جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آماده‌باش نظامیان صهیونیست در اطراف غزه

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 600999
با گذشت دو روز از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در اطراف غزه در حالت آماده‌باش هستند.
آماده‌باش نظامیان صهیونیست در اطراف غزه
به گزارش جهان نيوز، با گذشت دو روز از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در اطراف غزه در حالت آماده‌باش هستند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده این آماده‌باش برای مقابله با حوادث احتمالی ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن ۴۹ فلسطینی به دنبال دومین روز درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با راهپیمایان «روز بازگشت» در غزه خبر داد.

روز جمعه ساکنان نوار غزه و کرانه باختری «راهپیمایی بازگشت» را برگزار کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود ۱۷ نفر را به شهادت رسانده و بیش از ۱۴۰۰ نفر را مجروح کردند.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، کشتار تظاهرکنندگان فلسطینی را «دفاع قاطعانه» خوانده و از نظامیان صهیونیست به سبب ارتکاب این جنایت وحشیانه تقدیر کرده است.

«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی وقیحانه ضمن تمجید از کشتار وحشیانه فلسطینیان در نوار غزه مدعی شده است: سربازان ما آنچه را که لازم بوده انجام داده‌اند، به نظر من آن‌ها شایسته مدال هستند.

لیبرمن در این مصاحبه انجام تحقیقات مستقل درباره حوادث روز‌های گذشته در نوار غزه را رد و اعلام کرده که رژیم صهیونیستی با هیچ کمیته تحقیقاتی در این زمینه همکاری نخواهد کرد.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک روز میاد که پرچم فلسطین در کل سرزمینها اشغالی با افتخار به اهتزاز در میاد. پرچم و کشوری به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.
اسرائیل باید از کره زمین محو شود.