جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰

نامه نوبخت به لاريجاني: مصوبه افزايش 400 هزارتوماني حقوق قابل اجرا نيست

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 675477
رئيس سازمان برنامه و بودجه طي نامه اي به رئيس مجلس اعلام كرده است كه دولت نمي تواند مصوبه خانه ملت درباره افزايش حقوق به ميزان 400 هزارتومان را اجرايي كند.
دولت: افزايش ۴۰۰ هزارتوماني حقوق قابل اجرا نيست
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که دولت نمی تواند مصوبه خانه ملت درباره افزایش حقوق به میزان 400 هزارتومان را اجرایی کند.

احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس در حاشیه نشست امروز مجلس، در جمع خبرنگاران این موضوع را اعلام کرد.

براساس این گزارش، نمایندگان مجلس در نشست امروز مصوب کردند که حقوق مدیران و کارمندان برای سال آینده ۴۰۰ هزار تومان افزایش یابد و دولت مجوز افزایش تا سقف 10 درصدی هم خواهد داشت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این جماعت برای یارانه دادن که حق مردم بود عزا میگرفتند به جای این که افتخار کنند

دولت به فکر مردم نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا با اختلاسها و ريخت و پاشها موافقيد ولي براي كارمندان دولت نه. شما اصلا ميدانيد معناي فشار زندگي چيست؟ بخدا نميدانيد.ولنجك نشينان و نياوران نشينها و لواسان نشينها چه ميدانند؟
Iran, Islamic Republic of
اقاي نوبخت و شما و وزرا در صف گوشت يخزده تا بحال ايستاده ايد؟ يا شرمنده زن و بچه تان شده ايد؟ شما ميدانيد معناي نداشتن و شرمندگي چيبست؟ منزلتان كجاست؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقاي نوبخت جان هر كي دوست داري بگو منزلت كجاست ؟ و ايا تا بحال گوشت يخزده خوردي؟
Iran, Islamic Republic of
يكي نذاره اين بابا حرف بزنه و به مردم پوزخند بزنه
Iran, Islamic Republic of
چرا افزایش ۴۰۰هزارتومانی ممکن نیست؟ اگه ۲۰% اضافه حقوق برای همه اعمال شه مثلا چهارصد تومن میشه افزایش حقوق یه کارمند با حقوق دو میلیون و دو میلیون واسه یه حقوق بگیر ده میلیونی معلومه که به صلاح اونایی که بیشتر میگیرن نیس
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
چی شد ؟هنوز هیچی نشده 500هزار تومان شد 400هزار تومان آنهم در یک دعوای زرگری بین مجلس و دولت نسبتا محترم ؟!!!....خدا به داد اقشار آسیب پذیر جامعه برسد. در دعواهای جناحی و حزبی تورم را بر سر یکدیگر می کوبید و هنگامی که بودجه مطرح میشود مردم را خنگ فرض کرده و مثل توپ بچه گانه به همدیگر پرتاب می کنید که چه ؟من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود ...همین چند روز پیش نمایندگان خانه ی ملت شعار افزایش 500هزار تومانی را می دادند....حالا هنوز هیچی نشده با این بازی های رنگ و رو رفته زمینه را برای افزایش قطره چکانی سال قبل آماده می کنند ...بدانید که می دانیم... فقط در این میانه ی سیاهکاری خدا به داد دل رهبری عزیزمان برسد که همواره خدمت به محرومین جامعه را از دولت مردان می خواهند ...بفرما اینهم خدمت ....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
Bulgaria
...