جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

هدیه «پدری با فرزند سرطانی» به سیل‌زدگان/تنها دارایی‌اش را فروخت

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 683445
فارس نوشت: یک مرد روستایی اهل شهرستان ریگان استان کرمان، هزینه فروش گاو خود که تنها دارایی‌اش بود را به سیل‌زدگان خوزستان اهدا کرد.
هدیه «پدری با فرزند سرطانی» به سیل‌زدگان
به گزارش جهان نيوز، مردی روستایی که در روستای مهدی‌آباد اولیا از توابع شهرستان ریگان در استان کرمان زندگی می‌کرد با وجود شرایط سخت زندگی خود، بعد از رؤیت تصاویر هموطنان سیل‌زده  با مراجعه به هلال احمر شهرستان ریگان تنها سرمایه خود که گاوی به ارزش 156 میلیون ریال بود را فروخت و آن را به حساب جمعیت هلال‌احمر کشور واریز کرد.

وی که فرزندش مبتلا به سرطان خون است و هزینه درمان وی را به سختی تأمین می‌کند، اظهار داشت: در شرایط فعلی تامین نیازهای هموطنان سیل‌زده خصوصا بیماران صعب‌العلاج اولویت بیشتری دارد.

این پدر روستایی اظهار کرد: نمی‌دانم کودکان بیمار در سیل چه وضعیتی دارند اما احساس وظیفه کردم و در شرایط فعلی هموطنان به آنها کمک کنم و مطمئنا از طریق امدادگران جمعیت هلال‌احمر کشور این مبلغ به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

وی تاکید کرد: دغدغه همه مردم کشور در شرق و غرب، شمال و جنوب بهبود شرایط زندگی هموطنان گرفتار در سیل است و امیدوارم اول مشکلات آنان و بعد مشکلات تامین هزینه داروی بیماران حل شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ریگان به خبرنگار فارس گفت: کار این مرد روستایی که خود مشکلات متعددی در هزینه درمان فرزندش و تامین داروی وی دارد نمونه‌ای واقعی از اعتماد مردم به جمعیت هلال‌احمر به لحاظ عملکرد موثر و مردمی در حوادث و تحقق همان بیت شعر سعدی «چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار» است.

بهزاد عارف تصریع کرد: علی رغم فقر منطقه در پی خشکسالی‌های متعدد تاکنون مردم شهرستان ریگان کمک‌های قابل توجهی به هموطنان سیل‌زده کشور داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهتر است مسئولین هلال احمر هم وجوه اهدایی مردم را به بهترین وجه هزینه نمایند.
Iran, Islamic Republic of
خوبست که هلال احمر هم وضعیت درمانی فرزند این مرد را پیگیری نماید.