سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

کدام کشورها به سیستم برق ونزوئلا حمله کردند؟

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 680417
«نیکلاس مادورو» در اظهاراتی در خصوص بحران قطعی برق در ونزوئلا عنوان داشت که حملاتی از کشورهای شیلی، کلمبیا و آمریکا به شبکه برق این کشور انجام شده بود.
کدام کشورها به سیستم برق ونزوئلا حمله کردند؟
به گزارش جهان نيوز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا که در جمع هواداران خود صحبت می‌کرد افزود: ما در تحقیقات خود فهمیدم که علاوه بر انجام حملاتی از هوستون و شیکاگو علیه سیستم برق رسانی ونزوئلا، از کلمبیا و شیلی نیز حملاتی به شبکه برق رسانی ونزوئلا صورت گرفته بود که هدف آن تخریب زیر ساخت‌ها و سیستم برق رسانی ونزوئلا بود.

ونزوئلا در ماه گذشته میلادی برای چند روز متوالی با بحران قطعی برق مواجه بود و همین امر سبب شدت گرفتن اعتراضاتی که از سوی غرب در ونزوئلا هدایت می‌شوند شده بود.

رئیس جمهور ونزوئلا چند روز قبل نیز گفته بود: ونزوئلا به عرصه آزمایش سلاح جدید که سلاح الکترونیکی و الکترو مغناطیسی است و آزمایش راهبرد جدید جنگ تبدیل شده است. راهبرد جدید شامل هدف قرار دادن مؤسسات خدماتی حیاتی با سلاح جدید و نه موشک‌هاست.

رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد که جنگی که کشورش در معرض آن قرار دارد با مشارکت مخالفان انجام می‌شود.

مادورو بیان کرد که مخالفان قصد کشتن وی و دیگر ارکان نظام این کشور را دارند.وی اعلام کرد: دستورات لازم به دستگاه‌های امنیتی برای افزایش هوشیاری و بیداری برای مقابله با طرح‌های مخالفان داده شده است.

روز گذشته همچنین حامیان و مخالفان دولت مادورو در کاراکاس. دیگر شهرهای مهم ونزوئلا اقدام به برپایی تظاهرات کرده بودند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...