جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آب معمولان همچنان قطع است/ برقراری خط سوم موقت انتقال آب پل‌دختر تا فردا

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 680439
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: با توجه به قطعی برق چا‌ه‌ها، آب شرب معمولان همچنان قطع است.
آب معمولان همچنان قطع است
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا کرم‌وند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه وقوع سیل بی‌سابقه چند شهرستان لرستان را تحت تاثیر قرار داده بود، اما در روز نخست توانستیم اوضاع را در کوهدشت، الشتر فیروزآباد، نورآباد و دورود به حالت پایدار برسانیم.

وی عنوان کرد: با وقوع سیل چند روزی  دسترسی و راه ارتباطی معمولان قطع بود، اما با تدابیر از پیش اتخاذ شده مخازن آب برای استفاده مردم آماده شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در خصوص قطعی آب در معمولان گفت: با توجه به خسارات عدیده به شبکه برق‌رسانی و قطعی برق چاه‌های آب این شهر، آب شرب معمولان همچنان قطع است.

کرم‌وند با اشاره به وقوع حادثه در ۲۰۰ متر از کیلومتر نخست خط انتقال آب پل‌دختر به گل گل خاطرنشان کرد: هم اکنون حجم مخازن آب به نیمه رسیده و از طرفی دو خط اضطراری انتقال آب دایر است.

وی با اشاره به خروجی ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب  شبکه بخش شرقی شهر پل‌دختر تاکید کرد: همچنان به دنبال ترمیم خط اصلی بوده و تا رفع کامل مشکل این شهرستان را ترک نمی‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا شهری لرستان گفت: خط سوم موقت انتقال آب پل‌دختر تا صبح فردا اجرایی شده ظرفیت ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

کرم‌وند با تاکید بر اینکه خط قرمز شرکت آبفا تامین بهداشت آب است، بیان کرد: از این رو  شبکه داخلی تخریب شده کاملا از شبکه اصلی ایزوله جدا شده و بخش‌های قابل دسترسی را آب‌دار کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: شبکه خط انتقال در بخش‌های که هم اکنون قطع است، پس از ترمیم و گندزدایی آب‌دار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری لرستان ادامه داد: هم اکنون ۴۰ نیرو در حال بازگشایی شبکه فاضلاب شهری پل‌دختر هستند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *