جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

صدرنشینی پرسپولیس، هدیه سرخ‌ها به برانکو

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 675221
دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری مردان برانکو به پایان رسید.
صدرنشینی پرسپولیس، هدیه سرخ‌ها به برانکو
به گزارش جهان نيوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت مردان برانکو با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال پرسپولیس که چند بازیکن مصدوم داشت در نهایت توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان ۴۱ امتیازی شود و به صدر جدول برگردد و در انتظار بازی حساس فردا تراکتورسازی تبریز و سپاهان می نشیند تا در صورت توقف سپاهان همچنان صدر نشین باقی بماند. نفت آبادان هم با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند. علیپور در این مسابقه دوبار توپ را به تیرک دروازه زد و حتی ضربه پنالتی اش را به تیرک دروازه کوبید و فقط یک گلزنی کرد.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک داوران : رضا سخندان – امیررضا آشور ماهانی

کارت زرد: سیدمحمد قریشی(نفت آبادان)، احمد نوراللهی(پرسپولیس)، هخامنش(نفت آبادان)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)، مجدمی(نفت آبادان)
کارت قرمز:-
گل: علی علیپور(در دقیقه 20 برای پرسپولیس)

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند،سید جلال حسینی،شجاع خلیل زاده،مهدی شیری،محمد نادری،احمد نوراللهی، بشار رسن(سروش رفیعی 72)،سیامک نعمتی،مهدی ترابی(محمد احسان حسینی90+4)،ماریو بودیمیر(محمدامین اسدی76) و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب صنعت نفت آبادان:
محمد دریس،سیروان قربانی،عقیل کعبی، فردین عابدینی(ماکومبا46)،وینیسیوس دی اولیورا(بغلانی65)،عزیز سیدیکوف،مصطفی احمدی، مسلم مجدمی،سید محمد قریشی، وفا هخامنش و جاناتان بواریتو
سرمربی: پائولو سرجیو

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *