جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

نقدی: سکان اقتصاد نباید دست وزارت خارجه باشد

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 677877
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: سکان اقتصاد ما نباید دست وزارت خارجه باشد؛ این غفلت، انحراف و ذلت است، ما نباید زیر ذلت برویم.
نقدی: سکان اقتصاد نباید دست وزارت خارجه باشد
به گزارش جهان نيوز، به همت بسیج دانشجویی و مجمع شهید باکری دانشگاه امام صادق (ع) همایش بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای لشکر ۳۱ عاشورا، در تالار آیت الله مهدوی کنی (ره) این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، ضمن اشاره به حماسه آفرینی نیرو‌های لشکر ۳۱ عاشورا در هشت سال دفاع مقدس افزود: ما باید از آن جوانان بسیجی درس بگیریم؛ آنان در جریان انقلاب و پس از آن با دستان خالی مقابل رژیم شاه و دشمن بعثی ایستادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اظهار داشت: پس از انقلاب، یکسری جوان دانشجو واحد اطلاعات سپاه را تشکیل دادند و در مقابل حزب توده، سازمان مجاهدین خلق و امثال آن‌ها که همگی از پشتیبانی بزرگترین سرویس‌های اطلاعاتی دنیا برخوردار بودند ایستادند؛ در حالی که سابقه مبارزات مخفی اعضا این گروه‌ها در پیش از انقلاب، به دوران شیرخوارگی بچه‌های واحد اطلاعات سپاه باز می‌گشت.

سردار نقدی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ما با دستان خالی همه جا پیروز شده ایم، درحالی که امروز دستانمان پر است، ولی نمی‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم؛ مسئله آنجاست که ما راهمان را از راهی که شهیدان باکری و امثال آن‌ها رفته اند جدا کرده ایم. آن‌ها امدیشان به بیگانه نبود، بلکه توکلشان به خداوند بود؛ ما نباید اجازه دهیم که وضع اینطور جلو برود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در پایان سخنانش با اشاره به برخی تحلیل‌های غلط درون دولت افزود: سکان اقتصاد ما نباید دست وزارت خارجه باشد؛ این غفلت، انحراف و ذلت است، ما نباید زیر ذلت برویم. اقتصاد ما باید دست نهاد‌های اقتصادی کشور باشد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید نورالدین آل علی
Germany
با عرض سلام و احترام ،
با نظرات جناب آقای نقدی کاملا موافقم بدین دلیل:
1- بیش از پنج سال است که اقتصاد ما در گرو پیوستن به برجام و حالا با پالرمو بسته شده است ، در این مدت شاخص های اقتصاد را با مقایسه با قبل از برجام چنانچه بررسی نمائیم ، خود گواه بر نظرات جناب آقای نقدی می باشد.
2- قطعا زمینه ساز سفر موفقیت آمیز این دولت را بایستی کارهای صورت گرفته توسط سپاه قدس که در نابودی داعش در عراق سهم بسزائی داشت جستجو کرد.
3 - چنانچه این دولت از ظرفیت های کشورهای همسایه که 15 کشور را تشکیل میدهند به نحو مطلوباستفاده می نمود ، وضعیت امروز ما بمراتب بهتراز وضعیت فعلی بود.
4- بیش چند سال قبل بعنوان یک کارشناس معمولی اعلام نمودم که با همکاری کریدور بین کشورهای ذیل می توانیم به اهداف اقتصادی دست یابیم ، متاسفانه همانطوری که در بند 1 اشاره شد ،دولت تمام هم و غم خود را ابتداء به کدخدا ، سپس به اتحادیه اروپا (فرانسه ،انگلیس و آلمان ) مجریان دولت آمریکا در برجام قرار داد.
-کریدور ایران - عراق- سوریه و مقاومت.
- کریدور ایران- چین - پاکستان.
- کریدور ایران- -عراق- سوریه -مقاومت -روسیه و ترکیه.
-کریدور ایران- هندوستان - افغانستان.
- کریدور ایران- آذربایجان
- کریدور ایران- ارمنستان
و....
با تشکر و سپاس
سید نورالدین آل علی