يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بررسی خسارات مدارس سیل زده با حضور بطحایی

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 683749
وزیر آموزش و‌پرورش نوشت: تا مهر امسال ۱۴۰ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح می‌شود همچنین سیل در ۴ استان کشور به ۱۴۰۰ مدرسه خسارت زده است.
بررسی خسارات مدارس سیل زده با حضور بطحایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تحت عنوان گزارش به مردم، این بار از وضعیت مدارس خبر داد.

او نوشت: "در زلزله کرمانشاه تعداد 78 مدرسه باید کلا تخریب و بازسازی می‌شد که با اقدام به‌موقع همکارانم و کمک‌های قابل توجه خیرین تاکنون 82 مدرسه احداث و تحویل شده است این تعداد تا مهر 98 بالغ بر 140 مدرسه و تا پایان سال به حدود  به دو برابر مدارس تخریبی در حادثه زلزله خواهد رسید.

سیل در 4 استان کشور به حدود 1400 مدرسه خسارت وارد کرده است که غالبا قابل ترمیم و بازسازی خواهند بود و حدود 100 مدرسه باید کاملاً تخریب و بازسازی شوند.

با همان تلاش قبلی، همه مدارس ترمیمی را تا مهر 98 کاملا آماده خواهیم کرد و بخشی از مدارس تخریبی را نیز به بهره‌برداری خواهیم رساند آموزش و پرورش شاید اولین دستگاهی باشد که بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده را شروع می‌کند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *