سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

ارسال کانکس‌های کولردار برای دانش‌آموزان خوزستان

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 682457
وقوع سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در استان خوزستان باعث شده است تا مشکلات متعددی برای مردم به وجود آید؛ تعطیلی واحدهای آموزشی از جمله این مشکلات است.
به گزارش جهان نيوز، وقوع سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در استان خوزستان باعث شده است تا مشکلات متعددی برای مردم به وجود آید؛ تعطیلی واحدهای آموزشی از جمله این مشکلات است.
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درخصوص این مشکل گفت: در استان خوزستان به دلیل شرایط خاصی که دارد، مشکل آغاز فعالیت مدارس هنوز وجود دارد.

وی گفت: رئیس‌جمهور تأکید داشت که باید هرچه سریع‌تر فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی از سر گرفته شود و حتی در محل‌های اسکان سیل زدگان ولو شده با ایجاد چادر کلاس‌ها راه‌اندازی شود.

بطحایی افزود: با توجه به این تأکید رئیس جمهوری از دیروز بخشنامه‌ای به استان خوزستان ارسال کردیم و همزمان با آن کانکس‌های کولرداری که با توجه به وضعیت گرمای خوزستان بتوان کلاس درس برگزار کرد به این مناطق ارسال شد تا هر چه سریع‌تر کلاس‌های درس راه‌اندازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *