شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

تکذیب شایعه فرار یکی از فرماندهان سپاه

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 683144
به گزارش جهان نيوز، ایران نوشت: در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرمانده سابق حفاظت اطلاعات سپاه از کشور خارج شده و درخواست پناهندگی سیاسی داده است، سردار علی نصیری این شایعات را تکذیب کرد. نصیری، فرمانده سابق حفاظت سپاه در گفت‌وگو با سایت سراج ۲۴، گفت: مراسم تودیع بنده در روز شنبه انجام شد و این مسأله عادی سازمانی است.

برخلاف آن‌چیزی که اعلام شد بنده پس از مراسم تودیع ایران را ترک نکرده و موضوع خاصی نیز نبوده است. سردار نصیری افزود: آن چیزی که اعلام شد صرفاً یک شیطنت رسانه‌ای بوده است. ما پاسدار نظام و سرباز ولایت هستیم و جان‌مان را برای نظام و انقلاب و رهبرمان گذاشته و هرگز از این مسیر کنار نخواهیم رفت. دشمنان علاقه دارند از هر موضوعی به نفع خود بهره‌برداری کنند، اما ما همچنان پاسدار این نظام و انقلاب هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
خوزستان تسلیت
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر هم به خارج سفر کنند که اشکالی ندارد اما مهم این است که اگر چنین اتفاقی افتاده باشد تاثیر آن بر نظام و انقلاب چقدر خواهد بود؟ ..من فکر میکنم خیلی کم خواهد بود مانند حرف های اخیر سرتیپ دوم بازنشسته سپاه آقای سعید قاسمی..
Iran, Islamic Republic of
...