يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نجات خانواده مرندی از چنگال برف و کولاک+عکس

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 679537
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند از نجات خانواده‌ای گرفتار در چنگال سرما و برف و کولاک در مرند خبر داد.
نجات خانواده مرندی از چنگال برف و کولاک+عکس
به گزارش جهان نيوز، حبیب ذوالفقاری گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر مرند بامداد امروز توانستند با کمک راهداری مرند خانواده‌ای را از چنگال سرما و برف و کولاک نجات دهند.

وی افزود: به دنبال تماس ۱۱۰ با جمعیت هلال احمر حوالی ساعت ۶ صبح امروز مبنی بر گرفتاری خانواده‌ای در محور روستایی منطقه مهار بین زنوز و کوه کمر در برف و کولاک شدید، بلافاصله تیم تخصصی جمعیت هلال احمر مرند با تمام تجهیزات به همراه یک دستگاه لودر راهداری به محل اعزام و موفق به نجاتشان شدند.
 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند تصریح کرد: آنها شب گذشته به دنبال بیماری دخترشان به شهر آمده و بعد از برگشت به روستا حوالی ساعت ۳ بامداد در برف و کولاک گرفتار شده و به علت عدم آنتن دهی موبایل مجبور می‌شوند بعد از ساعت‌ها پیاده روی خود را به مکانی که موبایل آنتن می‌دهد رسانده و درخواست کمک کنند.

ذوالفقاری در ادامه با تقدیر از تیم تخصصی هلال احمر و تیم راهداری شهرستان مرند، از همشهریان خواست از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت با خودرو مجهز و مطمئن دارای سوخت کامل و با لباس گرم و خوراک به سفر بروند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *