سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۳

جزئیات درگیری مرزبانان با اشرار در مرز بانه

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 678526
فرمانده مرزبانی استان کردستان ‌با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح گفت: اشرار مسلح ‌قصد اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند.
جزئیات درگیری مرزبانان با اشرار در مرز بانه
به گزارش جهان نيوز، شب گذشته حدود ساعت ۲۱ مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین گشت‌زنی در نقطه صفر مرزی به منظور تامین امنیت و جلوگیری از ورود اشرار و قاچاقچیان مسلح به خاک کشور در منطقه مرزی سراب با اشرار مسلح درگیر شدند.

سردار کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی استان کردستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در کردستان، با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح اظهار داشت: مرزبانان با تعدادی اشرار مسلح که قصد اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند با آنها درگیر شدند.

وی گفت: در درگیری متقابل مرزبانان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح، یک مرزبان درجه‌دار متأسفانه به شهادت رسید؛ این مرزبان اهل ملایر استان همدان بود.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: سرنخ‌هایی از اشرار مسلح پیدا کرده‌ایم و آنان تحت تعقیب هستند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
خدا به خانواده اش صبر عنایت کند
Greece
....
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرزداران غیور. رحم نکنید به اشرار. ببینید شب عیدی چطور یه خانواده رو به ماتم نشاندند. خدا به حق خون شهیدان، عاملانش را هلاک گرداند.