جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۸۶

بیانیه دستوری جدید اتحادیه اروپا/ ایران باید به اجرای برجام ادامه دهد

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 676271
اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای عمیقاً از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای برجام ابراز تأسف کرده، اما گفته که ایران باید به اجرای توافق ادامه دهد.
بیانیه دستوری جدید اتحادیه اروپا/ ایران باید به اجرای برجام ادامه دهد
به گزارش جهان نيوز، اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه متن بیانیه قرائت‌شده نماینده این اتحادیه در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را منتشر کرده است.

در این بیانیه که در ارتباط با چهاردهمین گزارش آژانس درباره پایبندی ایران به تعهداتش در برجام قرائت شده، اتحادیه اروپا عمیقاً از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران ابراز تأسف کرده است.

نماینده اتحادیه اروپا در ابتدای بیانیه خود گفته است: «مفتخرم به نمایندگی از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو صحبت کنم. کشورهای زیر، حمایت خودشان را از این بیانیه اعلام کرده‌اند: ترکیه، مقدونیه شمالی، مونته‌نگرو، ایسلند، صربستان، آلبانی، بوسنی و هرزگوین، لیختن‌اشتاین، نروژ و سن‌مارینو.

وی، تصریح کرده است: «اتحادیه اروپا تعهد راسخ خود را به برجام و تداوم حمایت از آن ابراز می‌دارد و مصمم به ادامه همکاری‌ها با جامعه بین‌المللی برای حفظ این توافق هسته‌ای است که دستاوردی چندجانبه و مورد تأیید قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد به شمار می‌رود.»

اتحادیه اروپا، توافق برجام را « از اجزای کلیدی نظام منع اشاعه هسته‌ای در جهان» توصیف کرده و آن را برای امنیت بین‌المللی حیاتی دانسته است.

بروکسل در بخش دیگر بیانیه، با تأکید بر اینکه برجام حاصل بیش از ۱۰ سال دیپلماسی است، تصریح  می‌کند: «برداشتن تحریم‌های مرتبط هسته‌ای، در کنار اجرای تعهدات مرتبط هسته‌ای توسط ایران بخشی ضروری از این توافق است. در این راستا، اتحادیه اروپا عمیقاً مراتب تأسف خود را از بابت خروج ایالات متحده از برجام ابراز می‌دارد.»

اتحادیه اروپا در این بیانیه، ضمن یادآوری پایبندی ایران به مفاد برجام گفته که ایران «باید» این کار را ادامه دهد: «طبق تأییدات آژانس در ۱۴ گزارش متوالی، ایران به اجرای تعهدات مرتبط هسته‌ای خود که در معرض نظام جامع راستی‌آزمایی و نظارت آژانس قرار دارد ادامه داده و باید این کار را ادامه دهد.»  

بروکسل همچنین تصریح کرده است: «خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به منظور مستحکم کردن مبنای فعالیت‌های راستی‌آزمایی خود تمامی فعالیت‌های مرتبط با پادمان‌ها را طبق رویه‌های استاندارد، ارزیابی می‌کند. آژانس را ترغیب می‌کنیم انجام این کار را همگام با دریافت اطلاعات جدید ادامه دهد.»

در بند دیگری از بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: «اتحادیه اروپا یادآوری می‌کند تا زمانی که ایران کاملاً به اجرای تعهدات مرتبط هسته‌ای خود ادامه دهد، اتحادیه اروپا  به تدام اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ای متعهد خواهد بود. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم تمامی بخش‌های برجام را به طور کامل و موثر اجرا کنند.»

   بروکسل با تأکید بر اینکه از مأموریت بلندمدت آژانس انرژی اتمی در زمینه راستی‌آزمایی و نظارت بر اجرای تعهدات هسته‌ای ایران کاملا حمایت می‌کند، اهمیت تأمین بودجه‌ کافی و مناسب برای این نهاد بین‌المللی جهت اجرای وظایفش در ایران را یادآور شده است: «اتحادیه اروپا کاملاً از مأموریت درازمدت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه نظارت بر تعهدات مرتبط هسته‌ای ایران و راستی‌آزمایی از آن حمایت می‌کند و به اهمیت تأمین منابع لازم جهت انجام وظایف این نهاد، واقف است. در این راستا، ما با نگرانی خاطرنشان می‌کنیم که تا تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۹، فقط ۱  میلیون یورو بودجه فوق‌العاده در دسترس آژانس قرار دارد که این رقم برای پوشش دادن هزینه‌ فعالیت‌های مرتبط با برجام برای سال ۲۰۱۹ و فراتر از آن ناکافی است.»

اتحادیه اروپا در بخش دیگری از این بیانیه بر اهمیت اعطای دسترسی از سوی ایران به «تمامی سایت‌ها و اماکنی که آژانس نیاز به بازدید از آنها دارد» تأکید کرده است.

نماینده اتحادیه اروپا در آژانس، در بخش دیگری از این بیانیه بار دیگر ضرورت پایبندی ایران به تعهداتش را یادآور شده است: «اتحادیه اروپا ضمن استقبال از ادامه اجرای برجام [توسط ایران] بار دیگر ضرورت پایبندی دقیق تهران به تمامی تعهدات هسته‌ای خود، از جمله رعایت سقف ۱۳۰ متریک تن آب سنگین و همکاری کامل و به موقع با آژانس از طریق اجرای توافق جامع پادمانی و پروتکل الحاقی را مورد تأکید قرار می‌دهد.»

بروکسل، در بند دیگری از این بیانیه، تصویب پروتکل الحاقی را برای اطمینان از ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران، ضروری دانسته است. در این بند آمده است: «اجرای کامل و مداوم برجام و همچنین رسیدن به "جمع‌بندی مبسوط" از اهمیتی اساسی برای ایجاد اعتماد بین‌المللی درباره ماهیت صرفاً صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران برخوردار است. در همین راستا، تصویب زودهنگام پروتکل الحاقی از سوی ایران، ضروری است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشورهای زیر، حمایت خودشان را از این بیانیه اعلام کرده‌اند: ترکیه، مقدونیه شمالی، مونته‌نگرو، ایسلند، صربستان، آلبانی، بوسنی و هرزگوین، لیختن‌اشتاین، نروژ و سن‌مارینو.

پس فرانسه و آلمان و انگیس ؟!!! اصل مطلب در اروپا این ها بودند
Iran, Islamic Republic of
یک روزی یک صنعت هسته ای داشتیم که در فوردو و نطنز و اراک و بوشهر و ....حالا نه ان را داریم وهم دوبرابر بیشتر تحت تحریم و تهدید جنگیم و از همه بدتر چرخ اقتصاد که هیچ چرخ ماشین هم نمیچرخه و عزتمون هم لکه دار شد و اقتدارمون هم اسیب دید و پول بیت المال هم رفت تو جیب هرچی شرکت ورشکسته ماشین رنو و سیتروئن و چپاول پول های بانکی توسط توتال و ایرباس و بوئینگ و دلال های ایران و اروپا مثل سیروس ناصری و ماحصل دیپلماسی ذلت هم شد صبحانه و ناهار و شام در بهترین هتل های اروپا برای وزارت خارجه و کشور های 5+1
حال باید دید قراره تا جنگ نظامی پیش بریم مانند صدام و قزافی به اسم اعتماد سازی و یا ضربه اولی عمل کنیم و پیشتازی و اتکا به درون و ارتباط با تمام کشور های همسایه دوست و و هرکس که برای ما منفعت اقتصادی داشته باشه و بتوانیم از این سستی و یاس و ما نمی توانیم اقایان منفعل تدبیر و امید نجات پیدا کنیم. البته این فقط و فقط با گرفتن زهر فساد هماهنگ از بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران محقق خواهد شد و لا غیر و از مسیر عدالت اجتماعی و شفافیت قابلیت شدن دارد
زمان سایه خیالی جنگ دلار چقدر بود الان چقدره؟
Iran, Islamic Republic of
بازم ثابت شد هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است
Iran, Islamic Republic of
سن روحانی گفته است «آیا آن 140 کشوری که FATF را پذیرفته‌اند،عقل ندارند؟»
حرف حقوقی بزن آقای رئیس جمهور! اگر می‌توانید، از FATF دفاع حقوقی کنید. هیچ ادله حقوقی و منطقی نیاوردید. دلیل منطقی بیاورید که FATF چطور موجب ارزانی 20درصدی می‌شود.

☑️ بله. پارلمان آمریکا و کشورهای اروپایی که هم‌جنس‌بازی را رسمی و قانونی کردند، عقل ندارند.

اگر پالرمو برای مقابله با پول‌شویی طراحی شده، و FATF کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم است، پس سازمان تروریستی منافقین چطور در فرانسه رسماً پول‌شویی می‌کنند و اروپا و آمریکا از آن‌ها رسماً حمایت می‌کند؟

استاد حسن عباسی - ۱۳ اسفند ۹۷
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اروپا نوکرآمریکا درجهان است.
برجام مردم ایران را گرفتار کرده است.
برجام عامل اصلی مشکلات اقصادی کشوراست.
برجام تاکنون هیچ سود برای مردم و کشور نداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد کشور های اروپایی جنایتکار عامل اصلی جنگ درمنطقه و یمن است.
کمپین برای پایان فروش سلاح استرالیایی به عربستان و امارات
کمپین برای پایان فروش سلاح استرالیایی به عربستان و امارات
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 21:29
هیاتی از موسسه دمکراسی و حقوق بشر خلیج فارس، با پیتر خلیل نماینده حزب کارگر ملبورن در پارلمان استرالیا روز سه شنبه 5 مارس 2019 دیدار کردند.

این هیات به مساله اقدام استرالیا مبنی بر فروش سلاح به عربستان سعودی و استفاده از آن بر ضد غیرنظامیان بی گناه یمن پرداخت.

خلیل -- نماینده حزب کارگر ملبورن -- از آمادگی خود برای همکاری با مرکز دمکراسی و حقوق بشر و تلاش برای دست یافتن بر راهکاری که ضامن جان غیرنظامیان یمن باشد، خبر داد.

در این دیدار برخی پیشنهادات مربوط به این پرونده که امکان به ثمر نشستن آن باشد،از جمله به راه انداختن کمپین گسترده ای برای توقف فروش سلاح به عربستان و امارات متحده عربی تا زمان پایبندی آنان به رعایت حقوق بشر درمنطقه و بهبود پرونده های حقوقی اشان ، بررسی شد.

موسسه دمکراسی و حقوق بشر خلیج فارس در پایان این دیدار برای قدردانی از نقش برجسته وی در پی گیری پرونده حکیم العریبی فوتبالیست بحرینی، یک سپریادبود به پیتر خلیل اهدا کرد و به خاطر مشارکت وی در کمپین موفقیت امیز آزادی حکیم العریبی از وی قدردانی کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آل سعود به دنبال تداوم جنگ در سوریه در کنار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
آل سعود به دنبال تداوم جنگ در سوریه در کنار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 20:18
پژوهشگر و نویسنده سیاسی مهمان برنامه "قلم رصاص" در شبکه خبری العالم، از زوایای پنهان دشمنی رژیم آل سعود نسبت به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی پرده برداشت.

«شادی احمد» درباره ادعاهای پایگاه «العربیه نت» سعودی مبنی بر اینکه، مرگ در برابر افرادی که در صدد تغییر نظام اسد و سرنگون کردن وی هستند، با فضیلت تر از مرگ در مقابله با دشمن اسرائیلی است، اظهار داشت: این رویکرد فقط ناشی از کشمکش ها و درگیری های سیاسی نیست بلکه برگرفته از گرایش های مذهبی افراطی است که به فتواهای مشهور «ابن تیمیه» در تکفیر بسیاری از انسان ها بازمی گردد.

وی افزود: این مساله برگرفته از دیدگاه های تندرو زمامداران آل سعود است که آن را برای مبارزه با نظام اسد پیش گرفته تا برتری جهاد با نظام اسد نسبت به مبارزه با اسرائیل را اثبات کند، بنابراین این مساله فقط دارای ابعاد سیاسی نبوده و دارای ریشه های عقیدتی مذهبی است.

وی افزود: طرح اینگونه مسائل دیگر محرمانه نیست بلکه در رسانه ها نیز به روابط مخفیانه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اشاره شده لذا این سخنان همواره برای آماده سازی افکار عمومی جهت پذیرفتن روابطی است که بعدها به شکل گسترده ای میان رژیم سعودی و صهیونیستی شکل خواهد گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اینفوگرافیک | اروپا و نحوه برخوردش با اتباع داعشی خود در سوریه
اینفوگرافیک | اروپا و نحوه برخوردش با اتباع داعشی خود در سوریه
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:01
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکاراز 2011 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار با کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار بیش از 999 هزار تروریست را از طریق ترکیه وارد سوریه وعراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
99 درصد تروریست های داعش درسوریه وعراق وابسته به کشورهای اروپایی جنایتکار هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکاراز 2011 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار با کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار بیش از 999 هزار تروریست را از طریق ترکیه وارد سوریه وعراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
99 درصد تروریست های داعش درسوریه وعراق وابسته به کشورهای اروپایی جنایتکار هستند.
Netherlands
اینم از روزهای پایانی برجام
معلوم شد آن مرد که با پای مصنوعی راست قامت می ایستاد
از آن مرد که با پای سالم ویلچر نشین می شد
سرافرازتر و سردار تر بود
معلوم شد بده بستان با غرب معنای واقعی ندارد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید ازشکست کشورهای اروپایی درقره باغ جمهوری آذربایجان باکو عبرت بگیرید!
ناتوانی اروپایی ها و سازمان های بین المللی بیش از 26 سال است درحل مشکل قره باغ جمهوری آذربایجان باکو!
نمی توان درحمایت ازحقوق مسلمانان به سازمان های بین المللی امید داشت.
مسلمانان دربرابرکشتارمظلومان منطقه وجهان قیام کنند.
و این درحالی است که آمریکایی ها، اروپایی ها، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1992 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی ارمنستان نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
ارمنستان مرتکب جنایت جنگی درقره باغ آذربایجان شده است.
ارمنستان مرتکب جنایت علیه بشریت درقره باغ آذربایجان شده است.
ناتوانی اروپایی ها و سازمان های بین المللی ازسال 1992 تاکنون درحل بحران قره باغ جمهوری آذربایجان!
منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان بیش از25 سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی دراشغال ارمنستان کرده است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا واروپایی ها به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری درسایه سازمان های بین المللی به عدالت و رفاه نرسیده است.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، جنایات ضد بشری جهان دست دارد.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان شرم آوراست.
ومجامع حقوق بشری بیش از25 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دورغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید ازشکست کشورهای اروپایی درقره باغ جمهوری آذربایجان باکو عبرت بگیرید!
ناتوانی اروپایی ها و سازمان های بین المللی بیش از 26 سال است درحل مشکل قره باغ جمهوری آذربایجان باکو!
نمی توان درحمایت ازحقوق مسلمانان به سازمان های بین المللی امید داشت.
مسلمانان دربرابرکشتارمظلومان منطقه وجهان قیام کنند.
و این درحالی است که آمریکایی ها، اروپایی ها، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1992 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی ارمنستان نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
ارمنستان مرتکب جنایت جنگی درقره باغ آذربایجان شده است.
ارمنستان مرتکب جنایت علیه بشریت درقره باغ آذربایجان شده است.
ناتوانی اروپایی ها و سازمان های بین المللی ازسال 1992 تاکنون درحل بحران قره باغ جمهوری آذربایجان!
منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان بیش از25 سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی دراشغال ارمنستان کرده است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا واروپایی ها
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید ازشکست کشورهای اروپایی درقره باغ جمهوری آذربایجان باکو عبرت بگیرید!
ناتوانی اروپایی ها و سازمان های بین المللی بیش از 26 سال است درحل مشکل قره باغ جمهوری آذربایجان باکو!
نمی توان درحمایت ازحقوق مسلمانان به سازمان های بین المللی امید داشت.
مسلمانان دربرابرکشتارمظلومان منطقه وجهان قیام کنند.
و این درحالی است که آمریکایی ها، اروپایی ها، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1992 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی ارمنستان نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
ارمنستان مرتکب جنایت جنگی درقره باغ آذربایجان شده است.
ارمنستان مرتکب جنایت علیه بشریت درقره باغ آذربایجان شده است.
ناتوانی اروپایی ها و سازمان های بین المللی ازسال 1992 تاکنون درحل بحران قره باغ جمهوری آذربایجان!
منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان بیش از25 سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی دراشغال ارمنستان کرده است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا واروپایی ها به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری درسایه سازمان های بین المللی به عدالت و رفاه نرسیده است.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، جنایات ضد بشری جهان دست دارد.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان شرم آوراست.
ومجامع حقوق بشری بیش از25 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دورغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا، مذاکره با رژیم صهیونیستی است.
گفت وگو با آمریکا، گفت وگو با رژیم صهیوریستی است.
مذاکره با آمریکا، مذاکره با داعش است.
گفت وگو با آمریکا، گفت وگو با داعش است.

مذاکره با اروپا، مذاکره با رژیم صهیونیستی است.
گفت وگو با اروپا، گفت وگو با رژیم صهیوریستی است.
مذاکره با اروپا، مذاکره با داعش است.
گفت وگو با اروپا، گفت وگو با داعش است.

مذاکره با آمریکا، مذاکره با گروهک تروریستی منافقین است.
گفت وگو با آمریکا، گفت وگو با گروهک تروریستی منافقین است.
مذاکره با آمریکا، مذاکره با گروهک تروریستی منافقین است.
گفت وگو با آمریکا، گفت وگو با گروهک تروریستی منافقین است.

مذاکره با اروپا، مذاکره با گروهک تروریستی منافقین است.
گفت وگو با اروپا، گفت وگو با گروهک تروریستی منافقین است.
مذاکره با اروپا، مذاکره با گروهک تروریستی منافقین است.
گفت وگو با اروپا، گفت وگو با گروهک تروریستی منافقین است.
آمریکا، اروپا، اسرائیل، داعش و گروهک تروریستی منافقین برای ما یکی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد شهروندان انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه از راه کانادا وارد ترکیه می شوند.
تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

"فیلیپ هموند،" وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد شهروندان انگلیسی که قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق را دارند، برای فرار از پلیس از راه کانادا سفر می کنند.

وی در ادامه افزود: استفاده از این مسیر و تاکتیک هایی که تروریستهای داعش برای فرار از پلیس استفاده می کنند بسیار پیچیده است. آنها از راه کانادا وارد ترکیه می شوند تا به گروه تروریستی داعش در سوریه بپیوندند. مسیر انتخابی آنها بسیار پیچیده و طولانی است.

گمان می رود حدود 700 شهروند انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به عراق و سوریه سفر کرده باشند. این نگرانی وجود دارد که این افراد برای انجام عملیات تروریستی به انگلیس بازگردند. خطوط هوایی انگلیس نیز موظفند تمام مسافران پروازهای ترکیه را به دقت بررسی کنند. تاکنون هزاران تبعه ی حدود 80 کشور جهان برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه و عراق سفر کرده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رسوایی جدید؛
بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن
فروش بمب های خوشه ای انگلیس به عربستان و استفاده از این بمب ها در کشتار مردم یمن، رسوایی های جدیدیدی را برای دولتمردان انگلیسی بهمراه داشته است.
استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن، موجب اعتراض برخی دولتمردان این کشور شده است.
انگلیس شریک جنایات عربستان است.
عربستان دریمن ازبمب های خوشته ای استفاده می کند برخلاف قوانین بین المللی است ولی شورای امنیت سازمان ودیگرسازمان های بین المللی نمی فهمند ودرمدت 21 ماه است سکوت اختیارکردند کشتاریمنی ها جنایت جنگی است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
دبیرکل سازمان ملل ودیگرسازمان های بین المللی شریک ریخته شدن خون یمنی است.
شورای امنیت سازمان ملل نقض آشکارحقوق بشردراسرائیل ،عربستان وآمریکا را نمی بیند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقانونی است.
کانادا بازهم به عربستان سعودی تسلیحات می فروشد.
عربستان عامل ناامنی درمنطقه و یمن است.
حمله هوایی عربستان به یمن نقض قطعنامه های شورای امنیت بود.
عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگر هزاران بار به یمن حمله کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای خارجی دریمن نباید سکوت کنند.
حمایت آمریکا از رژیم سعودی حمایت ازتروریسم است.
بدترین پرونده حقوق بشری جهان منعلق به عربستان سعودی است.
آل سعود ازجنگ غیرقانونی دریمن دست برنمی دارد.
چرا القاعده به عربستان سعودی حمله نمی کند؟ القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است!
چرا داعش به عربستان سعودی حمله نمی کند؟ داعش یکی ازدستگاه های دولت عربستان است!
عربستان باید نیروهای خود را ازیمن خارج کند.
بمباران یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
سعودی‌ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
عربستان اسپانسر این تیم‌های تروریستی است.
سعودی ها بزرگترین اسپانسر تروریسم در جهان هستند.
همه می دانند سعودی ها منبع مالی تروریسم هستند.
سعودی ها حامی مالی تروریسم هستند.سعودی ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
سعودی‌ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
عربستان اسپانسر این تیم‌های تروریستی است.
سعودی ها بزرگترین اسپانسر تروریسم در جهان هستند.
همه می دانند سعودی ها منبع مالی تروریسم هستند.
سعودی ها حامی مالی تروریسم هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا عامل جنگ در افغانستان است.
آمریکا عامل جنگ در عراق است.
آمریکا عامل جنگ در نوارغزه است.
آمریکا عامل جنگ در لبنان است.
آمریکا عامل جنگ در فلسطین است
آمریکا عامل جنگ در سوریه است
آمریکا عامل جنگ در لیبی است.
آمریکا عامل جنگ در پاکستان است
آمریکا عامل جنگ در یمن است
آمریکا عامل جنگ در منطقه خاورمیانه است.
آمریکا عامل جنگ در جهان است.
القاعده و بنلادن نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند
القاعده و بنلادن نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند
تروریسم نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
داعش نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جبهه النصره نتیجه آمریکائی ها هستند.
تروریست های سوریه نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
تروریست های داعش درسوریه وعراق نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
مخالفان سوریه نتیجه اقدامات آمریکایی ها هستند.
تکفیری ها نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
گروهک تروریستی منافقین نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جنایات عربستان سعودی نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی عامل اصلی حادثه تروریستی تهران مسئول است وباید پاسخکو باشد.
ایران باید پاسخ دندان شکنی به عربستان سعودی بدهد.
عربستان تروریست به ایران می فرستد؟
دخالت عربستان به ایران عبور خطوط قرمز است.
عربستان شریک تروریسم وداعش است.
رژیم جنایتکارآل سعود یک جنایتکارجنگی است.
آل سعود وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
مبارزه با آل سعود، دفاع ازاسلام است.
آل سعود علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شود.
آل سعود پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
ازآمریکا وآل سعود انتقام می گیریم.
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
ارتباط عربستان با تروریسم آشکاراست.
ارتباط عربستان با داعش آشکاراست.
جنگ عراق،یمن سوریه، لبنان، غزه، افغانستان، پاکستان ویمن و... با پول عربستان تامین می شود.
عربستان مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است وباید مجازات شود.
عربستان فرقی با داعش ودیگرگروه های تروریستی ندارد.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات عربستان را فراموش نمی کنند.
دربرابراشغالگری عربستان سکوت نمی کنیم.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
آمریکا وعربستان همچنان حامی تروریسم وداعش هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
آمریکا وعربستان به داعش سلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه خفه خون گرفت! ازتجاوزآمریکا وعربستان حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقانونی است.
آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
آمریکایی ها جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی سر می دهند.
آمریکا جنایتکار به دنبال جنگ با داعش نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.

کشورهای اروپایی جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی سر می دهند.
اروپا جنایتکار به دنبال جنگ با داعش نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به داعش آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به داعش آگاه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به داعش آگاه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقانونی است.
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقانونی است.
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان مدعیان حقوق بشر خیانتکار را دوخته است.
دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان سازمان های مدعی حقوق بشر را دوخته است.
دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مسابقه آدمکشی بین آمریکا و داعش درسوریه، عراق ومنطقه!
ترکیه ازاستفاده ازسلاح شیمیایی را به تروریست ها آموزش داده
اروغان ازترامپ خواست درسوریه اقدام نظامی کند.
حمله آمریکا به سوریه با هدف حمایت ازتروریست ها صورت گرفته است.
آمریکا شریک داعش و النصره است.
سازمان های بین المللی باید توضیح و پاسخ بدهند آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟
حمله به سوریه اقدامی تجاوزکارانه است.
حمله واشنگتن به سوریه کمک تروریست ها بود.
تجاوز آمریکا به سوریه عبور از خطوط قرمزاست.
حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
حمله آمریکا به سوریه به قواعد حقوقی سازمان ملل است.
ترامپ حق نداشت به سوریه حمله کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم جواب دندان شکنی به آمریکا جنایتکار شماره یک و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
ازهرکسی که علیه آمریکا جنایتکارشماره یک ایستادگی کند، همه جانبه حمایت می کنیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریسم ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از القاعده ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از طالبان ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از گروهک تروریستی منافقین ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریست های داعش ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از جبهه النصره ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از مخالفان سوریه ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تکفیری ها ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریست های منطقه خاورمیانه ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از رژیم سعودی ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی اسرائیل دریمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اکنون وقت آن فرا رسیده است که دیوان بین المللی کفیری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی درسوریه، عراق، یمن ومنطقه خاورمیانه هستند به پای میزکحاکمه دراین دیوان بین المللی بکشاند.
افزایش فروش تسلیحات بریتانیا به عربستان درجنگ یمن.
فروش بمب وموشک های بریتانیایی به عربستان ازآغازجنگ یمن 500 درصد افزایش یافته است.
عربستان سعودی سه سال است به همراهی امارات، بحرین، سودان، اسرائیل و با حمایت آمریکا، انگلیس وفراتسه با بمباران، قتل عام ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات وحشیانه وحشی گری را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار، سودان جنایتکار، پاکستان جنایتکار، مصرجنایتکار، برخی کشورهای اروپایی جنایتکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون دریمن آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود دنبال محکومت کردن ایران است شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
انتقال 5900 داعشی به افغانستان توسط آمریکا

22 آذر 1396 ساعت 10:09

یک مسئول ارشد افغانستان از فرار بیش از 5900 تروریست تکفیری گروه داعش از عراق و سوریه و انتقال قریب الوقوع آنها به کشورش خبر داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف سلاح‌های آمریکایی در مقر داعش

8 مرداد 1397 ساعت 0:36

تلویزیون سوریه از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به بخش‌های شمالی شهرک الشجره در حومه درعا خبر داد.

تلویزیون سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور به بخش‌های شمالی شهرک الشجره در حومه درعا رسیدند و این در حالی است که تروریست‌های داعشی در حال فرار به سمت شهرک‌های "القصیر" و "الکویا" در غرب شهرک الشجره هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف انبارهای سلاح‌ آمریکایی داعش در دیرالزور

10 آبان 1397 ساعت 21:05

منابع سوری از کشف انبارهای مهمات و تسلیحات آمریکایی متعلق به گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه توانستند به انبارهایی دست پیدا کنند که حاوی مهمات و سلاح‌های ساخت آمریکاست، این انبارها متعلق به گروه تروریستی داعش بوده که پس از فرار از المیادین در حومه دیرالزور به جا مانده بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطع حمایت مالی عربستان و امارات تنها راه نابودی داعش
قطع حمایت مالی عربستان و امارات تنها راه نابودی داعش
چهارشنبه 11 آذر 1394 - 18:43
اقدامات داعش فقط اسلام‌هراسی را تغذیه می‌کند و این امر بهترین هدیه برای داعش و دیگر افراط گرایان است. ما قبلاً هم این وضعیت را دیده‌ایم و مردم خوب اروپا و خارومیانه هم اکنون با موج دیگری از بی‌خردی روبه‌رو شده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
داعش چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
آنچه امروز درمنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
ارتباط آمریکا داعش آشکاراست.
آمریکا جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
قطع حمایت مالی عربستان وامارات تنها راه نابودی داعش.
آمریکا، عربستان و امارات همچنان حامی تروریسم وداعش هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدید تروریستی بزرگی است.
داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب آمریکا وعربستان سعودی است وبا مدیریت، هدایت، کمک، حمایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا حامی گروه تروریستی داعش درمنطقه است.
عربستان سعودی حامی مالی گروه تروریستی داعش درمنطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سخنان ترامپ درباره ایران شرم آوربود
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می خواهد جای صدام دیکتاتور را درعراق بگیرد!
کاخ سفید داعش را به وجود آورد.
آمریکا با داعش مهربان است.
واشنگتن با داعش ارتباط دارد.
دوستان ترامپ بی ادب داعش را ایجاد کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رسوایی آمریکا در جنگ یمن/ امارات شبکه توزیع سلاح به تروریست‌ها
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 18:16
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: امارات سلاح های خریداری شده از غرب را به گروه های تروریستی تحویل داده است و همچنین با استفاده از این سلاح ها علیه مردم یمن جنایت جنگی رخ داده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درعراق وسوریه است. 99 درصد ترکیه تروریست ها به سوریه اعزام کرده است.
99 درصد ترکیه به تروریست های سوریه را تسلیحات وسلاح داده است.
99 درصد ترکیه مورد نیازهای تمام تروریست های سوریه را تامین کرده است.
وامروز مشکلات منطقه خاورمیانه به خاطر حمایت ترکیه ازتروریست های سوریه بوده است.
ترکیه درپی نجات تروریست ها درشمالی سوریه وعراق است.
آقای ظریف شما متاسفانه ازسال 1392 تاکنون همه جانبه با سران بی ادب ترکیه همکاری می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن.
آمریکا داعشی ها را ازدیروالزور خارج کرد.
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا بزرگترین کشور حامی تروریسم درجهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقانونی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
1 - عربستان سعودی حامی گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
2 - عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها درسراسرجهان است.
3 - سعودی ها اسپانسر تروریسم درایران هستند.
4 - داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
5 - داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند.
6 - عربستان سعودی مدت ها منبع تامین مالی تروریسم درسراسرجهان بوده است.
8 - انتقاد ازسکوت 18 ساله جامعه جهانی دربرابرجنایات سعودی ها!
9 - عربستان سعودی درحمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
10 - عربستان عامل بی ثباتی منطقه و تقویت گروه های تکفیری است.
11 - عربستان سعودی همچنان درحال کمک به القاعده، داعش و گروه های تروریستی است.
12 - جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی تحت امرآل سعود کمتراز داعش نیست.
13 - دشمن شماره یک همه ما عربستان سعودی است.
14 - آمریکا به عربستان سعودی برای جنایت درمنطقه و یمن پاداش می دهد.
15 - ترامپ درنابودی یمن همدست آل سعود است.
16 - آمریکا از تجاوزآل سعود حمایت می کند.
17 - عربستان سعودی بزرگترین تهدید برای منطقه است.
18 - یمن باید پاسخ دندان شکنی به عربستان بدهد.
19 - آمریکا شریک جنایات عربستان است.
20 - جامعه جهانی تجاوز عربستان به خاک یمن را محکوم کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
سعودی‌ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
عربستان اسپانسر این تیم‌های تروریستی است.
سعودی ها بزرگترین اسپانسر تروریسم در جهان هستند.
همه می دانند سعودی ها منبع مالی تروریسم هستند.
سعودی ها حامی مالی تروریسم هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس باید امیدشان را از آمریکا و کشورهای اروپایی قطع کنند و به مردم دل ببندند.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
اروپا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نظاميان آمريکايي به خاطرکمک، حمایت و پشتیبانی ازتروریسم، طالبان، داعش و گروه های تروریستی در افغانستان مي‌مانند
براي ادامه ماموريت کمک، حمایت و پشتیبانی ازتروريسم، طالبان، داعش و گروه های تروریستی نيروهاي آمريکايي در افغانستان باقي خواهند ماند.
Iran, Islamic Republic of
اروپا باید چه غلطی بکنن
Iran, Islamic Republic of
اروپا باید چه غلطی بکنن
Iran, Islamic Republic of
.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان تروریست ها را تسلیح می کند.
عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده ازآمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی، تروریست ها را درمناطق مختلف خاورمیانه تسلیح وتجهیزمی کند.
تجاوزعربستان به یمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
تجاوز امارات به یمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
آمریکا کمک مالی برخی کشورهای عربی به داعش درسوریه و عراق آموزش نظامی می دهد.
آمریکا عناصرداعش را دراردن آموزش داده است.
آمریکا درخاورمیانه حامی داعش است.
حضور آمریکا درسوریه و عراق و... مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن دراین منطقه با داعش درارتباط است.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان ما که خارج مي روند کشور ميزبان به گروهک نفاق اجازه مي دهد در کنار ساختمان محل ملاقات تجمع کرده و عليه نظام جمهوري اسلامي شعار بدهند ولي دولت آقاي روحاني به ملت خودش اجازه نمي دهد که در سفر دولتمردان گستاخ خارجي به ايران صداي اعتراض خودشان را به گوش آنان برسانند. لطفا بنويسيد انفعال و بي عملي اين دولت در مقابل بيگانگان از حد گذشته است. براي اين بي دردي بايد فکري بشود.


مسئولان دستگاه سياست خارجه کشور بايد دستشان آمده باشد که غربي ها هرگاه متوجه شوند رقيب آنها از موضع ضعف حرف مي زند گستاخ تر مي شوند و بايد در مقابل آنها مقاومت نشان دهيم.


دولت و مسئولان بايد هر چه زودتر از اين چاهي که به دليل اعتماد به بيگانگان در آن افتاده اند بيرون بيايند و اجازه ندهند بيش از اين به کشور و ملت خسارت وارد بشود.


از مسئولان محترم قوه قضائيه مي خواهيم بي تفاوتي در خصوص به غارت رفتن سرمايه هنگفت کارخانه رشت الکتريک توسط همسران چند مدعي اصلاحات را کنار بگذارند و اجازه اينگونه حرامخواري ها را در جمهوري اسلامي ايران ندهند.


وزير خارجه کشور اعطا کننده ميراژ به رژيم بعث عراق، پليس بد برجام و
ارسال کننده خون هاي آلوده به ايران و پناه دهنده به تروريست هاي آدم کش گروهک نفاق به کشور ما آمد که چه بکند؟ بايد دست از پا درازتر او را برمي گرداندند. نه اينکه فرش قرمز برايش پهن کنند.


به وجود مادران شهدا همچون مادر شهيد قاسمي دانا بايد افتخار کرد که در تداوم راه شهيدان در مقابل آن بازيگر حمايت کننده از جنايتکاران آشوبگر ايستاده اند. اينجا در سرزمين پاکان پرچمداران حق طلبي مادران وارسته شهدايي همچون شهيد قاسمي دانا هستند.


واقعا اگر اين جماعت اصلاح طلب، جريان داخل نظامند چرا مرتب از حرکات ساختارشکنانه و ضد امنيتي اراذل و اوباش اغتشاشگر، قداره کش، فتنه گر، جاسوس و... حمايت کرده و دشمنان ملت را به طمع واداشته اند؟!


اگر آقاي مسيح مهاجري مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي جنايت هاي سران فتنه در سال 88 و ضربه اي را که به حيثيت نظام و کشور زده اند به خاطر منافع حزبي و گروهي فراموش کرده است ما مردم خباثت و جنايت هاي اين وطن فروشان را هرگز فراموش نخواهيم کرد.


چرا امثال خانم ابتکار، که خواهان حضور زنان در ورزشگاه ها هستند، ابتدا از خود و خانواده شان شروع نمي کنند؟! بدون محافظ و امکانات و جايگاه ويژه به استاديوم بروند! چرا بايد ناموس مردم، که بي خبر از جو ورزشگاه هستند قرباني شوند؟! نخبگان بايد پشت پرده اين دين ستيزي ها را برملا کنند.


جاي تاسف است که بعضي از شخصيت هاي کشور با رئيس فرقه دراويش گنابادي رفت وآمد داشته اند. تقاضا داريم عکس هاي اين ديدارها منتشر شود تا همگان بدانند چه کساني در ريختن خون شهيدان نيروي انتظامي و بسيج شريک جرم هستند.


کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه فرانسه بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.



2 سوال از رئيس جمهور محترم دارم لطفا با صداقت بفرمايند که سال 92 راست مي گفتند يا امروز؟!
1- در سال 92 گفتيد، ملاک جيب مردم است، نه آمار و ارقام. پس چرا امروز به جيب مردم کار نداريد و آمار و ارقام ارائه مي کنيد؟
2- گفتيد از برخورد تند با منتقدين به خدا پناه مي بريد، ولي امروز يک فهرست بلندبالايي از شديدترين اهانت را در کارنامه خود داريد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه فرانسه بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.

کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه انگلیس بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اروپا مورد اعتماد ما نیست
اروپا با پرونده برجام درایران با روحانی، عراقچی و ظریف بازی می کند.
اروپا به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
Iran, Islamic Republic of
ایران به تعهدات پایبند باشد؛آنوقت اروپا چه غلطی بکند؟!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکارازسال 2011 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار با کمک های مالی عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار و اسرائیل جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی درسوریه بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا باید تسلیحات هسته‌ای خود را از اروپا برچیند
نخست وزیر روسیه:
آمریکا باید تسلیحات هسته‌ای خود را از اروپا برچیند

نخست وزیر روسیه گفت که آمریکا باید تسلیحات هسته ای در اروپا را به خاک خود بازگردانده و زیرساخت هسته ای مستقر در این قاره را منهدم نماید.
Iran, Islamic Republic of
...
اتحادیه اروپا دنباله رو و مکمل کارهای آمریکاست تاسفش هم به درد لای جرز میخوره.مقدمه چینی شان فقط برای نگه داشتن ایران در این وضعیت خسارت محض است
ممد
United States
مبادا به اروپا اعتماد کنید!!! اصلا و ابدا !!!! البته سلفی گرفتن باهاش اشکالی نداره !!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند سعودی ها جنایتکارشماره یک منبع مالی تروریسم درسراسرجهان هستند....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رئیس‌جمهور فرانسه:
اروپا هرگز مثل امروز در معرض خطر نبوده است
امانوئل ماکرون، روز دوشنبه با انتشار سرمقاله‌ای در روزنامه‌های ۲۸ کشور اتحادیه اروپا با اعلام اینکه «اروپا هرگز مثل امروز در معرض خطر نبوده است» خواستار راه‌اندازی «رنسانس اروپایی» شد.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از اشتباهات راهبردی دولت یازدهم و دوازدهم این بوده که همه مشکلات داخلی کشور را به مذاکره با آمریکا و اروپا گره زده است.
نقوی حسینی افزود: برای این اشتباه راهبردی 6 سال وقت کشور تلف شد و سرانجامِ عبرت آموز برجام بوجود آمد، بنابراین راهی جز تغییر مسیر در این اشتباه وجود ندارد....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از جیب مردم تخفیف ندهید تعهد اروپا برجام است نه اینستکس(خبر ویژه)
رئیس شورای روابط خارجی گفت عملکرد سریع در اجرای اینستکس، فضای کنونی علیه اروپا را تغییر می‌دهد.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آرمان: روند تحولات ثابت کرد اروپا قابل اعتماد نیست(خبر ویژه)

تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶


یک روزنامه اصلاح‌طلب با استقبال از هشدار تازه منتشر شده رهبرانقلاب خطاب به دولتمردان که 8 ماه قبل عنوان شده، نوشت: اروپا ایران را قانع نمی‌کند. آرمان به قلم حسن هانی‌‌زاده نوشت: اظهارات رهبر انقلاب در جریان دیدار رئیس‌جمهور و اعضای کابینه با ایشان پیرامون رابطه با غرب نشان می‌دهد که اروپایی‌ها پس از توافقنامه برجام یک سلسله پیش شرط‌ها و موانعی را قرار دادند تا از زیر بار تعهدات خودشان خارج شوند. رهبرمعظم انقلاب اسلامی به خوبی مواضع دوگانه اتحادیه اروپا نسبت به ایران را شرح دادند و این نشان می‌دهد که مقام رهبری با توجه به تجربه و مسئولیت‌هایی که به عهده داشتند و دارند، به خوبی دریافته‌اند که اتحادیه اروپا دنبال بهانه‌گیری است و مشروط کردن شرایط اقتصادی کشور به نرمش اتحادیه اروپا و همکاری این اتحادیه، ایران را از اهداف و ظرفیت‌های داخلی خودش دور می‌کند ....
fhfhmd
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه 15 اسفند 1397- 28 جمادی الثانی 1440ـ 6 مارس 2019
150 تروريست داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در سوريه، تسليم شدند
Iran, Islamic Republic of
چشم خانوم موگرینی... شما نگران نشی یه وقت!
حسين
Iran, Islamic Republic of
خوب بگيد حسن روحاني به طريف بگه تا عراقچي بودجه اتحاديه اروپا را تامين كنه تا كل مشكلات حل بشه . نذاريد اين اروپاييها دلخور بشن.
Canada
...
جماعت واداه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
📿ایول بابائی،
🌻ماشاءالله ،همه را یک تنه حریفی ،
فک نکنم دیگه نیازی به جواب های دیگران باشه،🌺⚘⚘
خدا قوت، پهلوان
ممد
United States
...
حسین حسین زاده فومنی
Iran, Islamic Republic of
بیانه دستوری جدید اروپائیان در مورد برجام ، مبنی بر اینکه ایران باید برجام را ادامه دهد . یک لکه ننگ و نشان ذلتی است که مع الاسف دولت یازدهم ودوازدهم برنظام اسلامی مان وارد ساخت . این دولت به جهت مرعوب بودن و تحت تاثیر قرارگرفتن عرعر الاغ وار آمریکا و پارس سگ گونه اروپائیان با رها کردن اصول اساسی انقلاب و محکمات امام (ره) در حقیقت آنها را گستاخ و با عملکرد بسیار ضعیف و تسامح بیش ازاندازه در برابر اروپا توقعات نامشروع و غیر معقول و بی مقبول شان را شدیدا بالا برده و روز به روز اقتدار معنوی وسیاسی بین المللی و حیثیت مکتسبه و افتخاری که حاصل مجاهدت شبانه روزی امام راحل و درایت رهبری و جان فشانی شهداء و استقامت بی نظیرو ایستادگی استثنائی مردم مومن و دین مدار بدست آمده است را بر باد فناء گذاشته و در تاراج غارتگران بی آبرو و هیچی ندار جهانی قرار داده است . چقدر برای فرزندان امام و سر سپر دگان ولایت و مریدان و مطیعان بی چون و چرای رهبری و دلسوزان ناب انقلابی درد اور و سخت تر از جان کندن است که ببینند عده ای فشل و ناتوان امور اجرائی مملکت را در دست گرفته اند و برای نیل به مطامع دنیای شان با نادیده انگاشتن همه موازین اسلامی و معیار های انقلابی و عبور از خطوط قرمز تعیین شده رهبری کسوت مذلت را در مقابل اروپا به تن کرده اند و هر روزنه بلکه به ثانیه عزت و عظمت و شأن و شرافت ملت جلیل القدر و عظیم الشأن ما را در عرصه بین المللی در حال دفن نمودن هستند. خدایا تو بر ما رحم کن اهداف شومی که دشمنان با هزینه بسیار سنگین و با صدها توطئه در طول عمر نظام نتوانستند به آن نایل آیند . دوستان نا بخرد و مدیران نا اهل و مسئولان نا لایق مسیر را برای اجرای مقاصد کینه توزان بدون هیچ گونه هزینه خارجی هموار ساخته اند . و نابودی انقلاب را به صورت خاموش دنبال می کنند.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
تا وقتیکه ما سرمان را پایین بیندازیم ، آنها هم به ما پس گردنی خواهند زد !!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه کرنش و عجز همین می شود یک زن به کشور متمدن و بزرگی مثل ایران دستور دهد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
غلط نكنم اين بابائى كه خيلى روده دراز و ياوه پردازه به احتمال قوى جيره خور خودتونه...!!!
United States
احسنت!! دمت گرم.... زدی تو هدف.....
United States
وای بحال این دولت که یک معلوم الحال عوضی اروپائی براش تعین تکلیف بکند. اقای ظریف جواب لبخندها را تحویل بگیر.
خدا نابود کرد کسی رو که بعد از جنگ 8 ساله زیرساخت کشور رو وابسته به اجانب پی ریزی کرد.
اگر اقتصاد بومی پی ریزی میشد امروز نیازی به اجانب نبود
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
بیشترین بدهی جهانی متعلق به آمریکاست.اگر مشکلات اقتصادی بخاطر تخریمه،امریکا رو کی تحریم کرده؟
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها بی طرفی اروپا را زیر سوال می بر از کلمات مشخصه که اتحادیه اروپا بدون ان که مشکل مالی ایران را حل کنه فقط خط امریکا را دنبال می کند .
Iran, Islamic Republic of
تاسف اروپا از خروج آمریکا از برجام به خاطر از دست دادن یکی از همپیمانان خود برای فشاربیشتر به ایران است.