جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وضعیت ترافیکی تهران در آخرین ساعات سال

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 678792
سرهنگ اوتادی گفت: در ساعات پایانی سال با بار ترافیکی سنگین در مسیرهای منتهی به مراکر خرید در شهر تهران مواجه هستیم.
وضعیت ترافیکی تهران در آخرین ساعات سال
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ دوم عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: در رور ۲۹ اسفند بار ترافیکی معابر بزرگراهی تهران در اکثر مقاطع روان گزارش شده است و بیشتر بار ترافیکی مربوط به معابر مجاور و منتهی به مراکز خرید و تجاری است که از جمله این معابر می‌توان به طول ولیعصر از پارک‌وی تا تجریش، طول شریعتی از پل رومی تا میدان قدس، طول جمهوری، مولوی، ستارخان و ... اشاره کرد.
 
وی گفت: هم چنین در برخی محور‌های خروجی پایتخت نیز شاهد بار ترافیکی پر حجم، اما کنترل‌شده هستیم که به واسطه تدابیر از قبل پیش بینی شده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ عوامل این پلیس در تمام این معابر حضور دارند و در حال روان‌سازی و تسهیل عبور و مرور برای شهروندان و مسافران عزیز هستند.

سرهنگ اوتادی بیان کرد: از جمله این معابر خروجی می‌توان شمال به جنوب بسیج، شمال به جنوب امام علی (ع)، بزرگراه آزادگان در مسیر شرق به غرب، اتوبان تهران-قم به سمت جنوب و نواب به سمت جنوب را نام برد.

وی افزود: با توجه به این‌که در آخرین روز سال به سر می‌بریم و تراکم و تردد زیادی را در نزدیکی مراکز خرید و تجاری سطح شهر شاهد هستیم به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود جهت کمک به ترافیک شهر و همچنین هدر نرفتن وقت خود در ترافیک‌های سنگین شهری، وسایل نقلیه عمومی را جایگزین وسایل نقلیه شخصی خود کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *