جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

افزایش ۳۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 674163
قیمت سکه امروز با جهشی فوق العاده نسبت به روز گذشته به رقم ۵ میلیون تومان رسید .
افزایش ۳۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز
 به گزارش جهان نيوز،هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش ۳۲۰ هزار تومانی قیمت ، به ۵ میلیون تومان رسید.
 
 افزایش قیمت ارز در بازار داخلی مهمترین دلیل رشد قیمت سکه اعلام شده است . امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۵ میلیون تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و  ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک ‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم  ۴۵۲ هزار و ۴۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۲۸ دلار معامله می‌شود.

 صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۱۱۵۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
علي بركت اله فشار مياريم به اقتصاد ومردم تا قبول كنند لوايح ننگين را پيام به كري بود
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
مقدمه فشار برای تصویب fatf است ملت نباید اشتباه کنه دوباره بره توی صف دلار و سکه تا دشمن را خوشحال کنه ثابت قدم باید بود و مقداری صبوری ملت میخواهد تا این فشارهای خارجی و داخلی از سر ملت دور شود این هماهنگی داخل و خارج مثل آتشی است که تا مغز استخوان را میسوزاند.