جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶

رئیس هلال‌احمر از مردم لرستان عذرخواهی کرد

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 679992
رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت برخی کوتاهی‌ها، گفت: تلاش کردیم با اعزام نیروهای عملیاتی به مردم سیل‌زده خدمت کنیم؛ اکنون وضعیت قابل قبول است و با برنامه‌ریزی می‌توان مشکلات را ر
رئیس هلال‌احمر از مردم لرستان عذرخواهی کرد
به گزارش جهان نيوز، علی‌اصغر پیوندی، اظهار کرد: علاوه بر آسیب به واحدهای مسکونی و زمین‌های کشاورزی، خرابی‌های بسیاری در بخش زیرساخت‌ها، محورهای مواصلاتی و پل‌ها در پلدختر به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر همگام با دیگر نیروهای امدادی تلاش کرده که در نخستین لحظات در کنار مردم سیل‌زده لرستان حضور یابد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انتقال 3 هزار و 500 سیل‌زده لرستانی توسط بالگردهای این جمعیت افزود: 250 تن موادغذایی و اقلام امدادی طی این چند روز اخیر توسط بالگردها جابه‌جا شده است.

اکنون وضعیت قابل قبول است
پیوندی بیان داشت: تلاش جمعیت هلال‌احمر در کنار دیگر نهادها همچون سپاه، ارتش و نیروهای امدادی سبب شد تا حدودی آرامش به منطقه باز گردد.

وی تصریح کرد: اگرچه مشکلات بسیاری در پلدختر وجود دارد اما اکنون وضعیت قابل قبول است و با برنامه‌ریزی و صبر می‌توان مسائل را مرتفع کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت برخی کوتاهی‌، گفت: تلاش کردیم با اعزام نیروهای عملیاتی، مواد غذایی و اقلام امدادی به مردم سیل‌زده خدمت کنیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فامیل چه طورند خوبند؟
Iran, Islamic Republic of
این پست گرفته از شانس بدش سیل اومد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شش سال دريغ از لايروبي يك سد و يا رودخانه
Iran, Islamic Republic of
چقدر اين ميز عايدات داره كه به هيچ قيمتي حاضر به ترك ان نيستند
Iran, Islamic Republic of
واي بروزي كه بزودي تهران فرو نشست كند