دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
حماس:

دشمن صهیونیستی تاوان تجاوزاتش را می پردازد

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 677238
جنبش حماس اعلام کرد که تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فلسطین موجب پافشاری هر چه بیشتر ملت فلسطین بر حقوق خود در زمینه رهایی از اشغالگری با استفاده از تمامی شیوه های قانونی می شود.
دشمن صهیونیستی تاوان تجاوزاتش را می پردازد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جنبش حماس روز یکشنبه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی به نام «سلامه کعابنه» در پست بازرسی نزدیک شهر «اریحا» اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر یکی از جوانان ما را به شهادت رساند. این تجاوز بارها در کرانه باختری تکرار شده است و رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را پرداخت خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت به کارنامه سیاه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین افزوده شد. شهادت این جوان فلسطینی در فاصله کمتر از یک هفته از شهادت ۲ تن دیگر از جوانان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در رام الله صورت گرفت. 

حماس اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز در قبال جنایات صهیونیست ها سکوت نخواهد کرد، رژیم صهیونیستی تاوان تجاوزات و جنایاتش را پرداخت خواهد کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *