شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اصلاح شبکه توزیع در برنامه دولت قرار دارد/ ذخایر کافی داریم

سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 677621
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ذخایر کالاهای اساسی به طور کافی وجود دارد و دغدغه‌ای در این زمینه نداریم، اما مهم شبکه توزیع است که دولت برای اصلاح آن در سال آینده برنامه دارد.
اصلاح شبکه توزیع در برنامه دولت قرار دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه برنامه عصر روز نخست اجلاس خبرگان رهبری افزود: اکنون ذخایر کالاهای اساسی به طور کافی وجود دارد و دغدغه ای در این زمینه نداریم، اما مهم شبکه توزیع است که دولت برای اصلاح آن در سال آینده برنامه دارد.

وی در توضیح بیشتر این مهم گفت: با مجوزی که از مجلس خواهیم گرفت و از آنجا که طرح تشکیل وزارت بازرگانی هم اعلام وصول شده دولت در این باره سال آینده اقدامات لازم را برای اصلاح نظام توزیع صورت خواهد داد و این روند طولانی نخواهد بود.

وزیر اقتصاد درباره محتوای این جلسه و پاسخ هایش به پرسشهای اعضای خبرگان در جلسات صبح و عصر افزود: امروز اقدامات و برنامه‌های دولت را در خصوص مبارزه با قاچاق ، تامین کالاهای اساسی و اصلاح نظام بانکی تشریح کردم.

وی گفت: خوش‌بختانه هم وزیر جهاد کشاورزی و هم وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارش دادند که واردات کالاهای اساسی از نظر تناژ و همچنین از نظر ارزی بیشتر از سال گذشته بوده و در شبکه وجود دارد اما باید اصلاح شبکه توزیع نیز انجام شود که در برنامه دولت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *