شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

ظریف با اردوغان دیدار کرد

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 682253
وزیر امور خارجه ایران با «رجب طیب اردوغان»‌ رئیس جمهور ترکیه در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرد.
ظریف با اردوغان دیدار کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در آنکارا به سر می‌برد بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با «رجب طیب اردوغان»‌ رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در نشست خبری با همتای ترکیه‌ای خود گفته بود که گزارش دیدار مفصلش با بشار اسد را در گفت‌وگو با اردوغان ارائه خواهد داد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که در ادامه سفر منطقه‌ایش و در دومین مقصد این سفر شب گذشته وارد آنکارا شد، امروز پیش از این سه دور مذاکره نیز با «مولود چاووش اوغلو» همتای ترکیه‌ای خود داشت و ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین در نشست خبری مشترک به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند و وزیر خارجه ایران  در این نشست گفت که بهترین راه برای حفظ امنیت همه کشورهای منطقه، استقرار ارتش سوریه در مرزها با ترکیه و اطمینان از عدم تعرض هرگونه حرکت تروریستی علیه دولت و مردم ترکیه از سمت سوریه است.

ظریف همچنین قرار است با «مصطفی شنتوپ» رئیس مجلس ترکیه نیز دیدار کند.

وزیر خارجه ایران دیروز نیز در دمشق با مقامات سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
بیش از999 هزار بارارتش سوریه و مقامات سوریه دررسانه ها و... اعلام کردند که ترکیه ازسال 2001 تاکنون ازتروریست ها درسوریه، کمک، حمایت و شتیبانی می کند ولی متاسفانه دولت روحانی و مدیران روحانی ازسال 1392 به سران ترکیه همه جانبه همکاری می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترکیه ازسال 2001 تاکنون به همراه کشورهای عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی از حامیان اصلی تروریست ها درسوریه، وعراق و منطقه است متاسفانه ظریف ازسال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریست ها همکاری می کند.