جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۸۴

روحانی: وضعیت ایجاد اشتغال در سال ۹۷ مناسب بود

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 678386
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام توان در کنار حقوق‌بگیران ثابت و قشر آسیب‌پذیر خواهد ماند گفت: تورم بیش از ۲۰ درصد بوده ولی توان ما برای افزایش حقوق بیش از این نبوده و امیدوارم سال آینده شرایطی مطلوب ایجاد شود.
روحانی: وضعیت ایجاد اشتغال در سال ۹۷ مناسب بود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلین حسن روحانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم کنگان و در ورزشگاه این شهر با بیان اینکه امید دشمن این بود که مردم را از انقلاب و نظام و اعتقاداتشان جدا کنند اظهار داشت: اما این مردم ما سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان با صدای بلند پاسخ دادید.

وی با بیان اینکه دولت در این شرایط سخت با تمام توان در کنار ملت خواهد بود افزود: ما به حول و قوه الهی و با تمام توان و با کمک مردم سخت ترین مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام توان و در سختی ها، کنار حقوق بگیران ثابت و قشر آسیب پذیر می‌ماند بیان کرد: آنها که درآمد متغیر دارند خود را با شرایط تطبیق می‌دهند و ما در بودجه سال آینده برای آنهایی که درآمد ثابت دارند اعم از کارمندان و بازنشستگان که حدود پنج میلیون و 500 هزار هستند و کارگران که حدود 14 میلیون نفر هستند تلاش کردیم مقداری از میزان تورم را جبران کنیم.

وی افزود: تورم بیش از 20 درصد بوده ولی توان ما برای افزایش حقوق بیش از این نبوده امیدوارم سال آینده شرایطی مطلوب ایجاد شود.

رئیس جمهوری ادامه داد:امسال مردم در مقاطعی مشکلاتی داشتند و هنوز هم دارند و باید همه توان دولت و همه مسئولان در سراسر کشور به گونه ای باشد تا شب عید مردم بتوانند تا حدی احساس راحتی کنند و از خدا بخواهیم در سال آینده شرایط بهتری داشته باشند.

روحانی تصریح کرد: در 3 سال مستمری به بیش از 4 برابر افزایش دادیم ولی بازهم می‌دانیم مردم در سختی و فشار هستند برای سال آینده در حد توان مسمری و حقوق را افزایش می‌دهیم.

وی افزود: مسئله بعدی اشتغال جوانان است که باید همه تلاش ها را بکار بگیریم تا مشکلات فراروی این قشر برطرف شود هرچند وضعیت ایجاد اشتغال ما در سال 97 خوب بوده ولی شمار بیکاران بیش از 3 میلیون است و باید به تلاش خود در زمینه ایجاد فرصت های شغلی جدید ادامه دهیم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت تاکنون بیش از 34 هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در سال جاری پرداخت کرده است. افزود: بزرگ ترین پالایشگاه میعانات کشور به افتتاح نهایی در سال 97 رسید و پالایشگاه هرمزگان با ظرفیت 14 میلیون لیتر و ستاره خلیج فارس با 36 میلیون لیتر در روز که نیمی از بنزین مورد نیاز کشور را تامین می کند افتتاح شد.

روحانی اضافه کرد: در یکی دو هفته پیش پروژه راه آهن قزوین به رشت افتتاح و کلنگ راه آهن رشت به آستارا نیز به زمین زده شد که این طرح خلیج فارس و دریای عمان را به کشورهای شمالی اروپای شرقی و مرکزی را متصل می‌کند.

وی گفت: در سفر امروز به استان بوشهر 4 فاز جدید پارس جنوبی با سرمایه گذاری 11 میلیارد دلار به عنوان یکی از پروژه های مربوط به انرژی کشور در پارس جنوبی توسط خادمان ملت افتتاح می‌شود  و در اواخر فروردین طرح بزرگ کشاورزی سدی آبی با حدود 10 میلیارد دلار به افتتاح می‌رسد که یکی از پروژه‌های بزرگ برای بحث آب و محصولات کشاورزی است.

وی اظهارداشت: درست است که آمریکا ، صهیونیسم و برخی کشورهای مرتجع منطقه بر مردم ایران فشار وارد می‌کنند ولی با این وجود رابطه ما با همسایگان روز به روز توسعه می‌یابد و در سفر اخیر به عراق مشخص شد که روابط 2 ملت و دولت این دو کشور یک رابطه نمونه و مثال‌زدنی در منطقه و جهان است.

رئیس جمهور گفت: سالانه 7 میلیون جمعیت بین ایران و عراق تردد می‌کنند در این سفر تصمیم گرفته شد تا روادید برای مردم رایگان شود تا مردم سفر خود را در ایام اربعین و غیر اربعین انجام دهند.

روحانی با اشاره به وجود 25 مرکز بومگردی در استان بوشهر اظهارداشت: جذب گردشگر می‌تواند شتاب توسعه‌ای را در این استان بیشتر کند و احداث و توسعه جاده‌ها در راستای توسعه گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی از اولویت‌های دولت در استان بوشهر است و در این زمینه بومگردها نیز باید توسعه یابد.

وی ادامه داد: بوشهر مرکز انرژی کشور است، بیشترین گاز کشور از این استان است که در برابر بهره برداری از این منابع زیرزمینی مردم استان نیز باید از آن بهره‌مند شوند و در این زمینه وزارت نفت و سایر وزارتخانه ها باید استخدام مهندسان و کارکنان خود در این منطقه را حتی الامکان از ظرفیت بومی استان بوشهر جذب کنند.

روحانی با بیان اینکه می‌دانم برخی از این شهرستان‌ها از جمله کنگان و عسلویه از لحاظ محیط زیست در رنج هستند که باید آن را حل کنیم گفت: در همین جا به وزیران کشور، نفت، مسکن و راه شهرسازی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان های محیط زیست و برنامه و بودجه دستور می‌دهم بعد عید نوروز کمیته‌ای تشکیل و ظرف 3 ماه طرح خود را برای حل مشکل محیط زیستی این منطقه به دولت بیاورند.

رئیس جمهور ادامه داد: سه شهرداری و یک بخشداری جدید در استان بوشهر ایجاد شده و همچنان خواسته های مردم بطور جد مدنظر دولت است.

وی یادآورشد: در این راستا در این سفر برای 51 پروژ 1569 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد که با این شرایط همه طرح های استان بوشهر باعث سربلندی و آبادانی بیش از پیش این استان می‌شود.

رئیس جمهور گفت: بسیار خوشحالم که برای هفتیمن بار به استان دلاور بوشهر سفر می کنم و در هر سفر در این استان ما شاهد یک حرکت بزرگ در زمینه اقتصادی بوده ایم  و  از محبت مردم عزیز استان بوشهر در مسیر راه و اکنون در ورزشگاه با وجود تغییرات پیاپی آب و هوایی و ریزش باران الهی که با شور ، شوق و اشتیاق برای شنیدن سخنان یکی از خادمان خود در این ورزشگاه اجتماع کرده اند قدردانی میکنم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Romania
لاریجانی و حسن روحانی تاکنون هیچ کاری مردم ایران و کشور و... نکردند و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
بابايي عزيز دل برادر جنابعالي باباي مارو اوردي جلوي چشممون
Iran, Islamic Republic of
فقط دو نفر از این دولت اظهار رضایت میکنن
1 حسن روحانی
2 جهانگیری
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این موفقیت را به شما و معاون محترم جناب فرمانده اقتصاد مقاومتی تبریک میگوییم امیدواریم این موفقیتها تا سال 1400 ادامه داشته باشد.
.....
اعتراض
Romania
وضعیت ایجاد اشتغال در سال ۹۷ مناسب نبود
شاکی
Romania
دراین مدت 40 بدتر سال در سال 97 بوده است.
بابائی
Romania
مردم از گرانی ها شکایت دارند/ متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، تعزیرات، قوه قضائیه، دستگاه های نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس 11 ماه 25 روز است هیچ کاری نکردند.
بابائی
Romania
چرا دولت روحانی، دولتمردان درمورد دلیل گرانی وافزایش به مردم توضیح نمی دهند...
بابائی
Romania
برگزاری جلسات دو شورای عالی معطل روحانی! مشکلات اقتصادی مردم و کشورحل نمی شود.
بابائی
Romania
وکیلی از نمایندگان این‌دوره مجلس گفته با حقوق 8میلیون‌تومان در کنار پول ودیعه مسکن و خودرویی که مجلس در اختیارش گذاشته و سایر تسهیلات نمایندگی، زندگی سختی را می‌گذراند . واقعاً خدا صبرش بدهد.
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم من حرف وکیلی را باور میکنم چون کسی که پولی کسب کند که رضای خدا در آن نباشد پولش بی برکت میشود و مثل باد هوا میپرد با اینکه ظاهرا مبلغ زیادی است ولی برای صاحبش وفا نمیکند و این افراد در فقر مالی به سر میبرند دلم برای ایشان میسوزد، بنده با یک میلیون و هفتصد هزار تومان بیا ببین چه شاهانه زندگی میکنم، خانواده ام همواره دعا میکنند به جان بنده و میگویند شکر خدا ما وضعمان خوب است فقرا در این دوره و زمانه چکار میکنند؟؟!!!!
اعتراض
Romania
مسئولان سازمان تامین اجتماعی همیشه به وعده های خود عمل نمی کنند.
قرار بود عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 2 اسفند ماه تا 10 اسفند ما 97 واریز کنند ولی متاسفانه خبری نیست چرا؟!
بابائی
Romania
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان درسراسرکشور 10 درصد افزایش داده است.
افزایش قیمت کالاها و اجناس و... درسال 1397 بالای 10 درصد غیرقانونی است و دولت روحانی مقصر اصلی است.
درسال1397 درسراسرکشور قیمت کالاها، اجناس، تولید داخلی از20 درصد الی 500 درصد افزایش یافته است.
بابائی
Romania
تورم به 90 درصد رسده اما دولت روحانی بی خیال است.
درحال حاضرتورم درکشور به 90 درصد رسیده متاسفانه دولت روحانی برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و بی خیال است.
دولت اجازه نمی دهد سازمان تعزیرات بر بازار و قیمت ها نظارت کند.
دولت هیچ نظارتی بر واردات و توزیع کالا ها ندارد.
چرا دولت روحانی، دولتمردان درمورد دلیل گرانی وافزایش به مردم توضیح نمی دهند ادامه این رویه موجب نلرضایتی مردم شده است! ولی دولت روحانی ومسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند؟
چرا باید نظارت وکنترلی درکارنباشد.
بسیاری کالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
علت اصلی مشکلات اقتصادی درداخل است.
مسئولیت اصل واساس مشکلاتی که هم اکنون درحوزه اقتصادی درکشور ما بوجود آمده را باید درداخل جستجو کرد ونه درکشورهای اروپایی
مردم زیرفشارمشکلات اقتصادی هستند.
چه کسانی مقصرگران ومشکلات اقتصادی هستند.
روحانی درحل مسائل کشورناتوان است.
دولت روحانی هیچ برنامه ای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور ندارد.
ب
Iran, Islamic Republic of
همه قایم شید.بابایی دوباره پیداش شد.
مامانی
Iran, Islamic Republic of
بابایی جان میشه بری چهار تا نون بگیری
حداقل به اندازه چهار تا نون نباشی
بزار بقیه پیام ها رو بقیه بدن
بابائی
Romania
قیمت لبنیات و... درسراسرکشوردرسال 97 به صورت غیر قانونی افزایش یافت.
دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم وکشور برنامه ندارد.
دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
اجرا نشدن وعده مسولان اعتماد مردم را خدشه دار می کند.
اگر وعده های اجرا نشده و و یا نیمه تمام بماند، مردم به مدیران آینده نیز بی اعتماد می شوند.
بابائی
Romania
دولت روحانی هیچ برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... ندارد.
دولت روحانی هیچ برنامه مشخصی برای رفع این مشکل ندارد.
روحانی درحل مسائل کشورناتوان است.
روحانی نتوانست با توافق هسته ای مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.
روحانی نتوانست مشکلات مردم را با توافق هسته ای برطرف کند.
قرار بود با حل مسئله هسته ای تحریم ها برداشته شود اما دشمن جنایتکار درجه یک نظام جمهوری اسلامی ودشمن درجه یک مردم ایران تحریم ها را بیشترکرد.
بسیاری ازکالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
گرانی گوشت و مرغ ربطی به تولید ندارد/ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصراصلی هستند.
مردم ازبحران اقتصادی رنج می برند ولی متاسفانه دولت روحانی هنوزهم بی خیال است.
دولت روحانی باید بگوید دراین مدت 6 سال چه کرده است.
روحانی و جهانگیری دیگر وعده الکی ندهند.
چرا دولت با مشکلات اقتصادی مقابله نمی کند؟
مدیران دولت روحانی برای رفع مشکلات مردم و کشور احساس مسئولیت نمی کنند چرا؟!
مسئولان باید نبست به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند.
اعتراض
Romania
دولت اجازه نمی دهد سازمان تعزیرات بر بازار و قیمت ها نظارت کند.
دولت هیچ نظارتی بر واردات و توزیع کالاها ندارد.
دولت روحانی باید پاسخ دهد.
Romania
دولت روحانی باید پاسخ دهد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باید پاسخ دهد.
دولتمردان باید پاسخ دهند.
مسئولان باید پاسخ دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پاسخ دهند.
معوقات حقوق فروردین و اردیبهشت مستمری‌بگیران تا این لحظه پرداخت نشده است! با نزدیک شدن به اتمام سال آیا قصد ندارند این معوقات را به حساب مستمری بگیران واریز کنند؟
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ بدهند چرا برای حقوق های بالای خود بودجه هست ولی نوبت به معوقات حقوق بازنشسته ها که می شود مشکل بودجه را مطرح می کنند؟
هر بازنشسته حداقل 200 هزار تومان بابت اضافه شدن حقوق سال جاری در ماه فروردین از دولت و بیمه تامین اجتماعی طلبکار است. 11 ماه از سال گذشت چرا یک بار برای همیشه دولت، دین خود را ادا نمیکند؟! تا کی باید این قشر ضعیف جامعه منتظر این مبلغ ناچیز خود باشند.
شاکی
Romania
چرا دولتی‌ها هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند ...
شاکی
United Arab Emirates
دراین مدت 40 سال بدتر سال در سال 97 بوده است.
Iran, Islamic Republic of
...
اعتراض
United Arab Emirates
...
یک دستگاه کامیون تانکردار حامل 27 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خمینی شهر توقیف شد.
United Arab Emirates
مشکل اصلی کشور از بی مدیریتی است
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر
توقیف کامیون حامل گازوئیل قاچاق در خمینی شهر
یک دستگاه کامیون تانکردار حامل 27 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خمینی شهر توقیف شد.

تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

توقیف کامیون حامل گازوئیل قاچاق در خمینی شهر

مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی تحت پوشش حمل روغن سوخته ،اقدام به قاچاق گازوئیل می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان "خمینی شهر" قرار گرفت.
سرهنگ علی جعفری نژاد با بیان اینکه ماموران انتظامی کامیون تانکردار این فرد را هنگامی که قصد داشت وارد یک باغ شود شناسایی و متوقف کردند افزود: این خودرو حامل 27 هزار لیتر گازوئیل با مدارک جعلی و بدون اعتبار بود.
وی گفت: راننده این کامیون دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
Iran, Islamic Republic of
مردم که اصلا مشکلی ندارند از برکت شکوفه زدن باغ و سیب و گلابی برجام نعمت بسیار و سلامتی بر قرار و تمام مشکلاتشان حتی آب خوردن حل شد
اگر هم صف هایی برای یک کیلو گوشت یخ زده می بینی اینها نستالوزی صف های زمان کوپنی است . اصلا صفی وجود ندارد . با هواپیما و کشتی گوسفند زنده وارد می شود چون تا به حال خود کفا بودیم حالا می خواهیم خود جفا باشیم . چون خود مان به خودمان جفا کردیم تا این شرایط بوجود آید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
تغذیه شو
Iran, Islamic Republic of
ای مردم قدر نشناس از یک جایی تغذیه شو که نمیدونم کجاست گیر ندین دیگه!

مگر این روحانی نبود که همه شما هشتاد میلیون نفر رو گذاشته سر کار؟!

سال 97 هم که غیر از سرکاری سابق ، صف های طولانی جهت سحر خیزی و انبساط خاطر و ارتباط گروهی و جمعی براتون ایجاد کرده!

اونقدر ناشکری کردید که روح برجام هم مثل جسمش قهر کرد و رفت و اف ای تی اف اومد تا امنیت تون رو بتن کنه

الانم به جای غر زدن برید نیزه ها تون رو درست کنید که بعد اجرایی شدن کامل اف ای تی اف به دردتون می خوره ! از من گفتن بود دیگه
Iran, Islamic Republic of
....
درپاسخ به ب
Iran, Islamic Republic of
...
درپاسخ به ب
Iran, Islamic Republic of
دشمنان داخلی بدتراز دشمنان خارجی هستند.
دشمنان داخلی مردم را تحریم کردند، نه آمریکا
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
23 هزار عدد مواد محترقه در استان چهارمحال و بختیاری کشف شد.
Iran, Islamic Republic of
کشف مواد محترقه در چهارمحال و بختیاری
23 هزار عدد مواد محترقه در استان چهارمحال و بختیاری کشف شد.

تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
طرح بازرسی از اماکن بمنظور مقابله با حوادت چهارشنبه آخر سال در استان اجرا شد.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: با اجرای این طرح 13 توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و 23 هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

به گفته ومی، سال گذشته با همکاری و همراهی مردم با نیروهای امنیتی و انتظامی حادثه خاصی در چهارشنبه آخر سال رخ نداد.

فرمانده انتظامی استان افزود: ودروهای برهم زننده نظم و آرامش مردم در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می شوند.
Iran, Islamic Republic of
...
حلبچه، سند رسوایی بمب سازان آلمانی
Iran, Islamic Republic of
گزارش اختصاصي؛
حلبچه، سند رسوایی بمب سازان آلمانی
پس از سه دهه از بمباران شيميايي حلبچه و زخم هاي بجا مانده از تاول هاي مرگبار و معلوليت ها، دولت آلمان همچنان اين جنايت عليه بشريت را به رسميت نمي شناسد.

تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸

سی و یک سال پیش ارتش صدام با بمب افکن های فرانسوی و بمب های شیمیایی ساخت آلمان روز 25 اسفند (۱۶ مارس ۱۹۸۸)، پنج ساعت شهر حلبچه در استان سلیمانیه عراق را بمباران کرد. در این نسل کشی آشکار دیکتاتور بعثی عراق با همراهی غربی ها، قتلگاهی با بیش از ۵ هزار کشته که بیشترشان کودکان ، زنان و سالخوردگان بودند به جا گذاشت.
{$sepehr_media_3289274_340_240}
با صداها:
1 _ اُدو اُلف کوته....گزارشگر بمباران حلبچه
2_ خانم اولا یلپکه .... نماینده مجلس آلمان
مراسم یادبود حمله شیمیایی صدام به حلبچه
Iran, Islamic Republic of
مراسم یادبود حمله شیمیایی صدام به حلبچه

تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

به نقل از خبرگزاری فرانسه از حلبچه، صدها کرد عراقی روز شنبه در شهر حلبچه در مراسم یادبود حمله شیمیایی صدام به این شهر گردهم آمدند.نیروهای صدام 16 مارس 1988 حمله شیمیایی گسترده ای را علیه ساکنان این شهر که در شمال عراق واقع است, انجام دادند. این حمله شیمیایی منجر به مرگ پنج هزار نفر شد که عمدتا زن یا کودک بودند.
در این مراسم که در سی و یکمین سالگرد این حمله برگزار شد، خویشاوندان قربانیان با چشمانی اشکبار عکس هایی از بستگان خود در دست داشتند. آزاد توفیق فرماندار حلبچه جبران خسارت و مراقبت از بازماندگان این حمله را خواستار شد که هنوز از مشکلات تنفسی رنج می برند. وی گفت: «دولت منطقه کردستان عراق، مقامات مرکزی عراق و جامعه بین الملل به حلبچه مدیون هستند.».
همچنین برهم صالح رئیس جمهور عراق که خود یک کرد است، در پیامی در توئیتر نوشت: «مصائب حلبچه بازتاب مصائب کردها و همه عراقی هاست.»


ما جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صدام دیکتاتور و حامیانشانش مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی هرگز فراموش نخواهیم کرد

عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق نیز گفت حمله شیمیایی به حلبچه اقدام به نسل کشی و وحشی گری بود..
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار و تحریم های امریکا دارد
Iran, Islamic Republic of
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار و تحریم های امریکا دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی وخیانت های وزیرکشاورزی، دستگاه های نظارتی، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در اداره امور جاری کشوراست.
آتش زدن پرچم یک کشور در شأن نمایندگان نیست
Iran, Islamic Republic of
آتش زدن پرچم یک کشور در شأن نمایندگان نیست
آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس به نظر من به هیچ وجه مناسب شأن و منزلت نمایندگان یک ملت نیست. نمایندگانی که در صندلیهای گرم و نرم مجلس نشستهاند، باید بدانند که هر کاری، راهی دارد و در برخورد با آمریکا هم باید دیدگاهها و داوریهای بینالمللی مدنظر قرار گیرد. آتش زدن پرچم یک کشور به معنای توهین به ملت آن کشور است و طبیعی است که هیچ ملتی دوست ندارد پرچماش، آن هم در یک نهاد قانونگذاری کشوری دیگر آتش زده شود.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
جناب علی مطهری خروج آمریکا از برجام را به گردن منتقدین انداخت! گویا فراموش کرده آنچه که آن را ظرف 20 دقیقه در مجلس تصویب کردند و حاوی تمام خواسته‌های شیطان بزرگ از جمله بتن‌ریزی رآکتور آب سنگین اراک و تعطیلی مراکز هسته‌ای فردو و نطنز و... بود. اخراج دانشمندان هسته‌ای نیز مطابق میل آمریکایی‌ها بود. وقتی همه این خواسته‌های آمریکا عملی شد دیگر ماندن در برجام چه سودی برایش داشت؟ واقعا برجام‌سازان خودمان در جهت حفظ منافع کشورمان عمل کردند یا منافع شیطان بزرگ؟!

به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم دشمنان سفیر اعزامی شما را به سازمان ملل راه ندادند. اروپا بنزین هواپیمای وزیر خارجه کشورمان را تامین نکرد، دیپلمات‌های ما در اروپا حبس شدند و... چگونه از دستاوردهای برجام سخن می‌گویید؟

حکایت دستگاه دیپلماسی ما با غربی‌ها و اروپایی‌ها حکایت کسی است که سارقان خر او را بردند و او خندان و غافلانه با آواز سارقان همنوایی می‌کرد که خر برفت و خر برفت...! حضرات وقتی به خود می‌آیند که چیزی دیگر از دستگاه دیپلماسی ما باقی نمانده است!!!
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
امنیت ایران با مذاکره با آمریکا وکشورهای اروپایی تامین نمی شود.
امنیت ایران با برجام تامین نمی شود.
مذاکره وبرجام تاکنون هیچگونه سود برای مردم ایران وکشور نداشته است.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
....
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
عده‌ای در دولت و خارج از دولت تا توانستند سر راه اربعین امام حسین(ع) سنگ‌اندازی کردند. به رغم کارشکنی‌های دولتی‌ها و فرصت‌طلبی عده‌ای سودجو مراسم اربعین امام حسین(ع) در کشور عراق با شکوه هرچه تمام برگزار شد...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
....
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
....
کارگر مظلوم
Iran, Islamic Republic of
....
کارگر مظلوم
Iran, Islamic Republic of
دولت به‌ جاي حمايت زير پاي کارگران را خالي مي‌کند/ هيچ کمکي به کارگران توسط دولت نمي‌شود
دولت هيچ نوع کمکي به کارگران نمي‌کند.
کارگران در شرايط معيشتي خوبي قرار ندارند و تأمين هزينه‌هاي زندگي براي آن‌ها بسيار سخت شده است.
دولت هيچ نوع کمکي به کارگران نمي‌کند.
دولت تنها به پولداران و سرمايه‌داران کمک مي‌کند.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ به 16 هزار و 800 تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است
در دوران جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم بهتر بود!
Iran, Islamic Republic of
در دوران جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم بهتر بود!
در دوران جنگ تحمیلی با وجود اقتصاد آسیبپذیری که داشتیم و هر روز در صادرات نفت مشکلاتی پیش میآمد و نیز پالایشگاهها هدف حملات دشمن قرار میگرفت، چنان مدیریتی در جامعه اعمال میشد که مردم فشارهای اقتصادی را کمتر احساس میکردند. حالا با وجود گذشت این همه سال و پیشرفتهای علمی و فناوری کشور، چرا مردم باید این همه فشارهای اقتصادی را تحمل کنند؟
اختلاسکنندگان چندهزار میلیاردی را محاکمه کنند
Iran, Islamic Republic of
اختلاسکنندگان چندهزار میلیاردی را محاکمه کنند
به نظر من دستگیری و محاکمه خردهاختلاسکنندگان اقتصادی نمیتواند راهحلی برای مبارزه قاطع با فسادهای مالی باشد. مسئولان محترم قوه قضائیه به دنبال اشخاص و یا ارگانهایی باشند که ارزهای میلیاردی دولتی را گرفتهاند و باعث افزایش قیمت کالاهای اساسی و افزایش تورم در کشور شدهاند.
قوه قضائیه نباید اجازه بدهد
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه نباید اجازه بدهد باند مافیای قدرت و ثروت در صنعت خودروسازی خون ملت را داخل شیشه کرده و با کمک، پشتیبانی، دولت، دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بیگانگان کمر مردم را بشکند.
Iran, Islamic Republic of

قیمت همه اجناس و کالاها چند برابر شده ولی معاون اول رئیس‌جمهور مصاحبه می‌کند و می‌گوید نمی‌گذاریم شب عید مردم خراب بشود! ....!!
آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکار و آلمان جنایتکارکه درجنگ تحمیلی به رژیم صدام دیکتاتور سلاح شیمیایی می دادند ولی متاسفانه دولت روحانی و وزیرنفت به شرکت های اروپا وآلمان درایران اشغال وشغل ایجاد کردند.
آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد
آلمان که در جنگ به صدام بمب شیمیایی می‌داد،باید هم از فتنه‌گران حمایت کند.
اروپا به تولید سلاح‌ شیمیایی‌ عراق کمک کرد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
آقای حسن روحانی باید پاسخ و توضیح بدهد
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی باید پاسخ و توضیح بدهد این درحالی که مردم افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکا و کشورهای اروپایی قتل عام می شوند آیا مسلمان نیست فقط درکشورهای اروپایی قتل عام می شوند مسلمان هستند.
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم افغانستان حمله می کنند آیا مسلمان نیست.
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم لیبی حمله می کنند آیا مسلمان نیست.
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم عراق حمله می کنند آیا مسلمان نیست.
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم سوریه حمله می کنند آیا مسلمان نیست.
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم یمن حمله می کنند آیا مسلمان نیست.
ائتلاف آمریکا به جان ومال مردم سوریه حمله می کند آیا مسلمان نیست.
ائتلاف آمریکا به جان ومال مردم عراق حمله می کند آیا مسلمان نیست.
ائتلاف متجاوز سعودی به جان ومال مردم یمن حمله می کند آیا مسلمان نیست.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درسال 97 وضعیت کل کشور ومردم نامناسب بود
درپاسخ به دولت روحانی
Iran, Islamic Republic of
قیمت گوشت به 100 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
ونمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی هم درخانه ملت سکوت کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...`
Iran, Islamic Republic of
...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران
صدام، دیکتاتور سابق عراق با دستورآمریکا علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان استفاده کرده است.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!
Iran, Islamic Republic of
"تورم بیش از بیست درصد است" بله از شصت تا دویست و سیصد هم بیش از بیست است...