دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲۰

آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز غزه

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 676252
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز تنشی احتمالی در مرز غزه با فلسطین اشغالی، به نیروهای خود آماده‌باش داد.
آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز غزه
به گزارش جهان نيوز،  محافل سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی درباره تنش شدید احتمالی میان این رژیم و نوار غزه –مرزهای شمالی و شرقی غزه- هشدار دارند.

در همین راستا، «رونی دانیل» تحلیلگر کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به تمام یگان‌های نظامی دستور آماده‌باش داده تا آماده مقابله با هر وضعیت احتمالی باشند.

وی افزود، یکی از دلایل این دستور کوخاوی ترس واقعی از احتمال شعله‌ور شدن جنگ با نوار غزه است خصوصا اینکه گروه‌های فلسطینی بر ادامه فعالیت‌های روزانه در مرز غزه با فلسطین اشغالی (راهپیمایی‌های بازگشت) و ادامه شرایط انسانی سخت غزه اصرار دارند.

شبکه صهیونیستی «کان» هم اعلام کرد، تحرکات گسترده‌ای برای بازگرداندن آرامش به مرزهای شرقی و شمالی نوار غزه و توقف فعالیت‌های روزانه در مرز غزه در جریان است.

کمیته ویژه راهپیمایی‌های بازگشت، از فوریه سال جاری (2019) بار دیگر تظاهرات شبانه در مرز نوار غزه را از سر گرفته است و جوانان فلسطینی با حضور در مرز غزه سروصدا به راه می‌‌اندازند، لاستیک خودرو آتش می‌زنند و بالون‌های آتش‌زا به هوا می‌فرستند تا آرامش را از شهرک‌نشینان در مرز غزه بگیرند.

تظاهرات بازگشت از 30 مارس 2018 در اعتراض به محاصره غزه آغاز شده و هنوز هم هر جمعه برگزار می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
سوریه جولانگاه داعش و آمریکا نیست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رسوایی جدید؛
بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن
فروش بمب های خوشه ای انگلیس به عربستان و استفاده از این بمب ها در کشتار مردم یمن، رسوایی های جدیدیدی را برای دولتمردان انگلیسی بهمراه داشته است.
استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن، موجب اعتراض برخی دولتمردان این کشور شده است.
انگلیس شریک جنایات عربستان است.
عربستان دریمن ازبمب های خوشته ای استفاده می کند برخلاف قوانین بین المللی است ولی شورای امنیت سازمان ودیگرسازمان های بین المللی نمی فهمند ودرمدت 21 ماه است سکوت اختیارکردند کشتاریمنی ها جنایت جنگی است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
دبیرکل سازمان ملل ودیگرسازمان های بین المللی شریک ریخته شدن خون یمنی است.
شورای امنیت سازمان ملل نقض آشکارحقوق بشردراسرائیل ،عربستان وآمریکا را نمی بیند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تمام سازمان های بین المللی حامیان تروریست ها درسوریه مانند آمریکا وهمپیمانانش خدمت می کنند.

تمام سازمان های بین المللی حامیان تروریست ها درسوریه مانند آمریکا وهمپیمانانش خدمت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
فاجعه سوریه ننگی برای همه نهاد های بین المللی است و بیش از 600 هزار نفر در این کشور کشته و نیمی از مردم آن آواره شدند. فاجعه سوریه ننگی برای همه کشورهای مدعیان حقوق بشراست و بیش از 600 هزار نفر در این کشور کشته و نیمی از مردم آن آواره شدند. فاجعه سوریه ننگی برای همه کشورهای عربی است و بیش از 600 هزار نفر در این کشور کشته و نیمی از مردم آن آواره شدند. فاجعه سوریه ننگی برای همه ملت نجس وحشی ترکیه و به ویژه سران بی شخصیت ترکیه است و بیش از 600 هزار نفر در این کشور کشته و نیمی از مردم آن آواره شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد شهروندان انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه از راه کانادا وارد ترکیه می شوند.
تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

"فیلیپ هموند،" وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد شهروندان انگلیسی که قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق را دارند، برای فرار از پلیس از راه کانادا سفر می کنند.

وی در ادامه افزود: استفاده از این مسیر و تاکتیک هایی که تروریستهای داعش برای فرار از پلیس استفاده می کنند بسیار پیچیده است. آنها از راه کانادا وارد ترکیه می شوند تا به گروه تروریستی داعش در سوریه بپیوندند. مسیر انتخابی آنها بسیار پیچیده و طولانی است.

گمان می رود حدود 700 شهروند انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به عراق و سوریه سفر کرده باشند. این نگرانی وجود دارد که این افراد برای انجام عملیات تروریستی به انگلیس بازگردند. خطوط هوایی انگلیس نیز موظفند تمام مسافران پروازهای ترکیه را به دقت بررسی کنند. تاکنون هزاران تبعه ی حدود 80 کشور جهان برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه و عراق سفر کرده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به تروریست ها کمک می کند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خفه خون گرفتن!
آمریکا به تروریست ها کمک می کند.
دبیرکل سازمان ملل متحد خفه خون گرفتن!
آمریکا به تروریست ها کمک می کند.
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خفه خون گرفتن!
آمریکا به تروریست ها کمک می کند.
سازمان عفو بین الملل خفه خون گرفتن!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
انگلیس به هیچکس سود نمیرساند
انگلیس این روباه پیر و مکار هیچگاه سودی به کشور ما نرسانده است و در بعد وسیعتر برای هیچ کشوری سودمند نبوده و نخواهد بود. بهنظرم اگر با این کشور قطع رابطه کنیم ضرر نخواهیم کرد و احتمالاً سود هم خواهیم برد.


انگلیس به هیچکس سود نمیرساند
انگلیس این روباه پیر و مکار هیچگاه سودی به کشور ما نرسانده است و در بعد وسیعتر برای هیچ کشوری سودمند نبوده و نخواهد بود. بهنظرم اگر با این کشور قطع رابطه کنیم ضرر نخواهیم کرد و احتمالاً سود هم خواهیم برد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا تروریسم را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا طالبان را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا القاعده را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
سیاست های آمریکا درغرب آسیا خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
دولتمران آمریکای با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
دولت وقت باراک اوباما مسئول کشتارمردم عراق، لیبی، سوریه ویمن وپیدایش داعش درمنطقه است.
جنگ عراق اشتباه وحشتناک آمریکا بود.
آمریکا درباره کمک به داعش توضیح دهد.
حمایت آمریکا ازداعش ادامه دارد.
آمریکا برای داعش درموصل سلاح می فرستاد.
آمریکا جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن!
بمب های ساخت آمریکا وانگلیس دریمن استفاده می شوند.
آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنگندههای سعودی در یمن یک مدرسه را بر سر دانشآموزان ویران کردند
جنگندههای سعودی در تازهترین جنایات خود علیه مردم یمن با بمباران یک مدرسه، هشت دانشآموز را شهید و 15 تن دیگر را زخمی کردند.


شکستهای پیدرپی سعودیها در منطقه باعث شده آنها خشم خود را به سر مردم بیگناه یمن خالی کنند. در همین ارتباط خبر رسیده دانشآموزان یمنی بار دیگر هدف حملات آلسعود قرار گرفتهاند.
به گزارش تسنیم، جنگندههای سعودی روز سهشنبه یک مدرسه را در منطقه «نهمر» واقع در شرق صنعا پایتخت یمن بمباران کردند که بر اثر آن 8 دانشآموز یمنی در دم به شهادت رسیدند. در این حمله همچنین 15 دانشآموز زخمی شدند. دولت یمن و انصارالله با صدور بیانیههایی این جنایت را محکوم کردند.
حمله اخیر نیروهای سعودی باعث خلق جنایت وحشتناکی شد. تصاویر منتشر شده از این حمله نشان میدهد کودکان در حالی که کیف و کتاب مدرسه در دست داشتند در خون خود غلتیدند. در برخی از عکسها دانشآموزان با پاها و دستهای قطع شده نشان داده شدهاند. 2 تن از 8 شهید این جنایت دختر هستند.
براساس گزارش سازمانهای مدنی مستقل بعد از گذشت 600 روز از تجاوز عربستان به یمن بیش از 120 مدرسه و 120 موسسه دانشگاهی و آموزشی تخریب شده است، همچنین آمار رسمی بینالمللی حاکی از کشته و زخمی شدن 23 هزار یمنی از آغاز حمله عربستان تاکنون است. یونیسف هم تعداد کودکان کشته شده در زیر بمباران نیروهای متجاوز سعودی را 1400 نفر اعلام کرده است. تمام این جنایات و کودککشیها در حالی رخ میدهد که جوامع بینالمللی سکوت کرده و حتی از دادن بیانیهای علیه ظالمان آلسعود امتناع میکنند.
اعتراف انگلیس
به حمایت از آلسعود
خبر دیگر اینکه انگلیس برای نخستین بار میزان صادرات بمبهای خوشهای خود را به عربستان اعلام کرد. «مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد، لندن در سالهای بین 1986 تا 1989،500 بمب خوشهای به عربستان صادر کرده است. آلسعود در بمباران مردم یمن از بمبهای خوشهای آمریکایی و انگلیسی استفاده میکند و به این مسئله اذعان نیز کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وزارت دفاع کره جنوبی خبر داد

طرح کره شمالی برای حمله اتمی به آمریکا جدی است
مقامات کره جنوبی میگویند پیونگ یانگ 50 کیلوگرم پلوتونیوم در اختیار دارد که میتواند با آن 10 بمب اتم بسازد و خاک آمریکا را هدف قرار دهد. بنابر اعلام سئول، تهدید اتمی کره علیه آمریکا جدی است.



وزارت دفاع کره جنوبی روز گذشته گفت کره شمالی 50 کیلوگرم پلوتونیوم مناسب برای ساخت تسلیحات اتمی در اختیار دارد که قادر است کلاهکهای اتمی در ابعاد کوچک بسازد و اورانیوم را غنیسازی کند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «یونهاپ»، وزارت دفاع کره جنوبی موشکهای کره شمالی و تسلیحات اتمی این کشور را «تهدیدی جدی برای آمریکا» عنوان کرد و گفت «کره شمالی قصد دارد تسلیحات اتمی خود را افزایش داده و خاک آمریکا را هدف قرار دهد.»
یک روزنامه رسمی کره شمالی نیز در همین رابطه با اشاره به ساخت موشک بالستیک قارهپیما از سوی پیونگ یانگ اعلام کرد آمریکا در حاشیه امن قرار ندارد. «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی اخیرا در پیام خود به مناسبت سال 2017 در تلویزیون این کشور رسما اعلام کرده بود که پیونگ یانگ در مراحل نهایی آزمایش یک فروند موشک بالستیک قارهپیما قرار دارد. روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان حزب حاکم کارگر این کشور نیز در گزارشی نوشته است، ساخت و تولید این موشک یکی از برجستهترین پیشرفتهای نظامی کره شمالی محسوب میشود.
این روزنامه همچنین نوشته که آمریکا حتی اگر 10 هزار کیلومتر هم از کره شمالی دور باشد در امنیت نخواهد بود و دیرزمانی نخواهد پایید که قلب آن کشور با موشک بالستیک قارهپیمای کره شمالی هدف قرار خواهد گرفت. «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا اما در سخنانی تاکید کرد، آمریکا آزمایش موشک بالستیک قارهپیما توسط کره شمالی را زیر نظر میگیرد و تا زمانی که این موشک تهدیدی نباشد، آن را سرنگون نخواهد کرد و به جای آن اطلاعات را جمعآوری میکند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعتصاب کارکنان مترو در لندن نرخ کرایه تاکسی را 3 برابر کرد!
افزایش سه برابری نرخ کرایه تاکسیهای لندن به دنبال اعتصاب کارکنان متروی این شهر باعث خشم مضاعف شهروندان انگلیسی شده است که این روزها به د لیل اعتصاب مترو، ساعتها سرگردان شدهاند.



در حالی که اعتصاب کارکنان متروی لندن در اعتراض به «حذف فرصتهای شغلی» منجر به سرگردانی چند میلیون نفر از شهروندان پایتخت شده، نرخ کرایه تاکسی نیز به شدت افزایش یافته است. به گزارش تسنیم، شرکت تاکسیرانی «اوبر» درپی اعتصاب کارکنان مترو لندن اقدام به سه برابر کردن نرخ کرایه تاکسیهای خود کرده که این کار اعتراض شدید لندننشینان را به همراه داشته است. افزایش نرخ تاکسی پس از اعتصاب در مترو و ناچاری مردم در استفاده از تاکسی صورت گرفته که این مسئله باعث خشم مضاعف هزاران نفر از شهروندان مستقر در پایتخت انگلیس شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وزیر امور خارجه و نخستوزیر انگلیس با مواضع ضد ایرانی که هر بار در سفر به منطقه، آنها را تکرار میکنند، آیا درخور پاسخ کوبندهای از سوی جمهوری اسلامی ایران نیستند؟ کاستن از سطح روابط با روباه پیر کمترین اقدام در پاسخ به تفرقهافکنی و فتنهانگیزی این کشور است. دستگاه دیپلماسی دولت بایستی به گزافهگوییهای دشمنان صریحتر پاسخ دهد.

وزیر امور خارجه و نخستوزیر انگلیس با مواضع ضد ایرانی که هر بار در سفر به منطقه، آنها را تکرار میکنند، آیا درخور پاسخ کوبندهای از سوی جمهوری اسلامی ایران نیستند؟ کاستن از سطح روابط با روباه پیر کمترین اقدام در پاسخ به تفرقهافکنی و فتنهانگیزی این کشور است. دستگاه دیپلماسی دولت بایستی به گزافهگوییهای دشمنان صریحتر پاسخ دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
در سال 2016 اتفاق افتاد:
آمریکا در هر ساعت سه بمب بر سر مردم خاورمیانه ریخت!


ائتلاف جنگ را متوقف کنید (Stop the War Coalition) در بیانیه ای اعلام کرد آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی، در هر ساعت، سه بمب بر سر مردم کشورهای منطقه خاورمیانه ریخت.
«ائتلاف جنگ را متوقف کنید» در این بیانیه نوشته است ارتش آمریکا با این که این کشور با کشور دیگری رسما در حال جنگ نیست، پارسال 26 هزار و 171 بمب بر سر مردم منطقه خاورمیانه ریخت.
به گزارش ائتلاف جنگ را متوقف کنید، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری پایان دوره کاری اش اعتراف کرد اگر دیوید کامرون، نخست وزیر پیشین انگلیس در سال 2013 می توانست نظر مثبت نمایندگان مجلس انگلیس را کسب کند، آن وقت باراک اوباما نیز که مایل به حمله به سوریه بود، می توانست آتش یک جنگ دیگر را در خاورمیانه برافروزد.
به نوشته ائتلاف جنگ را متوقف کنید، فعالیت صلح خواهان جهان و فشار افکار عمومی مانع حمله آمریکا و انگلیس به سوریه شد، زیرا آمریکا و انگلیس، خواهان تغییر رژیم در سوریه بودند که می توانست خطر رویارویی نظامی با روسیه را بیش تر کند.
در ادامه بیانیه ائتلاف جنگ را متوقف کنید آمده است، شمار مخالفان حمله سوریه در مجلس انگلیس فقط اندکی بیش از موافقان بود اما جنبش ضد جنگ توانست تاریخ را تغییر دهد.
به گزارش ائتلاف جنگ را متوقف کنید که بزرگ ترین نهاد مردمی ضد جنگ در اروپاست، به منظور مبارزه با خوی جنگ افروزی آمریکا و انگلیس، تلاش های صلح خواهانه باید تشدید و تمدید شود.
مجلس انگلیس در شهریور سال 1392، لایحه دولت این کشور را برای دریافت مجوز حمله نظامی به سوریه با 285 رای مخالف در برابر 272 رای موافق رد کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
انگلیس شریک جرم عربستان است.
انگلیس همیشه منبع تهدید و فساد بوده است.
همدستی انگلیس با عربستان در کشتار مردم یمن!
دولت انگلیس شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
انگلیس درجنایت های سعودی ها شریک است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای انگلیس را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارتهای زیادی به کشور وارد کرده، راه نجات این است که مسئولان دستگاه اجرایی صاحب اندیشه مستقل و معتقد به مقاومت و ایستادگی باشند.


برجام خسارتهای زیادی به کشور وارد کرده، راه نجات این است که مسئولان دستگاه اجرایی صاحب اندیشه مستقل و معتقد به مقاومت و ایستادگی باشند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترکیه تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه وعراق و... ارتش آمریکا وعربستان سعودی وترکیه هستند. تمام نیروهای تکفیری درمنطقه وبه ویژه سوریه ارتش آمریکا وعربستان سعودی وترکیه هستند. حامیان تروریست ها مانند آمریکا وعربستان وترکیه تلاش می کنند این مداخله نظامی را مبارزه با داعش عنوان کنند درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت های وخیانت های وتجاوزهای خودشان درمدت 8 سال درسوریه وعراق ومنطقه خاورمیانه هستند. تمام سازمان های بین المللی وآمریکا وهم پیمانانش وتمام تروریست ها برای ما یکی هستند. حامیان اصلی کشورهای خنایتکاران مانند آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه، سازمان های بین المللی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا سران بی شخصیت انگلیس خفه خون گرفته اند.

انگلیس،افزایش مرگ و میر ناشی از استعمال مواد مخدر
بی بی سی اعلام کرد در چند سال اخیر مرگ و میر ناشی از مصرف ماده مخدر هروئین در انگلیس به طور بی سابقه ای افزایش یافته است.
تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
،شبکه تلویزیونی بی بی سی از افزایش مرگ و میر در انگلیس به علت استعمال هروئین خبر داد.
خبرنگار بی بی سی در گزارشی گفت منطقه ای در لیورپول وجود دارد که اجازه ورود جهانگردان به آن داده نمی شود. گاهی این منطقه به عنوان مرکز مصرف مواد مخدر انگلیس شناخته می شود. اعتیاد به مواد مخدر در این منطقه از انگلیس کاملا علنی است. هر چند امروزه تعداد معتادان به ماده مخدر در انگلیس کاهش یافته است و در مقابل معتادان مواد مخدر دیگر را مصرف می کنند اما میزان مرگ و میر ناشی از مصرف هروئین در انگلیس روز به روز افزایش می یابد. در طول سه سال گذشته تعداد کسانی که در اثر مصرف ماده هروئین در انگلیس و منطقه ولز جان خودشان را از دست داده دو برابر افزایش یافته است.
منطقه لیورپول از نظر افراد مبتلا به بیماری های روانی و رفتاری ناشی از مصرف مواد مخدر در مقایسه با مناطق دیگر انگلیس مقام اول را دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آل سعود به دنبال تداوم جنگ در سوریه در کنار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 20:18
پژوهشگر و نویسنده سیاسی مهمان برنامه "قلم رصاص" در شبکه خبری العالم، از زوایای پنهان دشمنی رژیم آل سعود نسبت به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی پرده برداشت.

«شادی احمد» درباره ادعاهای پایگاه «العربیه نت» سعودی مبنی بر اینکه، مرگ در برابر افرادی که در صدد تغییر نظام اسد و سرنگون کردن وی هستند، با فضیلت تر از مرگ در مقابله با دشمن اسرائیلی است، اظهار داشت: این رویکرد فقط ناشی از کشمکش ها و درگیری های سیاسی نیست بلکه برگرفته از گرایش های مذهبی افراطی است که به فتواهای مشهور «ابن تیمیه» در تکفیر بسیاری از انسان ها بازمی گردد.

وی افزود: این مساله برگرفته از دیدگاه های تندرو زمامداران آل سعود است که آن را برای مبارزه با نظام اسد پیش گرفته تا برتری جهاد با نظام اسد نسبت به مبارزه با اسرائیل را اثبات کند، بنابراین این مساله فقط دارای ابعاد سیاسی نبوده و دارای ریشه های عقیدتی مذهبی است.

وی افزود: طرح اینگونه مسائل دیگر محرمانه نیست بلکه در رسانه ها نیز به روابط مخفیانه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اشاره شده لذا این سخنان همواره برای آماده سازی افکار عمومی جهت پذیرفتن روابطی است که بعدها به شکل گسترده ای میان رژیم سعودی و صهیونیستی شکل خواهد گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
لحظه انفجار وحشتناک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در شهر «الباب» سوریه + فیلم
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 20:05
منابع امنیتی سوریه از انفجار یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده مقابل مسجدی در شهر «الباب» واقع در شمال سوریه خبر دادند.

یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده بعد از ظهر روز سه‌شنبه مقابل مسجدی در شهر «الباب» واقع در شمال سوریه منفجر شد.

هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از وقوع این انفجار تروریستی منفجر نشده است.

ترکیه عملیات «سپر فرات» در شهر الباب را در آگوست سال ۲۰۱۶ «با هدف دور کردن عناصر داعش از مرزهای خود و جلوگیری از پیشروی گروه‌های کُرد مسلح» آغاز کرد و در فوریه سال ۲۰۱۷ هم کنترل این شهر را به طور کامل در دست خود گرفت.

ارتش ترکیه در فوریه ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که عناصر «ارتش آزاد سوریه» تحت حمایت این کشور، کنترل کامل شهر الباب استان حلب را در دست خود گرفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله جنگنده های صهیونیستی به جنوب شهر غزه

تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

­ جنگنده های اسرائیلی پایگاه مقاومت فلسطین در جنوب شهر غزه را مورد هدف قرار دادند.
بر اساس گزارش خبرنگار المیادین از غزه، هم زمان با گشت زنی جنگنده های اسرائیلی در آسمان نوار غزه، صدای انفجار شنیده شد.