شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فروش شمش‌های تقلبی در شبکه‌های اجتماعی

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 677975
فردی که با تبلیغ فروش شمش و طلاجات تقلبی از 3 شهروند کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد و از مخفیگاهش 14 شمش و 7 قطعه سکه طلا کشف شد.
فروش شمش‌های تقلبی در شبکه‌های اجتماعی
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه پلیس ایران، سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در تشریح این خبر گفت:‌ در پی اعلام گزارش هایی از تبلیغات فردی در زمینه خرید و فروش طلاجات تقلبی در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات نامحسوس ماموران پلیس، محل فعالیت این فرد در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد 14 شمش، 7 سکه تقلبی، تعدادی ابزار جعل سکه و تعداد 12 سیم کارت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده مشخص شد این فرد تا کنون در حدود 7 میلیارد ریال از 3 شهروند با وعده فروش شمش و طلاجات کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ گودرزی در ادامه با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده گفت: شهروندان با مشاهده وعده های مطرح شده در شبکه های اجتماعی مراقب باشند و قبل از هر گونه خرید و فروش از قانونی بودن معامله خود مطمئن شوند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *