکا نمی‌شود. آنها توقع دارند که ایران تابع سیاست‌های آنها باشد.

کنعانی مقدم همچنین در مورد اثرات مثبت فشارهای آمریکا بر ملت ایران، تاکید کرد: هر چه مقاومت و ایستادگی می‌کنیم، پایداری و مقاومت و حل مشکلات با عبور از بحران‌ها، خود را بیشتر نشان می‌دهیم.

وی گفت: شاید یکی از دلایلی که ما می‌توانیم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنیم و پشت دشمن را خم کنیم، تحمل سال‌ها مبارزه و ایستادگی است که کشور را مثل یک فولاد، آب دیده کرده است.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه انگلیس داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی به همراه سازمان های بین المللی داعش را ایجاد کردند.
Iran, Islamic Republic of
بابا پوتین فقط باید ما را بدوشه و لگد بزنه .
Iran, Islamic Republic of
یک خبر چند خط تحلیل؛
ترامپ هم برای عبور از تنگه هرمز اجازه می گیرد
ترامپ هم برای عبور از تنگه هرمز اجازه می گیرد
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 21:21


خبر:

در حالی که رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران می گوید این روزها کشتی های آمریکایی برای عبور از تنگه هرمز از نیروهای سپاه اجازه می گیرند سعودی، امارات و اسرائیل تصمیمات اخیر ترامپ علیه ایران را ستایش می کنند.


تحلیل:

هنوز چند روز از شلیک آخرین تیر در چله ترامپ به سوی ایران در قالب اعلام تصمیمش در به صفر رساندن صادرات نفتی جمهوری اسلامی نگذشته است که هم ویدئوهای منشر شده و هم کلام سرلشکر باقری حکایت از تسلط کامل نیروهای ایرانی بر تنگه هرمز دارد و در عین حال موید آن است که عبور و مرور هیچ عابری از این آب راه بین المللی جز در سایه کسب اجازه از نیروهای ایرانی ممکن نیست این یعنی آنکه بدون وجود و حضور و نظارت ایران این آب راه جهانی هیچ خاصیتی نخواهد داشت.
واقعیت آن است که استقبال اسرائیل ،امارات ،سعودی و معدود کشورهای تابعه سعودی در منطقه علی رغم اعتقاد به تسلط و نظارت ایران بر تنگه هرمز تنها به این دلیل از تصمیم ترامپ در به صفر رساندن نفت ایران استقبال کردند و آن را ستودند که در عرصه عمل از رویارویی با ایران و حقوق مسلم آن خود را عاجز می بینند.
درخصوص اسرائیل اگرچه در دشمنی ذاتی این رژیم با ایران شک نیست اما نتانیاهو در رویاهای خود شرایطی را ترسیم کرده که در سایه آن واقعیتی به نام جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد و به تبع آن از محور مقاومت، حضور در کنار مرز ها و بلاخره موشک های نقطه زن در اطراف مرزهای سه گانه اش (سوریه، فلسطین و لبنان) خبری نباشد. بدیهی است تحقق چنین وضعی را نتانیاهو جز در سایه ورود ترامپ به درگیری با ایران عملیاتی نمی داند و به همین خاطر برتشویق و تحریک او در تشدید دشمنی با ایران می کوشد.
در کنار نتانیاهو بن سلمان رویای رهبری جهان اسلام را در سایه حاکمیتی مقتدر با ایدئولوژی ناب اسلامی، حکومتی مستقل و بلاخره بهره مند از مدلی مردم سالار از حکومت دچار چالش هایی اساسی می بیند.
و بلاخره امارات که 40 سال است در آرزوی اعمال حاکمیت بر جزایر سه گانه ایرانی می سوزد ترجیح می دهد پشت سر ترامپ برای رسیدن به آن سنگر گیرد.
نهایت سعی سه گانه مذکور درگیر کردن آمریکا در یک جنگ با ایران است، جنگی که از یک سو به تحقق رویاهای ایشان بی انجامد و در عین حال همچنان توان نظامی آنان درگیری با ایران را در عرصه عمل به آزمایش نگذارد. روحیه تاجر مسلکی ترامپ وبالا بودن آستانه هیجانات او البته در بروز این مالیخولیا بی تاثیر نیست.
همه این ها در حالی است که تجربه این روزها نشان می دهد ترامپ نیز برای عبور از تنگه هرمز از نیروهای ایرانی اجازه می گیرد. سعودی و امارات البته بیش از هر کس بر این نکته واقف اند که قریب به صد در صد صادراتشان از تنگه هرمز منوط به اراده و خواست ایران است.
ممد
United States
ترکیه گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سپاه را خدا فرستاده تا مردم ایران را از شر تروریست های داعش آمریکا و متحدانش نجات دهد.
Iran, Islamic Republic of
عربستان گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
امارات گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
بحرین گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
اسرائیل گاو شیرده آمریکاست؟؟؟