جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۲۸۶
احمدی نژاد آخرین نظریات گروه بهاری‌ها را بیان کرد:

منشور بهاری‌ها در همه جای دنیا به درد می‌خورد و جهانی است/ مدام من را مسخره می‌کنند/ ظهور فیزیکی امام زمان نزدیک است/خدا محدود به امام زمان نیست/ از سال ۶۳ متوجه شدم یک جای کار اشکال دارد/ در چهل سال گذشته مردم را مرتبا محدود کرده‌ایم

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 674073
خدای متعال خودش امام زمان را مقرر کرده ولی باز خدا محدود به امام زمان نیست. خدا با تک تک انسان‌ها می‌تواند ارتباط برقرار کند.
منشور بهاری‌ها در همه جای دنیا به درد می‌خورد و جهانی است/ مدام من را مسخره می‌کنند/ ظهور فیزیکی امام زمان نزدیک است/خدا محدود به امام زمان نیست
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق که در سالهای اخیر به مواضع عیجب و غریب داخلی و خارجی مشهور شده، طی گفتگویی مفصلا درباره اعتقادات گروه بهاری ها سخن گفته و آخرین تظریات فلسفی اش درباره حکومت داری و مهدویت تشریح کرده است.

به گزارش جهان نيوز، گزیده مهمترین اظهارات وی به شرح ذیل است:

* اگر ما بخواهیم تغییراتی در محیط اجتماعی و سیاسی بوجود بیاوریم، لاجرم باید برگردیم و انسان و مفاهیم پایه مربوط به انسان را بازتعریف کنیم. الان آزادی در کشور ما چالش نیست؟ چالش اصلی است. عده‌ای به جد معتقدند که آزادی به معنای حقیقت آزادی اصلاً معنا ندارد و به خودشان حق می‌دهند که تک تک مردم را کنترل کنند.

* ببینید! ما 50 سال است که به این مفاهیم رسیده‌ایم. منتها طبیعی است انسان وقتی تجربه و مطالعه می‌کند و سنش می‌گذرد، مفاهیم هم عمق پیدا می‌کند، شفافیت بیشتری پیدا می‌کند. مفهوم آزادی همیشه برای ما بوده و حقیقتی بوده است و اصلاً برای همین انقلاب کردیم. منتها وقتی به مرور آمدیم، چالش‌هایی پیرامون مبحث آزادی انسان درست شده، ما هم این را شفاف کردیم که هیچ احدی حق ندارد آزادی انسان‌ها را به هر بهانه‌ای محدود کند.

* ما اول از فرآیند ظهور گفته‌ایم.فرآیند ظهور یعنی حوادثی که اتفاق می افتد، خلقت انسان و پدیده‌ها همه هدفمند است و در چارچوب یک نظام کمال جوست که اسم آن را فرآیند ظهور گذاشته‌ایم. گفته‌ایم از اول خلفت، خدا دارد ظهور می‌کند. انسان می‌خواهد ظهور کند.انسان کامل به نمایندگی از هر دو می‌خواهد ظهور کند. یعنی ما در این فرآیندیم که خیلی معنای اجتماعی دارد. اگر شما یک مهندسی معکوس، از آن حکومت مطلوب یا جامعه مطلوبی که در ذهن هم هست، بکنید، این فرآیند خیلی معنا پیدا می‌کند. یعنی هر اتفاقی که به آن فرآیند کمک کند، درست است. مقابلش بایستد، غلط است. ما باید آن فرآیند را تقویت کنیم. فرآیند همگرایی انسان‌ها، فرآیند شناخت شخصیت انسان، کرامت انسان، احترام به انسان، آزادی انسان‌ها.

* ما داریم استدلال می‌کنیم. می گوییم انسان یعنی اندیشه، انسان یعنی اراده، انسان یعنی تعقل، هر نوع که اینها را محدود کنید انسان را از انسانیت انداخته‌اید. این یک استدلال است و اگر بخواهید آن را رد کنید باید استدلال خلاف آن را بیاورید.

* اگر کسی مطلق اعتقادی به خدا ندارد، ما اول راجع به این با او بحث می‌کنیم. دعوا و کشتار نمی‌کنیم. اجازه اظهارنظر و گفتگو می‌دهیم تا همدیگر را قانع کنیم. اگر به این وحدت نظر راجع به توحید رسیدیم بعد سراغ ارزشهای مشترک می‌رویم. نمی‌گوییم تو حتماً بیا مثل ما نماز بخوان، احکام ما را رعایت کن بلکه می گوییم احکام خودت را رعایت کن اما روی ارزشهای مشترک مثل عدالت، آزادی، کرامت انسان کار می‌کنیم. با هم جلوی ظلم می‌ایستیم، از عدالت با هم پشتیبانی می‌کنیم. ما اصلاً به کسی نمی‌گوییم بیا شکل ما بشو بلکه می گوییم هر انسانی شکل حقیقت خودش باشد همان که خدا آفریده.

* همه انسان‌ها به یک نسبتی خلیفه‌الله هستند. خلیفه‌الله کامل و اعظم داریم و همه انسان‌ها باید به او برسند. مثلاً بگویید چه صفتی؟ صفت علم. کسی که علمی در جامعه نداشته باشد، جامعه او را به عنوان عالم می‌پذیرد؟ نمی‌پذیرد. باید یک علمی از خودش بروز دهد. هر چقدر بروز دهد. ضمن اینکه این صفت‌های الهی را بروز دادن برای سیطره بر دیگران نیست. برای برتری بر دیگران نیست.

* یک کسی یک نظریه علمی می‌دهد و شما عالم دیگری هستید و بررسی می‌کنید و به او ایراد عقلی می‌گیرید. ایراد مستدل، تأیید می‌کنید یا رد می‌کنید. یک نفر دیگر می‌آید و نظر شما را رد می‌کند. این سیر تا الی مطلق ادامه دارد. علم که ته ندارد. هر کسی در هر جای دنیا علمی را بروز داد، ارزشمند است ولو نسبی. مثال می‌زنم؛ الان کلاس دوم، سوم دبستان ما ریاضیات می‌خوانند. دکترای ریاضی دانشگاه هم ریاضی می‌خواند. آیا او می‌تواند بگوید این علم نیست؟ نمی‌تواند بگوید. ریاضی دوم و سوم دبستان هم علم است و ارزشمند است. منتها خیلی نسبت به علم یک استاد ریاضی دانشگاه محدود است. در مهربانی که صفت خداست، بیاییم. مهربانی ادعایی است؟ کسی ادعا کند که من مهربانم؟ کسی مهربان باشد، همه می‌فهمند، با وجودمان می‌فهمیم.

*  آخرش به اینجا می‌آید که همه به همدیگر احترام بگذاریم و به حقوق همدیگر تجاوز نکنیم. همه در تعیین سرنوشت، اظهارنظر و نوع اندیشیدن حق دارند. همدیگر را به رسمیت بشناسیم. کسی حق ندارد خودش را برتر از دیگران بداند.

* الان در جامعه از برخوردهای گوناگون یک فهمی هست که مردم می گویند این رفتار خوبی بود یا نبود، محترمانه بود، غیراحترام آمیز بود. اینکه یک خط کش میلیمتری درست کنیم و روی آدمها بگذاریم را از مبنا قبول نداریم چون در آخر به برتری جویی می‌رسیم. درواقع یک کسی باید خودش را برتر از دیگران بداند تا بتواند دیگران را اندازه گیری کند. ما در دستورات دینی‌مان داریم که می‌گوید همیشه خودتان را پایین‌تر از دیگران بدانید. وقتی به جوان‌تر از خودتان می‌رسید بگویید این جوانتر از من است، خیلی بهتر از من است چون کمتر از من گناه کرد. اگر به بزرگتر از خودتان می‌رسید، بگویید این خیلی بهتر از من است چون از من بیشتر عبادت کرده و عمل صالح انجام داده. این‌ها هیچکدام برای سیطره بر دیگران نیست. اما ذهن‌های ما قالب بندی شده و همیشه دنبال چارچوب‌هایی هستیم که برتری یک عده نسبت به یک عده را نشان دهد. نشان دهد که چه بشود؟ حق اجتماعی می‌آورد؟

* به محض اینکه برتری از دیگران در ذهن کسی خطور کند، همانجا از انسانیت ساقط است. ببینید! ریشه تمام فسادها و ظلم‌ها و استکبار همین جاست. چون باورش این است که برتر از دیگران است. کسی خودش را برتر از دیگران نداند، ظلم می‌کند؟

*منشور ما در همه جای دنیا به درد می‌خورد. جهانی است. اینکه یک عده بر ثروت و قدرت جامعه سیطره پیدا کرده‌اند و اکثرت مردم صدایشان به جایی نمی‌رسد. این غلط است و اسلام نیست.  از سالهای 63، 64 من به این باور رسیدم که یک جای کار اشکال دارد. همینطوری جلو آمدیم و شفاف شده تا به این رسیدم که ما هم در مبانی آرمان‌ها دچار مشکل شدیم و هم در راهبردها دچار مشکل شدیم که وضع جامعه اینطوری شده. شاید یک موقعی مثل خیلیها فکر می‌کردیم اگر این سه تا کار را انجام دهیم، درست می‌شود بعد هرچه جلوتر آمدیم دیدیم مثل اینکه مسئله عمیق‌تر است. در حوزه مبانی و آرمانها دچار مشکل شدیم.

* این قوه قضائیه متمرکز با این اختیارات نامحدود بدون هیچ مسئولیت و پاسخگویی اصلاً نقطه مقابل عدالت است. امکان ندارد شما بتوانید عدالت را با این پیاده کنید. یا این عدم توازن در اختیار و مسئولیتی که بین قوای گوناگون وجود دارد، ریشه مفاسد و ظلم و عدم تعادل‌های اجتماعی است. از دل این نمی‌توانید تصمیماتی به نفع مردم بیرون بیاورید.
 
 * فکر می‌کنید یک علوم انسانی در غرب درست شده که همه غیراسلامی است، بعد می‌خواهید همین موجود را بگیرید، پیچ و مهره‌هایش را تغییر دهید و اسلامی‌اش کنید.این غلط است. آن یک اندیشه است که بروز کرده. فرض کن ریاضیات پنجم دبستان است و شما می‌بینید که اقناع نمی‌شوید و تلقی‌تان بالاتر از این است. بالاتر را باید عرضه کنید. همه کسانی که در این حوزه وارد شدند، نیامدند از انسان شروع کنند. موضوع انسان است، علوم انسانی را که می‌خواهید تعریف کنید اول باید انسان را تعریف کنید. این اقتصاد سرمایه داری مالِ آن انسان لیبرالی است که تعریف شده. شما بدون اینکه انسان را تعریف کنید، می‌خواهید اقتصادش را تغییر دهید. جامعه شناسی و روانشناسی‌اش را تغییر دهید. این اصلاً بیشتر به لطیفه شبیه است. اما چرا نمی‌خواهند به این وارد شوند؟ برای اینکه به نظرم اگر دوباره وارد شویم و انسان را از دیدگاه انقلاب، اسلام، حقیقت انسانی تعریف کنیم، بسیاری از این مناسبات اجتماعی، جایگاه‌ها، نسبت‌هایی که الان در جامعه برقرار شده همه باید زیر و رو شود.

* اصلش این است که اگر ما روی انسان با هم تفاهم نکنیم، روی اقتصادش می‌توانیم تفاهم کنیم؟ چطور می‌توانیم تفاهیم کنیم؟ روی مدیریتش، روی حوزه سیاسی‌اش می‌توانیم تفاهم کنیم؟

* 40 سال پیش مقتضیات زمان و فضای اجتماعی انسان را تعریف کردیم. 40 سال جلو آمده‌ایم، نباید این را گسترش دهیم؟ نباید این مفهوم را عملیاتی کنیم؟ آن موقع در چلنج به قول شما با مارکسیت‌ها بودیم. با مادی گراها بودیم و یک حرف حقی را زدیم و پایه‌اش را گفته‌ایم. امروز می‌خواهیم یک نظام اجتماعی را اداره کنیم. با آن نمی‌شود و باید توسعه پیدا کند. بعد از انقلاب، جریان نظریه‌پردازی متوقف است. متوقف نه به معنای اینکه هیچ حرفی زده نشده. آن تعریفی که امام و شهید مطهری و شریعتی و دیگران از انسان کردند و جامعه براساس آن به حرکت درآمد، باید گسترش پیدا کند و تبیین به روز شود و بر پایه آن اقتصاد تعریف شود.

* این اقتصاد ما بر پایه کدام تعریف از انسان است؟ انسان سرمایه داری؟ انسان سوسیالیستی؟ یا انسان لیبرال؟ کدام انسان؟ انسان اسلام این است واقعاً؟ نظام اجتماعی‌مان چه؟ همین نظام رسانه‌ای‌مان؟ انسان اسلام، خیلی متعالی است. جایگاه انسان در منظر خدا خیلی بالاست. انسان الان زیر دست و پا له شده و چی برای کسی در کل دنیا باقی مانده؟ در ایران هم همینطور. الان مردم چه کرامتی دارند؟ برای یک کیلو گوشت باید پنج ساعت در صف بایستد. کرامتی برایش مانده؟ اجاره خانه‌اش را ندارد بدهد. آیا برایش کرامت مانده؟ شرمنده زن و بچه‌اش است، کرامتی برایش مانده؟ چه کرامتی؟

*  ببینید! می گوییم ثروت مال مردم است. الان دیدگاهی که حاکم است چیست؟ ثروت مال حکومت است. اگر خواست به مردم می‌دهد و با منت سنگین. ولی اگر این را باور کنیم که ثروت طبیعی که در منشور آمده مال مردم است، آنوقت همه مردم در یک تکه زمین به نامن تهران انباشت می‌کنیم، 9 میلیون نفر. یک انسانی که باید وقتش را برای کمال خودش بگذارد، شناخت خدا و انسان و تجلی گری اسمای الهی، 40، 50 سال باید برای 50 متر آپارتمان بدود. خب، معلوم است که غلط است دیگر. این همه زمین در کشور است، خدا برای کی گذاشته است؟ غیر از همین مردم؟ کافی است که ما طراحی‌مان را عوض کنیم، دانش هم به ما کمک می‌کند. نظریه ما را تائید می‌کند که این مدل شهرسازی غلط است. تمام ثروت کشور را در تهران انباشت کرده‌ایم. مگر می‌توان در تهران تولید کرد؟ فقط باید این دست آن دست کرد.

* تصمیم گیران کشور ما اصلاً دانش روز و مدیریت ندارند. احاطه به ثروت ملی ندارند و نمی‌دانند چه داریم و چقدر می‌ارزد. مبانی را هم که گم کردیم و همه چیز مال حکومت و دولت است. الان 85 درصد ثروت کشور یا به نام دولت است یا در اختیار دولت است. دولت به معنای عامش است. چی در دست مردم است؟

* حالا رهبری را می گویند که در قبال مجلس خبرگان مسوول است. ولی رهبری هرچقدر اختیارات دارد همان قدر هم باید مسئولیت داشته باشد. این یک منطق عقلانی است. اگر هر جایی، نگوییم رهبری، مجلس....

*   آن که مردم می‌خواهند. تمام شد. ما اینجا می گوییم حق مردم. مردم هر سیستم حکومتی خواستند، حقشان است. الزامی وجود ندارد. الا بالله باید این را بپذیرید.مثلاً مردم پاکستان به این نتیجه رسیدند که ما ولایت فقیه می‌خواهیم، محترم است. ولی برای تمام بشریت الزام نیست.  هر حکومتی که بیاید، اصلاً مهم نیست کی بیاید، مردم انتخاب کرده‌اند، هر حکومتی آمد، تمام تصمیماتش باید اولاً مورد خواست مردم و ثانیاً مورد رضایت مردم باشد. خارج از این، اختیاری ندارد. این بحث مبنایی است. همه دنیا می‌تواند این را عمل کند. مردم ژاپن همه جمع می‌شوند یک سیستم حکومتی برای خودشان انتخاب می‌کنند، محترم است. ما نمی‌توانیم بگوییم الا بالله باید بیایید و مثل ما شوید. حکومت جز تبعیت از مردم، وظیفه‌ای ندارد. هر جامعه‌ای سرنوشت خودش را انتخاب می‌کند. اگر کسی رفت و قوم لوط شد، سرنوشتش هم قوم لوط است.

* هدایت همین تبیین است دیگر. ببینید! آن تصویری که از حکومت دارید مشکل از همین جا در جمهوری اسلامی پیدا شد. می گوییم چون ما الان در حکومتیم، پس حقوقی علاوه بر آنچه مردم به ما داده‌اند، داریم. پس می‌توانیم مردم را کنترل کنیم، می‌توانیم تحمیل کنیم. از همین جا اشکال شروع می‌شود. یک حکومت دو، سه تا کار بیشتر ندارد. اولاً باید ارزشهای مشترک را تبیین کند. اگر رفت یک ارزش من درآوردی را تبیین کرد، جامعه پس زد، نمی‌تواند بگوید جامعه مقصر است. چون این را از خودتان درآوردید. چند نفراز علما نزد من آمده بودند و صحبت زیاد کردند که تو لیبرال شدی و 45 دقیقه بار ما کردند. یکی از صحبتها این بود که تو راجع به حجاب اینگونه حرف می‌زنی. من توضیحاتی دادم و بعد یک سؤال کردم. گفتم یک کد بدهید که امیرالمؤمنین و پیامبر در خیابان حجاب زن‌ها را کنترل کرده باشند. یک کد بدهید، بالاخره ما می گوییم پیرو پیامبر و امیرالمؤمنین هستیم. گفتند کد وجود ندارد ولی حکم حکومتی است. گفتم یعنی چی حکم حکومتی است؟ در عمل جواب هم ندارد و به ضدش تبدیل شده. قرار بود تبیین کنیم، حقایق را بگوییم و اجازه دهیم مردم رشد کنند. حکومت باید تبیین کند و موانع رشد را بردارد. موانع انتخاب آزاد را بردارد. بگذارد مردم آزاد انتخاب کنند. تا این را می گوییم، می گویند اگر مردم را آزاد بگذاریم، فاسد می‌شوند.

* قانون و قانونگذاری باید درجه آزادی را بالا ببرد. رشد و کمال انسان‌ها را بالا ببرد. والا قانونی که رشد انسان‌ها را سرکوب کند، قانون نیست. فهم مردم را خفه کند که قانون نیست. مشارکت و مداخله مردم را در تصمیمات کشور و فهم اقتصاد و سیاست خفه کند، آن قانون نیست. قانون باید آزادی‌بخش باشد و راه را باز کند.

* اگر تمام پیامبران در تهران جمع باشند و هیچکس دیگر هم نباشد آیا رفت و آمد می‌کنند یا نمی‌کنند؟ زندگی می‌کنند یا نمی‌کنند؟ محدودیتی حس می‌کنند؟ نمی‌کنند ولی زندگی می‌کنند و زندگی‌شان هم نظم دارد. اما رو به تعالی‌اند چون انسان متعالی‌اند. اصلاً یک ذره به حقوق دیگران تجاوز نمی‌کنند. از حق خودشان به خاطر دیگران می‌گذرند. ما قرار است یک چنین جامعه‌ای بسازیم نه جامعه‌ای که همه دستشان در جیب دیگری باشد. از همدیگر بکنند و همه نسبت به هم بدبین باشند. کینه و بداخلاقی درست شود. کجای این مال اسلام است؟ انسان‌های رشدیافته می‌خواهیم که برادر باشند و کمال خودشان را در خدمت به دیگران جستجو کنند. بگوید کمال انسانی من در این است که به دیگران خدمت کنم. رفاه دیگران را تأمین کنم.

* من در دولت تندترین برخوردی که با یک وزیر کردم با وزیر ارشاد بود که چرا روزنامه شرق که به من توهین کرده بود را اجازه دادی که بسته شود. او می‌گفت که هیات نظارت بسته و من می‌گفتم که تو چرا داد نزدی؟ این ضبط است، سند است. چون می دانید که مذاکرات دولت سند است. بیرون هم اعلام کردم که من قبول ندارم. قوه قضائیه و جاهای دیگر ما داریم ضمن اینکه سال 78 برخوردی که با مطبوعات شد را یادتان رفته؟ در دوره ما آن شد؟ زمان آقای خاتمی مگر یکباره 50 تا روزنامه بسته نشد؟
سال 78 دوره آقای خاتمی است. دستگاه قضایی آمد 50 تا روزنامه را در یک روز بست. در کل دوره ما شاید یکی، دو تا روزنامه بسته شده باشد.

* اصلاً اینکه یک عده بگویند ما هدایت یافته‌ایم و ما باید بقیه را کنترل کنیم که منحرف نشوند. من می گویم ریشه استکبار و فسادها و دیکتاتوری‌ها از اینجاست. هیچ پیامبری خودش را بالاتر از ناس ندانسته.

* یک موقع هست جامعه خودش یک تصمیم می‌گیرد و می‌گوید آقا اصلاً احمدی نژاد نباید بیاید. یک موقع یک عده نظرات شخصی و گروهی‌شان را به نام جامعه جا می‌زنند. نظرات جناحی که فرقی هم نمی‌کند دو تا جناح یکی‌اند و هر کدام بودند، عین هم عمل کردند. هر دوتاشون، عین هم هستند؛ حدف، حذف. من مخالف این هستم. من می گویم حتی اگر یک عقیده‌ای را نمی‌پسندید...

* خیلی جاهای قانون اساسی باید تغییر کند و نظام تصمیم گیری‌اش باید عوض شود. ببینید! اگر یک عده خودشان را مفسر رسمی یک عقیده‌ای معرفی کنند و دیگران را گمراه بمانند و در موضع قدرت هم قرار بگیرند یا به خودشان اجازه دهند نظراتشان را بر دیگران تحمیل کنند، این درست نقطه مقابل خواست خداست. این جامعه را نابود می‌کند.

* ما یک انسان طراز بالایی می‌خواهیم که با هر عقیده غیرتوحیدی مواجه شد، استدلالا او را رد کند. دنبال این بودیم. اصلاً فلسفه حکومت، برداشتن موانع رشد انسانهاست. فلسفه مدیریت این است. انسان‌ها باید رشد کنند، بزرگ شوند، عظیم شوند. عقلشان، فکرشان، اندیشه‌شان، شخصیتشان بزرگ شود. این با محدودیت نمی‌سازد و اگر محدود کنید، طرف رشد نمی‌کند. فرض را بر این بگذاریم که ادعاها صادقانه است. این راه که درست ضدش است. اتفاقاً هرچه داریم جلوتر می‌رویم محدودتر می‌شود.

* سیر قوانینی که در این 40 سال تصویب شده، با یک نوسانات جزئی، همه در جهت کاهش اختیارات مردم و توسعه اختیارات حکومت است. یعنی سرجمع الان با 40 سال پیش نگاه کنید، مردم انقلاب خیلی آزادتر بودند. در تصمیم گیریها مشارکت داشتند و حرف می‌زدند. اظهار نظر می‌کردند الان دائماً اختیارات به حوزه حکومت، دولت، مجلس و نهادها آمده که دیگر می‌توانند تک تک رفتار خصوصی مردم را کنترل کنند. غلط است، مسیر را اشتباه رفته‌ایم. بعد هم می گوییم چرا مشکلات جامعه حل نمی‌شود؟ چرا مردم راضی نیستند؟ چرا مردم همدلی نمی‌کنند؟

* با کدام دولت مثل ما برخورد کردند؟ تمام رسانه‌ها. بدترین ظلم، ظلم رسانه‌ای است. از سال 84 تا حالا دارند ما را مسخره می‌کنند. کدام حرف اصلی مرا پخش کردند که الان خود شما به عنوان یک رسانه‌ای می گویید من ندیده‌ام و حق هم دارید. ما چقدر بحثهای نظری راجع به انسان کردیم. شاید 50 تا سخنرانی راجع به انسان دارم اما یک کلمه‌اش را منتشر نکردند. ما یک سیری را طی کردیم که‌ای کاش رسانه‌ها از اول با ما همراهی می‌کردند. آنوقت الان این اتفاقات در کشور ما نمی‌افتاد. ولی همراهی نکردند چون رسانه‌های ما جناحی نگاه می‌کنند.

* ببینید! ما از سال 84 که آمدیم، دو تا جناح مخالف ما بودند. علنی هم گفتند در عمل هم هر نوع توانستند از قدرت رسمی و غیررسمی علیه ما استفاده کردند. از مجلس هفتمش که مدعی اصولگرایی بود پدر دولت را درآورد تا آقای لاریجانی که آخرش رئیس مجلس بود، پدر دولت را درآورد. جناح اصلاح طلب هم که از روز اول فحش دادند و اصلاً حرف گوش ندادند.

* ظهور انسان کامل اول باید در انسان‌ها اتفاق بیفتد بعد به طور فیزیکی ببینیم. الان مشکل غیبت چیست؟ مشکل غیبت این است که ما نسبتی نداریم. اگر نسبت مثبت داشتیم که امام زمان دم دستمان بود. هر لحظه شما هر ارزش متعالی را در وجودتان ایجاد کنید به همان نسبت امام زمان در وجودتان ظهور کرده. خدا در وجودتان ظهور کرده. شما در یک لحظه دلتان به خاطر عدالت بتپد و از یک ظلمی به شدت ناراحت شوید، ظهور امام و خدا در وجودتان است.

* یکیش هم أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرید است، دیگر. شما همین لحظه بگویید امام زمان، نمی‌شنود؟ می‌شنود. پاسخ می‌دهد. نزدیک‌تر از این چیزی هست؟ از اینجا امام رضا را صدا می‌زنید، به شما جواب نمی‌دهد؟ از این نزدیکتر ما داریم؟ شما هر لحظه تصمیم بگیرید امام برایتان ظهور کرده. ظهور نه فیزیکی که فیزیکی‌اش هم نزدیک است چون من تحولات اجتماعی را می‌بینم.

* اصلاً امام زمان نسبتش با آدمها متفاوت است؟کی می‌گوید متفاوت است؟ یعنی امام زمان را محدود می‌کند؟ قاطی کردیم ما. طرف آمده می‌گوید خدا هم از طریق مراجع کارش را انجام می‌دهد! گفتم تو دیگر خیلی پرتی. تو از طریق مراجع کارت را انجام می‌دهی، بسیار خوب. آیا خدا به مراجع محدود است؟ حتی خدا محدود به نواب عام است؟

* خدای متعال خودش امام زمان را مقرر کرده ولی باز خدا محدود به امام زمان نیست. خدا با تک تک انسان‌ها می‌تواند ارتباط برقرار کند. این چه حرفی است که ما می‌زنیم؟ یعنی از آن طرفش غلط است. یعنی خدا و امام زمان را داریم محدود می‌کنیم. یکی از آقایان آمده بود و به ما می‌گفت هر انسانی می‌خواهد با امام زمان ارتباط برقرار کند از طریق مراجع. گفتم مبنای این حرف کجاست؟ یعنی امام زمان نمی‌تواند برود با رجبعلی خیاط و با آن قفل ساز و پیر پالان دوز یا در بیایان یک نفر را نجات دهد یا حتی یک نفر را هدایت کند؟ امام زمان نمی‌تواند؟ کی به شما گفته که امام زمان محدود است؟ این غلط است. شما حق ندارید امام زمان را محدود کنید.

* هرکسی که واجد شرایط بیشتری باشد. کسی توحید را مشکل دارد، ما اولین بحثمان با او راجع به توحید است. دعوا نداریم. منتها به شما بگویم انسان غیرموحد به معنای نظری و نه عملی. یعنی مشرک نظری تقریباً در دنیا نداریم. شاید معدود معدود است اما مشرک عملی فراوان. تقریباً موحد عملی کم داریم. این در عمل است. در نظر مشرکی وجود ندارد.در نظر همه خدای واحد را قبول دارند. یک عده‌ای در گذشته بودند که آنها هم الان دیگر نیستند. این پایه است. یعنی شما با یک میلیاردی مواجه نیستید. با معدودی مواجه اید که نظری توحید را قبول نداشته باشند. والا نوع انسان‌ها توحید و خدای یگانه را قبول دارند و می‌پرسند. تجلیاتش را بحث می‌کنیم والا خدای یگانه را همه قبول دارند. عنایت می‌کنید؟بنابراین در اینجا ما خیلی مشکل نداریم. در بحث توحید که محور است زیاد مشکل نداریم. اتفاقاً در بحثهای بعدی که حالا عدالت و آزادی چیست باید بحث کنیم. کمااینکه خود جنابعالی هم بیشتر روی آزادی‌ها صحبت کردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادخواه
Iran, Islamic Republic of
دكتر نداي محرومين و صداي مستضعفان است الان زمان عبور از تمامي كاخ نشينان و دزدان چپ و راست و حاميان اشكار و نهان انهاست اعلام برائت كن تا ويران كنيم كاخ ظلم را
Iran, Islamic Republic of
از اسلام شما غارتگران هم عبور كرديم بگوش باشيد
Iran, Islamic Republic of
اسلام اشراف پرور و حامي انها نميخواهيم هيهات من الذله
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما در جمهوری اسلامی یکی از مشکلاتمان این است که هر کس رئیس جمهور می شود به جای کار اجرائی ، نظریه پرداز می شود
در حالی که در کشورهای دیگر اتاقهای فکری (با هر اسمی ) هست آنجا سیاستهای کلی بررسی و تصویب می شود و رئیس جمهور فقط مامور اجرای آنها می باشد
ولی در ایران قانونی تصویب می شود رئیس جمهور مخالت می کند و با فلسفه بافی شروع به نقد می کند
چه هاشمی چه خاتمی و احمدی نژاد و روحانی همه همین گونه عمل کرده اند و مخالف آنها نیز محکوم به جهنم و ... بوده است
Iran, Islamic Republic of
این مطلب بالا را بنده کاملا قبول دارم.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک اشتباه اصلی دارد و چند اشتباه فرعی اگر بتواند اشتباه اصلی را اصلاح نماید اشتباهات دیگر خود به خود رفع خواهد شد اشتباه اصلیش این است که فکر میکند که میتواند از غیر باب نائب امام زمان علیه السلام که شخص آیه الله خامنه ای است وارد خیمه امام زمان علیه السلام شود و ارتباط پیدا کند و اهداف امام زمان را پیش ببرد ولی هیهات که بتواند و الان دارد فرسنگها از امام زمان علیه السلام فاصله میگیرد و روز به روز فاصله اش بیشتر میشود با عدم محبت به نائب امام زمان علیه السلام کسی نمیتواند محبوب امام عصر شود دلیل آن بیان امام صادق علیه السلام است که فرمود : حضرت عیسی ع داشت از جائی عبور میکرد دید عابدی به نماز و دعا ایستاده و خیلی با حال نماز میخواند رفت و ساعتی بعد آمد دید هنوز مشغول نماز است خیلی تحت تأثیر نماز و عبادتش قرار گرفت به خدا گفت مقام این بنده ات در نزد تو چگونه است گفت اگر اینقدر نماز بخواند که پاهایش ورم کند یا آنقدر سجده کند که گردنش خرد شود در نزد ما پشیزی ارزش ندارد گفت چرا چنین است؟؟ خداوند متعال فرمود : چون به شمای عیسی که پیامبر من و واسطه بین من و خلق من هستی اعتقادی ندارد و خوشبین به شما نیست و میخواهد بی واسطه شما با من ارتباط برقرار کند و این ناشدنی است باید خدا را به حق عیسی قسم میداد و تقرب حاصل میکرد عینا همین مطلب در مو د آقای احمدی نژاد صدق میکند با بی اعتنایی به رهبری کسی شاهد موفقیت نخواهد بود نه در دنیا و نه در آخرت از اول انقلاب نگاه کنید ببینید چه آدمهایی با سواد و مثلا زیرکی خواستند با بی اعتنایی به امام و آقای خامنه ای به جایی برسند ولی مفتضح خاص و عام شدند. لطفا منتشر کنید با چشمان ضعیف به سختی تایپ کردم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی هاله نور آدمی را در بر بگیرد و در حصن و حصار ببرد،می توان هم در جهان تصرف کرد و هم جهان را تصرف کرد و این تفاوت بزرگ دکتر احمدی نژاد بزرگ با دیگر بزرگان است!؟
سید
Iran, Islamic Republic of
قياس شما بين پیامبر الوالعزم و رهبر انقلاب کاملا بیجاست. اینکه مدعی هستید، رهبری باب نواب عام امام زمان هستند هم ادعای عجیبی است.
طبق همین ادعاها هم احمدی نژاد را تحلیل می کنید. خب معلوم است تحلیل روی آب بنا شده.
آیا رهبری با حرف شما موافق است که ایشان را با حضرت عیسی مقایسه می کنید و رهبری را باب نواب عام می دانید؟
یک بار متن این مصاحبه رو بخونید.
Iran, Islamic Republic of
بی شک رهبری دوست ندارند با حضرت عیسی مقایسه شوند و بی شک هاله نور هم ایشان را فرا نگرفته و در حصن و حصار نبرده است...
Iran, Islamic Republic of
بحث منزلت نیست که فکر کنید ما میخواستیم منزلت رهبرمان را هم سنگ منزلت حضرت عیسی علیه السلام قرار بدهیم بلکه بحث ولایت پذیری و وجوب تمکین به حکم رهبر است که ولایت فقیه عادلی که زمام امور مسلمین به دست اوست مثل ولایت امام زمان است طبق روایات خود معصومین ع و با بی اعتنایی به حکم ولی خدا نمیشود عاشق مهدی علیه السلام شد امیدوارم مطلب واضح شده باشد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
گفته مدام مرا مسخره میکنند، تو خودت حرفهایی میزنی و کارهایی میکنی که موجب سبک شدن شخصیت خودت در جامعه میشوی شما آبروی بالایی در جامعه داشتی ولی نتوانستی حفظش کنی.
ناصر
قیاس پیامبر معصوم با دیگر انسانها جایز الخطاکاملا اشتباه است
Canada
اشتباهی منفی دادم
"آزادی" از منظر احمدی نژاد در گفتگو با فرمانده سابق نیروی انتظامی
Iran, Islamic Republic of
احمدی‌مقدم به روز 25 خرداد ۸۸ اشاره می‌کند و می‌گوید: «روز اول فتنه 88 (احمدی‌نژاد) با آقای مشایی رفت مسکو و برگشت... از ساعت شش در دفترش جلسه بود. رفتم دیدم هیچ‌کس نیامده است و فقط من بودم. بعد از من، آقای حسین طائب رسید. قبل از آمدن آقای طائب، ایشان گفت: «چه خبر؟» گفتم: «خیابان‌ این جوری بود». گفت: «خیلی خوب شد. دایره را تکان دادیم و اضافات و آشغال‌ها رو آمد. با آنها برخورد کنید و همه را جمع کنید ببرید. بروید خاتمی و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید و بروید». گفتم: «مرد حسابی! چه می‌گویی؟می‌روی مصاحبه و سخنرانی می‌کنی و می‌گویی خس‌وخاشاک و آت‌وآشغال. الان همه به خیابان‌ها ریخته‌اند و بحران است و نمی‌شود قضیه را به‌ این‌ سادگی جمع کرد و حالا می‌گویی بگیرید ببرید و تمام؟!»
Iran, Islamic Republic of
ببین اون به اصطلاح فرمانده سابق نیروی انتظامی پاش
تو قضیه ی دکل نفتی گیره اومده اینجوری دکتر محمود احمدینژاد را خراب کند بعد شما مخالفین داعشی که همش دکتر را تکفیر میکنید یه حرفی رو طوطی وار میگی...!!!
Iran, Islamic Republic of
من تکذیب می کنم،پس هستم!
"محمود احمدی نژاد"
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
داعشیون و تکفیریون بهاری همه را به کیش خود پندارند
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کسی که دارای تخیل قوی هست و داستان سازی می کند و خیالبافی،احمدی نژاد است،نه احمدی مقدم!
باور ندارید،بروید فیلم سخنان احمدی نژاد نزد استاد جوادی آملی را ببینید!
جواد
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
منبع خبریتون؟
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
فتنه
Iran, Islamic Republic of
مجله رمز عبور مصاحبه ای با آقای احمدی مقدم انجام داده که پیرامون حوادث سال ۸۸ صحبت شده که متن سخنان وی در دسترس همگان است...
امان از دروغ و تهمت
Iran, Islamic Republic of
....
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
بی اعتبار بودن این سندها بارها ثابت شده است . یعمی احمدی مقدم به همین راحتی به رئیس جمهور مملکت میگوید مرد حسابی !
Iran, Islamic Republic of
روز اول فتنه و خس و خاشاک ؟
سید
Iran, Islamic Republic of
اين ادعا تکذیب شده.
جناب احمدی مقدم فعلا درباره فساد نفتی خود، توضیح دهد.
Iran, Islamic Republic of
فیلم هاله نور هم تکذیب شده!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اینکه ما را حامی اشراف تصور می کنی، اشتباه دیگر شماست. من تو عمرم حتی یک سکه طلا را هم دست نگرفته ام و نداشته ام. همان سکه هایی که مشایی و بقایی به وفور در اختیار داشتند! و از طرف خود بذل و بخشش کردن، اما اشتباه اصلی شما بر هم زدن وحدت مسلمین است. سرپیچی از فرمان ولی فقیه است، به خطر انداختن جمهوری اسلامی، این میراث خون شهدا و امام راحل است. بازی خوردن هم حدی دارد! امام زمان با احمدی نزاد ارتباط داشته؟!!! آدم اینقدر ساده لوح ؟!!
بروید مباحث ولایت فقیه همین مرحوم آیت الله مؤمن را گیر بیاورید و بخوانید.
Iran, Islamic Republic of
دادش الان فقط بين غارتگران و دزدان وحدت و هماهنگي است مملكت را اب برده خوابيداقاسعيد ما ميخواهيم بين تهي دستان كه 99 درصد جامعه هستند وحدت بوجود بياد تا غارتگران را نابود كنيم هستيد يا نه بعنوان يك وجود مستقل پاسخ دهيد بدون اينكه خود را به ديگران اويزان و مجيز انها را بگوييد
صادق شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
همون سکه هایی ک رفقاتون تو جلسات گرفتن!؟ صورت جلسه اش هم هست. بگگگگممممم!؟⚘😑😎😂😁
آقای احمدی نژاد خراب کردی!
Iran, Islamic Republic of
خدايا! اگر دستبند "تکبر" نمي­ بست دست كمانگير ما را
كسي تا قيامت نمي كرد پيدا از آن گوشه ي كهكشان تيرِ ما را

آقای احمدی نژاد از اعتماد مردم انقلابی استفاده کردی ولی به کام امثال مشایی حرکت کردی! و حالا هر چی میکشیم بخاطر عملکرد چهار سال دوم شماست.
Iran, Islamic Republic of
تو مزدور باندهای ثروت و قدرتی
Iran, Islamic Republic of
یک وقت با رساله احمدی نژاد نری حج!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای قدیری ابیانه از آقای احمدی نژاد پرسیده:چرا چند هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی کشور که باید در اختیار وزارت ارشاد قرار می گرفته را در اختیار رییس دفتر یا همان پدر عروس خود قرار داده اید تا او از این پولها برای تیم رسانه ای پدر دامادش استفاده کند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قدیری ابیانه که هیچ، گردن کلفت تر از او نتونستن وجهه ی دکتر را با اراجیف و حرف های صد من یک غاز خراب کنند...
Iran, Islamic Republic of
خودش که حسابی خراب کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر سخنان قدیری ابیانه واقعیت نداشت،احمدی نژاد باید توضیح می داد و شکایت می کرد که احمدی نژاد این کار را نکرده،پس می توان نتیجه گرفت سخنان قدیری ابیانه بیانگر واقعیت است
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
از آن زمان تابحال روزانه هزاران اراجیف بر علیه احمدی نژاد گفته میشود . از منافقان و بهاییان و وهابیها و اصلاح طلبان و اصولسوارها و .... اگر قرار باشد احمدی نژاد از همه اینها شکایت بکند وقت کم میآورد
Iran, Islamic Republic of
دکتر نمی تواند از منافق،بهایی و وهابی شکایت کند،اما می تواند از چهره های سرشناس شکایت کند و رفع اتهام کند،در غیر اینصورت باید سخنان قدیری ابیانه را درست دانست.
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
ادیان الهی خصوصا اسلام حامی مستضعفان و دشمن کاخ نشینان هستند. اما در این بین عده ایی با ظاهرسازی می خواهند بنام دین سوء استفاده کنند که حسابشان از دین و اسلام جدا است.
Iran, Islamic Republic of
اسلام شده بازيچه دين خدارو داغ كردند اين خدانشناسان بايد ازاد كنيم دين خدارو از دست اين اهريمنان
Iran, Islamic Republic of
هاله نور رو دیده،خیلی بالا پریده!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
نشئه دنیا همین است! بهشت را به بها بدهند. قدم برداشتن به جز آنچه که خدا خواسته است، سرنگونی به تمامی معناست! خداوند پشتیبان کسانی است که در راه او قدم بر می دارند. لذتی در این مقام هست که شخص منحرف از راه خدا هیچ درکی از ان ندارد. اتفاقاً انحراف از خواست خدا عین عذاب است!
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمود هرکس مدعی شد که با من ارتباط دارد، دروغگوست.
حضرت تکلیف مردم در زمان غیبت را دقیقاً معلوم کرده اند. حالا تو تکلیف خود را نمی دانی یعنی بزرگترین واجب مبتلا به خودت را نمی دانی، تقصیر از توست. برو حدیث و مقبوله عمربن حنظله را از من لایحضر الفقه بخوان تا بدانی!
Iran, Islamic Republic of
ما از نظام جمهوری بهاری که چندی پیش از قانون اساسی آن توسط یک باب از ابواب ارتباط با امام زمان رونمایی شد، حمایت تام و تمام خود را اعلام می کنیم!!!!
اگر چه باب دیگر ارتباط با امام زمان ما با پیراهن چاک در بند است،اما او ایدئولوگ و رهبر نظام جمهوری بهاری ماست!!!!!
پیوستن شما به نهضت یک میلیون تومانی بهار ، ما را یاری خواهد کرد تا هرچه زودتر نظام جمهوری بهاری را تاسیس کنیم و قانون اساسی آن را اجرا کنیم!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چی شد؟ نظام جمهوری بهاری دیگر چه صیغه ایه؟
راهتان را از امام جدا کرده اید؟!
Iran, Islamic Republic of
به به رای مردم گذاشته شود.
Iran, Islamic Republic of
آب هست ولی کم است بنابراین پماد بهتر است!
سالار
Iran, Islamic Republic of
مشایی پاسخ شما هوچی گرها را خوب داده اما شما مصداق صم بکم عمی فهم لایعقلون هستید
Iran, Islamic Republic of
مشائی احمدی نژاد را گمراه کرد
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
شما را چه کسی گمراه کرد ؟ هاشمی یا شیمون پرز ؟ کدام یکی ؟ یا شاید همین جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
به فرموده ی اسفندیار و محمود،ما با اسراییل دوست هستیم!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به پایهم تشریف ببرید جهنم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان !! هر چه می کشیم از دست توست! تو که در اواخر دوران ریاست جمهوری چنان عمل کردی که نتیجه اش شد ریاست جمهوری روحانی!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر در جایگاه یک نظریه پرداز جهانی نشسته..جهان و اسلام و امام زمان و حکومت ولی رو تحلیل میکنه... کل حرفش اینه که مصلح همه چیز دانی که میخواهید من هستم ولاغیر..من باید در قدرت باشم به هر قیمتی..
Iran, Islamic Republic of
برو پی کارت .آب بریز اونجات که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
اینگونه صحبت کردن ها صحیح و به صلاح نیست...
خود دکتر احمدی نژاد گفته باید با منطق و اندیشه جواب مخالفان را داد...
ممنون
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد خود مبدع این ادبیات فاخر است!
Romania
اگر یک روز احمدی سرطان بگیرد وبمیرد دیگر دنیا تمام میشود چون او راز خلقت است و خدا با او معنا پیدا میکند و نور از او تراوش میکند و او هیچوقت دستشویی نمیرود و تبریک او به تیم بوستون امریکا بدلیل انسان کامل بودن امریکاییها است و او و چاورز با امام زمان میایند و دنیا را به کمک مشایی گلستان میکند و سپس بقایی که 8 ماه است غذا نخورده و هنوز نمرده به عنوان خدا انتخاب میشود و احمدی معاون او میشود واحمدی برای درست کردن امورات دیگر سیارات به اسمان میرود و سپس عزراییل را به خاطر خشونت برکنار میکند
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره.اگه میگذاشتند دکتر احمدی نژاد کاندید بشه روحانی یک میلیون رای هم نمیاورد
Iran, Islamic Republic of
طفلک دکتر اونقدر طرفدار داره که میترسه یه لیست برای انتخابات مجلس و شورا بده!
طفلک دکتر بعد این که لیست دولت بهارش در سال ۹۲ از آخر اول شد،خیلی ترسو شده!
Iran, Islamic Republic of
اگه رای مردمو نداره پس چرا میترسید
Iran, Islamic Republic of
به دکتر بگین بر ترس خودش غلبه کنه و سال دیگه برای انتخابات مجلس لیست بده،نهایت این هستش که دوباره لیست دکتر مثل سال ۹۲ از آخر اول بشه!
Iran, Islamic Republic of
تو از مزدوران باندهای قدرت و ثروت هستی
Iran, Islamic Republic of
باند قدرت و ثروت که بخشی از بودجه فرهنگی کشور را در اختیار پدر عروس گذاشت تا برای تیم رسانه ای پدر داماد هزینه کند...
Iran, Islamic Republic of
....
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
شما هم به اعضای محترم شورای نگهبان بگین نترسند وبر ترس خود غلبه کنند تا ایشان را برای انتخابات 1400 رد صلاحیت نکنند ! نهایتش این است که تن شیمون پرز توگور میلرزه دوباره !!
Iran, Islamic Republic of
ما دوست اسراییل هستیم!
"اسفندیار و محمود"
Iran, Islamic Republic of
معنای کاندید و کاندیدا متفاوت است لطفا درست به کار بگیرید .تشکر
مالک
Iran, Islamic Republic of
یعنی این آقای جنتی هیچ نقشی در به قدرت رسیدن روحانی نداشت؟؟!!!

یعنی مرحوم هاشمی و نیمه مرحوم خاتمی دروغ میگن ما روحانی رو رئیس جمهور کردیم؟؟


بابا یه دفعه حمله قوم مغول به ایران روهم بندازید گردن احمدی نژاد خیال مردم و خودتونو وجدانهای نداشتتونم راحت کنید بره پی کارش.!!!!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
با همین فرمون پیش بره همین روزا برای خداوند هم تعیین و تکلیف می کنه! آنجا که گفته خدا با تک تک انسان ها می تواند!
خداوند از رگ گردن به انسان ها نزدیک تر است، ولی این به خداوندی خدا مربوط می شود، راجع به خودت بگو که تا چه اندازه گوش به امر خدا رفتار می کنی؟! از همون جا، یعنی نزدیک تر از رگ گردن، دقیقاً همین را ازت می خواهد! اطاعت امر ولی! که همان امر خدا و رسول باشد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد و مشایی ۲باب از ابواب ارتباط با امام زمان هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آره امام زمان احمدی نژاد، بایدم یقه درانی کند!
Iran, Islamic Republic of
اون خونه کدخدا بوده که شونصدتا در داشتهً جلو مهتاب وایساده بوده مشایی اونو با هاله نور اشتباه گرفته!
Iran, Islamic Republic of
محتمل است که فردا بگویند خود امام زمان، و پس فردا بگویند خود خدا هستند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این اراجیف را که بالاتر هم غی کردید!!!
چیز جدید بگویید...
شرح کرامات احمدی نژاد در دیدار با استاد جوادی آملی
Iran, Islamic Republic of
من روز آخری که سخنرانی کردم یه نفر از همون جمع اومد به من گفت وقتی تو شروع کردی بسم الله و اللهم را گفتی من دیدم یک نوری آمد اینجوری،احاطه کرد تو رفتی تو یه حصن و حصاری،تا آخر!
خودم اینو احساس کردم،یعنی احساس کردم که فضا یکدفعه عوض شد و همه حدود بیست و هفت،هشت دقیقه تمام اون سران مژه نزدند،
این که میگم مژه نزدند،غلو نمی کنم ها،اغراق نیست ،چون نگاه می کردم همینطوری همه مبهوت مونده بودند، انگار یک دستی همه رو گرفته بود اونجا نشونده بود؛چشم ها و گوش هایشون رو باز کرده بود که ببیند از جمهوری اسلامی پیام چیست...
Iran, Islamic Republic of
نزدیک به نیم ساعت سران کشورها در برابر دکتر مژه نزدند و این از کرامات دکتر احمدی نژاد است که هاله نور او را در حصن و حصار می برد!
Iran, Islamic Republic of
واژه قی را به درستی بنویسید لطفا. تشکر
قی = استفراغ کردن . بالا آوردن محتویات معده و....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به جای احمدی نژاد و مشایی بگویید پدر داماد و پدر عروس!
ندای محرومین از عقل و ندای هپروتیان!!
Iran, Islamic Republic of
در هپروت یا برهوت و یا در برهوت هپروت؟!
Iran, Islamic Republic of
محمود در هپروت یا برهوت و یا در برهوت هپروت؟!
Iran, Islamic Republic of
آب بریز همون جات که میسوزه
سعید110
Iran, Islamic Republic of
وسط دعوا نرخ تعیین نکن، مملکت صاحب دارد و قدر متیقناً احمدی نژاد نیست.
حدیث مقبوله عمربن حنظله را از من لا یحضر الفقه بخوان، انجا که امام جعفر صادق می فرمایند، بی امر ولی، قدم از قدم نمی توانی برداری، علی بن یقتین به امر ولی در دستگاه هارون حاضر بود. و هر امر دیگری که به فکر من و تو برسد یا نرسد!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
قدم از قدم نمی توانی برداری نه اینکه درجا بزنی! نه، یعنی وقتی ولی امر (فقیه) از تو می خواهد که از استعدادها به نحوی استفاده کنی تا به هیچ وجه معطل کفر نباشی، همچون طهرانی مقدم که اینکار را دقیقاً انجام داد، در هر عرصه ایی که فکرش را بکنی، این مطالبه ولی فقیه از من و توست، اتفاقاً در حال حاضر در بخش اجرا 0غالباً) کار دست کسانی افتاده که اتفاقاً قدم از قدم بر نمی دارند و منتظر کدخدا نشسته اند! یا فنه گر بزرگ که معتقد است با آیات و رویایات نمی توان حکومت کرد! و شدن مرده متحرک زیر دست کدخدا!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند شهید بزرگوار تهرانی مقدم را که رهبر در باره اش فرمود نشد کاری از او بخواهم و یا وعده ایی به من بدهد و آن کار و وعده انجام نشود. چه سعادتی از این بزرکتر؟!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزیز و ولی فقیه ما حضرت آیت الله خامنه ای است نه مشائیون و بقائیون
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم ایران خواهان احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همه باهم همراه دکتر احمدی نژاد هستیم ..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دكتر منتظر يك اشاره شما هستيم تا از بيخ و بن بر كنيم بساط فساد را
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نه خیر ما از دولت روحانی و عملکردش بیزاریم
ولی در دام مشائیون نیز نمی افتیم
راه نجات فقط پیروی از ولایت فقیه است
Romania
حداقل وقتی قهر کرد 11 روز 10 نفر به حمایتش میرفتید حرفهای احمقانه شما باعث شد خیال کند نایب امام زمان ع است
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
تو همانی نیستی که رحیمی را کردی معاون اولت و هر چه بچه حزبالاهی ها گفتند بابا این دزد است گوش نکردی و زمانی که در دادگاه محکوم شد گفتی دزدی او مال قبل از دولت من بود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تجلی انسان کامل است،!!!!!!!!!!!!!
Canada
خروجی این ندا و تفکر دیکتاتوری بقایی و مشایی بوده و جلوی چشم همه هست. پس با این داستانها مردم را فریب ندهید.
اقای احمدی نژاد بنده خودم دوبار به شما رای دادم، و اینکه میگوید ما الان مردم رو محدود کردیم چون اختیار تصمیم با مجلس و دولت و... هست واقعا خنده داره. شما خودتون از دل همین سیستم دراومدید.
بله جاهایی که مثلا اصل44 درست اجرا نشده، اقتصاد مردمی نشده و... مشکلات انباشته ای که باید اصلاح شه و شما هم تلاش کردید در دولت نهم بخصوص در این مسیر. ولی اینکه نفس سیستم رو نفی کنیم و بی سیستمی رو تبلیغ کنیم جز حرف مفت چیزی نیست.
اگر منطق روشنی دارید یک سیستم دقیق از بالا تا پایین با اجزایش پیشنهاد بدید به متفکرین. وگرنه با باری به هرجهت حرف زدن دیگر کسی جیگر نمی شود. اون... رو لولو برده سالهاست.
محمد
United States
دکتر توهم زده.
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
...
United States
احمدی نژاد به احتمال زیاد از مشایی چیزی(ماورالطبیعی) دیده که اینقدر محکم حتی به قیمت پشت کردن به گذشته اش ایستاده. منتها اگه احیانا و به احتمال یک صدم درصد هم واقعا چیزی از مشایی دیده باشه، این رو نمیدونه که بروز برخی مسائل غیرطبیعی نشانه معنویت و حقانیت فرد نیست. روح انسان قادر به بسیاری از قدرت ها است که با کمی کار کردن روی آن حاصل میشه. کرامت حقیقی ایستادن در مسیر ولایت فقیه هست، نه نشون دادن چندتا کار شبه عرفانی!!
Iran, Islamic Republic of
قوه تخیل خوبی داری
Iran, Islamic Republic of
داداش محمود توی مملکت کم مشکل و اختلافات نداریم شما اگر نمیتوانی مرهمی بر زخم های ملت باشی نمکی بر زخمها نباشید لطفا، ...
Iran, Islamic Republic of
شرايط ظهور را مهيا نماييم ريشه ظلم و كفر و دورويي و نفاق و اشراف گري و كاخ نشيني را نابود كنيم
Iran, Islamic Republic of
زدن گردن دزدان بيت المال شرط اول مهيا كردن ظهور است دكتر
Iran, Islamic Republic of
امروز چهره باطل به وضوع اشكار شده و حق بايد باطل را نابود كند فرقان است بين ان دو
Iran, Islamic Republic of
آدمی با سخن دکتر وهواداران بهاری دکتر در مبارزه با فساد و دیدن سوابق آنها، یاد آن دزد می افتد که هنگام فرار، فریاد آی دزد،آی دزد او بلند بود!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باید فساد آنها را اثبات نکنی!!!
علنی و در حضور تمام اصحاب رسانه و به صورت زنده و عین دادگاه کرباسچی
Iran, Islamic Republic of
اینکه چه طور می خواهید شرایط ظهور را فراهم کنیم خیلی مهمه مواظب باشیم به بیراهه نیفتیم که اگر اینطور شود خود ما مانع ظهور خواهیم بود
به جرات می گویم اگر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریفاز میان ما یارانی قابل و شایسته با درک و بصیرت می دیدند دعای ایشان برای ظهور از همه شرایط دیگر کار ساز تر خواهد بود
ان شاءالله که جز حق نگوییم
Iran, Islamic Republic of
عشق تویی باقی ...
مرد تویی باقی...
آزاده تویی باقی...
خدا نگهدارت
Iran, Islamic Republic of
بروووووووووووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با این ترانه نیاز به رقص مائده هژبری داریم!
Iran, Islamic Republic of
باقی همه بوقند!!
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا، هوشمندانه و دقیق پاسخ داده اند...
به همه دوستان توصیه میکنم فیلم یا صوت این مصاحبه را جهت تبیین گوش دهند.
111
Russian Federation
-در حکومت دکتر جایی برای احکام خدا وجود ندارد.
-اگر تمام پیامبران در تهران جمع شوند به این دلیل که خواست خدا و احکام الهی پیاده میشه در آرامش زندگی میکنن.
-دکتر یادش رفته که 8 سال عالیترین و بالاترین پست اجرایی این مملکت در اختیارش بوده.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
دکتر هشت سال رئیس جمهور بود و در عین مبارزه با فساد و تخریب و توهین داخلی، با استکبار و صهیونیزم و تحریم جهانی هم داشت مبارزه می کرد و همزمان داشت رفاه نسبی را برای مردم مهیا می کرد که به دستور شیمون پرز هر روز ضربه ای به پیکر دکتر و دولت و یارانش می زدند و دیگه چیکار می تونست بکنه که نکرد، خوش انصاف
شکر نعمت، نعمتت افزون کند
کفر نعمت، از کفت بیرون کند.. که کرد
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با فساد؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه دکتر احمدی نژاد انفجار بهاری بود!؟
Denmark
عالم بی عمل به که ماند ! به زنبور بی عسل !
محمد
Iran, Islamic Republic of
این ارزش خوندن داره که وقت مردمو می گیرین
Iran, Islamic Republic of
با این که من با دکتر احمدی نژاد مخالفم ولی این صحبتهایش تقریبا خوب و جالب است. بخوانید بعد نظر دهید...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
این ارزش خوندن داره که وقت مردمو می گیرین
Iran, Islamic Republic of
خب کی مجبورت کرد، برو بگیر لالا کن
محمد
Iran, Islamic Republic of
این ارزش خوندن داره که وقت مردمو می گیرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
این ارزش خوندن داره که وقت مردمو می گیرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
این ارزش خوندن داره که وقت مردمو می گیرین
Iran, Islamic Republic of
/....
Iran, Islamic Republic of
عدم تمکین در خصوص دستور ولایت فقیه را چطوری توجیه کنیم
مشایی بقایی رحیمی کجایند
Romania
چه عدم تمکینی ایشون سر یک مسئله سر عزل یک نفر یک اختلاف داشتند اتفاقا ایت الله یزدی در مصاحبه ای اعلام می کنند مقام معظم رهبری هم سر نخست وزیری موسوی با امام اختلاف نظر داشتندوما رفتیم پیش امام و گفتیم این حق رییس جمهور است که نخست وزیر را خودش انتخاب کند وامام فرمودند مصلحت اسلام به این است موسوی باشد.ورهبری هم تبعیت کردند.احمدی نژاد هم با چند روز تاخیر قبول کردند در ضمن یک نکته که هیچ وقت گفته نمی شود از به اصطلاح خانه نشینی ایشان مشکلات قلبی بوده که داشتند که هم ایت الله یزدی و هم حجت الاسلام تهرانی این را تایید کرده اند تازه دران زمان هم خرده اختلاف بیشتر سر کارهایی بوده که لاریجانی ها می کردند تا عزل وزیر اطلاعات.پیشنهاد می کنم اگر می خواهید واقیت را بدانید.سخنرانی ایت الله یزدی و حجت الاسلام تهرانی را گوش کنیدتا بدانید چه خبر بوده بعد قضاوت کنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
۱۱روز خانه نشینی دکتر چی بود پس
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست وزیر به رییس جمهور پاسخگو نباشه
Iran, Islamic Republic of
اگر رهبری اختلاف هم داشتند 11 روز قهر و خانه نشینی نکردند بلکه در همان ابتدا و بی چون و چرا حرف ولی فقیه خود را پذیرفتند.
Iran, Islamic Republic of
نظام و حکومت و جامعه ای را احمدی نژاد تبیین و تعریف می کنه یک جامعه به رهبر و هرکی به هرکی خواهد بود که در عمل امکان ندارد تازه دینی هم که قرار است باشد. سعادت جامعه یک راه دارد و آن هم حرکت در سایه ولایت نه در کنار و هم ارز ولایت.
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه منتقدین و مغرضین تنها آتویی که از احمدی نژاد دارن، چند روز خانه نشینی است که با هوچی گری و کینه توزی خواص چپ و راست تو مغز یک عده ساده آدم فرو کردن و دائم با اون پس زمینه ی اشتباه تکرار و غی می کنند...
غافل از اینکه به دستور شیمون پرز دو تا پروژه می بایست اجرا بشه تا محبوبیت احمدی نژاد از بین بره:
یکی تخریب ولایت مداری دکتر و دومیش آشفتگی وضعیت اقتصادی کشور...
اما حقیقت اینه که ولایت مدار تر از احمدی نژا و قابل اعتماد تر از احمدی نژاد در بین مسئولین و خواص امروز جامعه، ما سراغ نداریم
Iran, Islamic Republic of
فقط خانه نشينى ؟! از خدا بترس، پس دكل دزدى ها چى ؟! شانزده ميلياردى كه به حساب خودش ريخت چى ؟! هفت هشت ده مليون دلارى كه بقائى رو بخاطرش محكوم كردند چى ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اشراف قديم رفتن....
هاشمی : حقیقت طلب حاشیه نرو دلیل ۱۱روز خانه نشینی چه بود
Iran, Islamic Republic of
هرگز نمی توانید ۱۱ روز خانه نشینی احمدی نژاد را که مصداق گردن کشی در برابر امر حکومتی و ولایی رهبری بود ، توجیه کنید
و از ذکر دلیل طفره می روید
مرد میدان این مناظره نیستید
و الا بنده سه بار به احمدی نژاد رای دادم و همیشه برای ایشان تبلیغ می کردم ولی در برابر انحرافات دور دوم ایشان چشم پوشی نمی کنم چون ما فقط با خدا پیمان بسته ایم که پشتیبان ولایت فقیه باشیم نه کس دیگر
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که به یاد داریم آقای احمدی نژاد فقط دو مرتبه کاندیدای ریاست جمهوری بودند شما چطور سه مرتبه به ایشان رای دادید.البته من خودم با بعضی کارهای ایشان (علیرغم بهتر و کارآمد بودن او نسبت به دولت فعلی) مخالف بودم.
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
...
بچه دهاتی به هاشمی!
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی! افسانه ماسونی خانه نشینی 11 روزه رو تکرار کردی و با حقیقت طلب عزیز تحدی کردی که : مرد میدان این مناظره نیستید!
بنده ناچیز برای مناظره در همین یک فقره اعلام آمادگی می کنم تا ان شاءالله اثبات شود که "از قضا افسانه ماسونی خانه نشینی، دلیل بیّن عدم التزام مدعیان به امر ولی فقیه است" .
اگر تیغ سانسور جهان، مهلتی دهد.
بسم الله! اگر حریف مایی
Iran, Islamic Republic of
...
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
من جواب منطقی به شما دادم، اما جهان لطف کرد منتشر نکرد
چون کاملا منطقی و به حق بود
Iran, Islamic Republic of
مهم اکثریت مردم هستند .امام خمینی میگفت بدون مردم ما هیچی نیستیم
ب
Iran, Islamic Republic of
....
ب
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی و لاریجانی.
مرگ بر انحراف.
اینو میگن از چاله در امدن وبه چاه افتادن ؟قدری بصیرت بایدت
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین و آل خبیث سعود.
Iran, Islamic Republic of
... و ... اصل انحرافن
Iran, Islamic Republic of
دلت فحش می خواد این پست را می ذاری
Iran, Islamic Republic of
...
Russian Federation
....
Iran, Islamic Republic of
....
بزرگترین ظلم را انسانها خودشان در حق خویش روا میدارند ودر عین حال متوجه نیستند از کجا وبه چه نامی ودر چه جهتی خویشتن خود را را ازرده اند واولین موضع گیریشان متهم کردن دیگران است به ظلم وبی عدالتی.خدا کند گرفتار خود نشویم که اگر شدیم با همه ی خدمات حالابماند با چه نیتی سر از ترکستان در میاوریم
سعید110
Iran, Islamic Republic of
خدا از رگ گردن به آدم نزدیک تر است. و از همون جا به تو فرموده که از ولی خدا اطاعت کن! و این همه چشم سفید نباش!
Iran, Islamic Republic of
اطاعت اين خاك را برسرم كرد بايد طغيان كرد سيل ويرانگر ولي سازنده است اتش ويرانگر است ولي وقتي باران ايد زمين محصول بيشتري ميدهد
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اینکه به درو دیوار خوری و خاک بر سرت شده، البته بنا بر ادعایی که می کنی! دقیقاً به خاطر اطاعت نکردن است! بهت گفته شد به این کوپن فروش ها در مقیاس 18 میلیارد دلاری رای نده و دادی و هم خاک بر سر تو شد ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت وقتي طاعون مياد بايد همه جا را اتيش زد امروز مملكت طاعون زده است سرتاسر فساده
United States
وقتی نظرات همسو با آقای احمدی نژاد می آید بنظر می رسد دست های آلود ه 1- منافقین 2-آل سقوط3-در کل ترفند استعمار پیر انگلیس خبیث است که می خواهد تفرقه بیندازد و خود احمدی نژاد ومشایی وبعضی از فریب خوردگانی که فکر می کنند که احمدی نژاد خیلی علیه سلامه هم در این قضیه شریک جرم شیاطین داخلی و خارجی هستند .
Iran, Islamic Republic of
مگر تو وکیل مردم هستی .هشتاد درصد مردم ایران خواهان احمدی نژاد هستند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
هاله نور
دکی جون ! این بار با چه طرفند و مکر و حیله ای میخوای بیایی ؟ چه خوابی دیدی ؟ خیر باشد
Iran, Islamic Republic of
راحت باش ديگر نخواهد آمد او در معبد مشائي و پيش پاي مشائي و امثالهم ذبح شرعي شد مرگي پوك در راهي پوچ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واژه ترفند را درست بنویسید لطفا
ترفند را با حرف " ت " می نویسند
تشکر
Iran, Islamic Republic of
من از طرف ملکه انگلیس از جهان نیوز کمال تشکر را دارم واقعا وقت گذاشتین و با جابه جا کردن ریز کلمات به نوعی به سخره بگیرین ولی بدونین خدا منتقم هم هست و به زودی مزدوران ملکه انتقام سختی پس خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
انگلیس و حضرت باب ، حضرت بهاالله ، حضرت اسفندیار!؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز

در چهار سال اول ریاست جمهوریت بهر دلیل از نیروهای مخلص استفاده کردی و عالی بودی یعنی خدا به شما عزت داد ولی بعدش فکر کردی این عزت را خودت بدست آوردی و خواستی دل کسانیکه با انقلاب زاویه داشتند رو هم بدست بیاری.... ولی خداوند در کنار تعز من تشاء ، تذل من تشاء هم آورده

من که نفهمیدم حرف حسابت چیه ولی انشاالله خدا عاقبت ما و شما رو ختم بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
شما از اول هم نفهم بارتان آوردند تا از شما و امثال شما کولی بگیرند...
Iran, Islamic Republic of
حامیان دکتر،فهم را باور هاله نور می دانند!؟
Romania
بنده این مصاحبه را یک بیشتراز یک ساعت بود گوش کردم واقعا نودو نه درصد از حرف هایی که زد کاملا درست بود.فقط ایکاش دربرابر مجری که می خواست منشور را زد ولایت فقیه نشان بدهد موضع محکمتری گرفته بود.هرچند ضد ولایت بودن ان را رد کرد اما بهتر بود محکمتر حرف می زد.واقعا این جنبه ازاحمدی نژاد را کمتر دیده بودیم .اندیشه های درستی بود.
Iran, Islamic Republic of
از كجا گير بياريم ؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
.,,,
Romania
یک سرچ ساده تو اینترنت البته اگر فیلتر نشده باشد
Iran, Islamic Republic of
جهان كامل صوتي اش پخش كن پولش را بگير باز هم حرفي داري؟
هركه پول داد فقط يكبار دانلود ميكنه تو كه بازاري پول پرستي ميداني
چرا عزا گرفتي ؟
ب
Iran, Islamic Republic of
همان طور که گفته شد با یدهمه آدم. ها جواب گو عمل خودباشند وگر نه شیر تو شیر میشود چون آدم عصیان گروخطا کار بوده وهست؟
Sweden
درود بیکران بر دکتر احمدی نژاد یاور محرومان. آفرین بر جهان نیوز که این مصاحبه ایشان را گذاشتید. درود
رحیم
Iran, Islamic Republic of
"خدا هر وقت خواست با انسان می تونه ارتباط برقرار کنه؟؟؟؟" / واقعا دکتر اینو گفته؟؟؟؟؟ برعکسش درسته و کسی هم تردیدی رو این مساله نداره. در مورد اون مطلب دیگر که نوشته شده از قول ایشون" که خدا محدود در مراجع نیست..." باید عرض شود که این حرف باب سوء استفاده و اباهه گری و لاقیدی رو باز می کنه. یعنی چه که خدا محدود در مراجع نیست? کی همچین حرفی زده؟ مگه می شه خدا رو محدود به کسی یا چیزی تصور کرد؟ این که مراجع تقلید حکم خدا رو از قرآن و سنت استخراج می کنند، محدود کردن خداست؟؟؟/ یاللعجب.
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو می گی نیازی به علما نیست
هر کسی مستقیم سراغ امام زمان
پدرجان دست از این انحراف بردار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مه شکن
Iran, Islamic Republic of
اخبار کامل و موثق در خصوص دکتر احمدی نژاد و مواضع ایشان را از کانال رسمی ایشان و کانال دولت بهار پیگیری می کنیم نه رسانه های مزدور و کینه توزی چون شما...
در ضمن دکتر احمدی نژاد خیییلی وقت است که به قول شما و هم فکرانتان تمام شده و دست از سر ایشان بردارید که در غیر این صورت خودتان شدیدا متضرر خواهید شد...!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر حامی فقرا
Iran, Islamic Republic of
حامی فقرا که به ثروتمندان،وزیران و نمایندگان مجلس یارانه نقدی می داد!؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر چه با دولت احمدی نژاد برخورد خوبی نشد
اما
جناب احمدی نژاد جناب عالی که سال 63 به اشکالات پی بردی چرا ّبه مردم نگفتی؟
چرا با وجود این اشکالات مرتب دنبال بدست آوردن مسئولیت های بالاتر بودی؟
فرق آزادی که شما می گویید با آنکه لیبرال ها می گویند چیست؟
Iran, Islamic Republic of
مهم نظر اکثریت ملت است که حامی احمدی نژاد هستند...
مندلی
Iran, Islamic Republic of
این بیچاره هم عقده دارد آن روز را ببینید که ادعای امام زمانی کند ...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این خواسته تان را به گور خواهید برد
Iran, Islamic Republic of
دکتر داره میگه من از سال ۶۳ دارم نمایش اجرا میکنم!
Iran, Islamic Republic of
از این جملات مضحک تر وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد دلاور محبوب قلب هاست .
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز و قهرمان .
عبدالله خدادادی
Iran, Islamic Republic of
این آقای مذبذب بگه پس چرا هر کسی با مشایی که امام تو است مخالفت کرد با بدترین برخوردها و اخراج ها مواجه شد. پس بیخود می کنی برای محو اسراییل در دولت اول خودت تعیین تکلیف می کنی. یادت رفته در تبلیغات سال ۸۴ چه دیدگاهی را در همه شهرها در مورد نظام و ولایت فقیه داشتی؟
خداوند خیر بدهد به شورای نگهبان که یک فرد متزلزل را از سر راه مردم برداشت و دور انداخت
یادت باشه حق مطلق است و نه نسبی
خداوند حق مطلق است و اسراییل باید نابود شود
همه هم می دانند که اگر تو در حکومت بودی نظر دیگری داشتی و این دست و پا زدن ها از کجا نشات می گیرد
یادت هست به کروبی می گفتی برگردید به اسلام
حال تو را دعوت به اسلام می کنیم تا در لوای آن به صبر و تثبیت قدوم برسی
Iran, Islamic Republic of
...
مه شکن
Iran, Islamic Republic of
اخبار کامل و موثق در خصوص دکتر احمدی نژاد و مواضع ایشان را از کانال رسمی ایشان و کانال دولت بهار پیگیری می کنیم نه رسانه های مزدور و کینه توزی چون شما...
در ضمن دکتر احمدی نژاد خیییلی وقت است که به قول شما و هم فکرانتان تمام شده و دست از سر ایشان بردارید که در غیر این صورت خودتان شدیدا متضرر خواهید شد...!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
زرشک
Iran, Islamic Republic of
به محض اینکه برتری از دیگران در ذهن کسی خطور کند، همانجا از انسانیت ساقط است.
Iran, Islamic Republic of
...
قابل توجه چپ و راست
Iran, Islamic Republic of
اینکه یک عده بر ثروت و قدرت جامعه سیطره پیدا کرده‌اند و اکثرت مردم صدایشان به جایی نمی‌رسد. این غلط است و اسلام نیست.
Iran, Islamic Republic of
منحرف شارلاتان
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
انسان اسلام، خیلی متعالی است. جایگاه انسان در منظر خدا خیلی بالاست. انسان الان زیر دست و پا له شده و چی برای کسی در کل دنیا باقی مانده؟ در ایران هم همینطور. الان مردم چه کرامتی دارند؟ برای یک کیلو گوشت باید پنج ساعت در صف بایستد. کرامتی برایش مانده؟ اجاره خانه‌اش را ندارد بدهد. آیا برایش کرامت مانده؟ شرمنده زن و بچه‌اش است، کرامتی برایش مانده؟ چه کرامتی؟
آفرین به این نگاه و تحلیل متعالی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
از افتخارات دکتر احمدی نژاد:
من می گویم ریشه استکبار و فسادها و دیکتاتوری‌ها از اینجاست که یک عده بگویند ما هدایت یافته‌ایم و ما باید بقیه را کنترل کنیم که منحرف نشوند...
مظلومیت دولت نهم و دهم
Iran, Islamic Republic of
با کدام دولت مثل ما برخورد کردند؟ تمام رسانه‌ها. بدترین ظلم، ظلم رسانه‌ای است. از سال 84 تا حالا دارند ما را مسخره می‌کنند. کدام حرف اصلی مرا پخش کردند؟ رسانه ها همراهی نکردند چون رسانه‌های ما جناحی نگاه می‌کنند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد: شما در یک لحظه دلتان به خاطر عدالت بتپد و از یک ظلمی به شدت ناراحت شوید، ظهور امام و خدا در وجودتان است.

بنده: اما متأسفانه آنقدر غرق در مسائل دنیوی و پست و مقام شدیم که نه گوش ما صدای حق را می شنود و نه چشممان حقیقت را می بیند...
مردی
Iran, Islamic Republic of
این فلسفه بافیهای ایشان ارزش پاسخ دادن ندارد. در همین اراجیفی که بهم بافته گاهی خودش پاسخ خود را داده. ایشان حتی از وجود شیطان در خلقت غافل شده . امام زمان را در حد خدا معرفی کرده و هزار عیب دیگر...ولی بنده بیشتر فکر میکنم ایشان دکون باز کرده و دوست دارد مطرح شود ولو با بافتن ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی نادانی
Iran, Islamic Republic of
کسیکه ظرفیت نداشته باشه حرفهای بزرگتر از دهانش را میزند خدا شفایش دهد و ما و او را به راه راست هدایت کند !
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر احمدي نژاد! انصافا" شما در مدت مسئوليت تان براي قشر مستضعف كارهاي خوبي به سرانجام رساندي كه نه در دولتهاي قبل از شما و نه بعد از شما چنين كارهايي را نديده ايم.در عرصه بين المللي ودر مقابل زورگوييهاي دشمنان اقتدار خوبي از خود به نمايش گذاشتيد, اما قبول داشته باشيد چه نداشته باشيد در همان دامي افتاديد كه خناسان چپ و راست شده براي شما تنيدند. به همان راهي رفتيد كه مد نظر آنها بود. شما مسئول اجرايي كشور بوديد نه نظريه پرداز و تئوريسين نظام شما مي بايست تمام فكر و ذكرتان را به حل معضلات كشور و مردم متمركز مي كرديد نه اينكه به قول خودتان در مورد انسان و قس عليهذا نظريه پردازي كنيد. شما حاضر شديد براي از دست ندادن افرادي همچون مشائي و بقائي و ... علنا" با امر رهبر و ولي جامعه به مخالفت علني بپردازيد.علرغم مشي اوليه تان وارد دعواهاي جناحي و شخصي با سركرده هاي دو گروه چپ و راست شديدو اين دقيقا" همان چيزي بود كه آنها انتظارش را مي كشيدند.
United States
اینجا رو خراب کردی: یکیش هم أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرید است، دیگر. شما همین لحظه بگویید امام زمان، نمی‌شنود؟ می‌شنود. پاسخ می‌دهد. نزدیک‌تر از این چیزی هست؟ از اینجا امام رضا را صدا می‌زنید، به شما جواب نمی‌دهد؟ از این نزدیکتر ما داریم؟ شما هر لحظه تصمیم بگیرید امام برایتان ظهور کرده. ظهور نه فیزیکی که فیزیکی‌اش هم نزدیک است چون من تحولات اجتماعی را می‌بینم.
این آیه از نزدیک بودن خداوند به انسان سخن می‌گوید نه ائمه . برای خدا شرک آوردی مرد مؤمن....
Iran, Islamic Republic of
امام علیه السلام فقط؛ خلیفه الله است. یعنی او جانشین خداست. یعنی او از رگ گردن به ما نزدیکتر است. این شرک نیست .
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
سایت جهان نیوز
به عنوان یک طرفدار احمدی نژاد ازت بابت انتشار همین مقدار نسبتا ناقص - حتی با آن موضع گیری اولیه ات علیه آن - دیدگاه های دکتر، متشکرم.
از دوستانی هم که بجای نقد، فحاشی و طعنه و بهتان و شعارهای مبهم و کلی نوشته اند، متشکرم.
متشکریم متشکرم
Iran, Islamic Republic of
ما هم از اینکه دکتر احمدی نژاد چنین مصاحبه ای انجام داد و افکار و عقاید دینی و سیاسی خود را آشکارا بیان کرد و اسباب شادی و مسرت بسیاری شد،از دکتر و شما متشکریم!؟
اسداله
Iran, Islamic Republic of
اگر هشت سال رييس جمهور نبودي وضع اين مردم خيلي بهتر بود دزد هم كمتر بود تو در نابودي به روي ما باز كردي باز از رو نميروي
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
بایکوت رسانه ای دکتر احمدی نژاد به طور غیر رسمی خیلی وقت بود که با شکست مواجه شده بود اما پس از ارائه ی منشور نهضت به سوی بهار از طرف ایشان و همکارانشان این شکست به طور رسمی و کاملا مشهود و علنی رقم خورد و نظریه ی پایان احمدی نژاد هم از اساس به ورطه نابودی کشیده شد...
ضمن تبریک به دکتر احمدی نژاد بابت هوشمندی و درایت ایشان، برایشان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون را از خدای تبارک و تعالی به دعای امام زمان را مسئلت می نماییم.
Iran, Islamic Republic of
حکایت احمدی نژاد و بهاری ها حکایت برادر حاتم طایی است که اسباب آبروریزی است...
خوشحال هستند کسانی که توانستند احمدی نژاد را از سکوت خارج کنند تا هم در انتخابات ۹۶ نامزد شود و رد صلاحیت شود و هم او را به مصاحبه بکشانند تا افکار و تناقضات او را بیشتر آشکار کنند و گذشته و حال او را عیان کنند و آینده ی او را رقم بزنند و...
Iran, Islamic Republic of
آدم خواب را می توان بیدار کرد، اما آدمی که خودش را به خواب زده، هرگز که شما جزو دسته دومی هستید
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی نژاد خداوند یار و یاورتان باشد.رئیس جمهوری به عدالت و پاکی و دلسوز محرومان به خوبی شما در این مدت انقلاب ندیده ام.
Iran, Islamic Republic of
رهبر فقط سید علی
یاور رهبری فقط محمود
Iran, Islamic Republic of
از دكتر مايه نگذاريد مجيز معاش خودباش اگر مردي
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد = مردم
محسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه انقدر گرفتار دروغ گوها در مملکت شده اید که سخن حقی را هم نمی توانید بپذیرید و چشمها را بسته و دهانها را باز می کنید
Iran, Islamic Republic of
برگرد دکتر نجاتمون بده
سعید
Iran, Islamic Republic of
دکتر دوست داریم.
از هاله نورت بگم.
مخصوصا مناظراتت رو در سال 88باید کتاب کنند ودر مدارس تدریس کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واقعیت را با تمام صداقت به مردم می گوید......خدا یار و یاور احمدی نژاد باشد واقعا به کشور و مردم در این 8سال خدمت کرد که اگه دوباره بیاید مردم با 50 میلیون رای دوباره ایشان را انتخاب خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
بهترین ملاک برای اینکه بدانیم بهاریها چه کسانی هستند همین کامنت هایی است که در دفاع از احمدی نژاد طرفداران ایشان مینویسند
ادبیاتی که از آن بوی دیکتاتوری میاید. واصلا این بهاریها طاقت و تحمل مخالف را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
ادبیات شمایان چپ و راست هم در همین کامنت ها تابلو تابلو هست. جز فحاشی و بهتان و طعنه و شعارهای دروغین اگر چیزی هست، لطفا بازنشرش کنید.
همچی می گه بهاریها طاقت تحمل مخالف ندارن، انگار خودشون آخر دموکراسی و یستمعون القول هستند!!
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم حامی دکتر احمدی نژاد هستند ...
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجین
Denmark
ایول دکتر همیشه بهاری باشید و سبز و سبز
Iran, Islamic Republic of
دکتر هم سبز شد!
United States
بسمه تعالی؛سلام علی من تبع الهدی
جناب آقای احمدی نژاد شما چند پرسش راپاسخ بگویید. 1- حضرت ابراهیم که پیامبر توحید است چرا بت ها راشکست ؟2-حضرت موسی چرا سامری را مجازات کرد؟ پیامبر مکر م اسلام چرا به همراهی حضرت علی بتها راسرنگون کردند وشکستند ؟ 4- اصولا مگر خوارج لا حکم الا حکم الله نمی گفتند و اما متاسفانه شما دغدغه دیگری دارید و آن هم بدتر از خوارج شما میگویید هرکس خواست هر حکومتی داشته باشد ,باشد اگر اکثریتی قبول داشته باشند این مگر غیر از افکار منحط لیبرال دمکراسی غربی است .شما چطور خود را پیرو امام زمان می دانید واقعا خودت فکر می کنی اندیشه صوابی داری ؟می دانی همچو خوارج داری عده ای از بندگان خدا را به گمراهی می کشانی خواوند عاقبتت را بخیر کند دست از لجاجت و شامورتی بازی بردار و خود وخلقی را به عذاب خداوند گرفتار نکن.
Iran, Islamic Republic of
کمی دقت کنیم، پیامبر و امام فقط مطیع امر خدای متعال هستند و از او اطاعت میکنند و خدای متعال با آنان در ارتباط است. اما ما چگونه با خدا می توانیم ارتباط برقرار کنیم و راه درست را از نادرست تشخیص دهیم؟
کار ما و رفتار ما در مورد حکومت ربطی با پیامبر و امام علیه السلام ندارد؛ چرا که فقط برداشت از فرمایشات آنان است و هر روز بنا بر فهم و شعور و آموزه های خودمان این برداشت متفاوت خواهد بود. حرفهای احمدی نژاد در واقع به این قسمت برگشت دارد. یعنی ما باید آموزه های خودمان را به روز کنیم و اصلا حکومت غیر امام باید به این شکل عمل کند
خدا فرج امام عصر را برساند تا بیچارگی از این بیشتر نشود
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
حکومت پیامبر و امام علی ع هم به ترتیب با خواص مدینه و مهاجرین و خواست عمومی مردم در زمان علی ع شکل گرفت و این یعنی حکومت ها تنها با خواست مردم رسمیت پیدا می کنند نه چیز دیگری
Romania
10 ساعت احمدی صحبت کند انسان هیچی نمیفهمد همش میگوید انسانها ازادند و... خوب اگر مقررات نباشد همین انسانهای ازاد همدیگر را پاره میکنند تو خودت هر وزیری از مشایی انتقاد کرد برکنار نکردی ایا گفتی وزیر من حق دارد انتقاد کند ... که میگفتی یادت رفته است به هر خانواده هزار متر زمین میدهیم 2 تا گاو و مرغ بریزد برود لذت ببرد مرد حسابی تهران حدود 3 ملیون خانواده دارد کجا می خواستی به انها زمین دهی مرغ نگهبان نمیخواهد گاو علوفه نمیخواهد یک کارمند بانک مثلا شانس اورده در نزدیک دماوند 1000 متر زمین گرفته ساعت 4 میرود خانه چطوری برود دماوند اب و علوفه بدهد دامدار کنار گوسفندش خوابیده دام را میدزدن وای به روزی که تهران باشد و مرغش در دماوند این چه مزخرفاتی است که میگویی چه کسی گفته امام زمان از طریق مراجع با انسانها در ارتباط هست از خودت سناریو درست میکنی و جواب میدهی تو همان کسی نبودی که اب وبرق و بنزین را گران کردی و سپس مقداری از ان را به مردم دادی تحت عنوان یارانه بعد گفتی این پول را امام زمان داده بروید سرمایه گذاری کنید تو همان ادمی نبودی زن و عروس و پسر و... را با خودت بردی سازمان ملل تو راهی که رفسنجانی در 40 سال طی کرد تو در 8 سال طی کردی الان امریکا در ونزوالا کودتا کرده چرا موضع نمیگیری خوب معلوم است مبارزه با امریکا الان برایت رای جمع نمیکند اسراییل به غزه حمله کرد چرا موضع نمیگیری ؟!!!
Romania
توهم از این بالاتر که میگوید امام زمان ع میاید و ما به اتفاق او حال همتون را میگیریم یعنی امام زمان ع هم به کمک احمدی نیاز دارد
Iran, Islamic Republic of
تحریف و لجن پراکنی و دروغ گویی و تخریب و توهین ممنوع البه اگر به عمل مسلمان هستید...
Iran, Islamic Republic of
حهان با این تبتر منقطع که زدی نفاق بخرج دادی سما که مدعی تدیین انقلابیگری هستی چرا؟!
حسن
Iran, Islamic Republic of
ببینید دوستان
بحث ما با دکتر احمدی نژاد و دوستان اصلاح طلب مومن این است:
شما مدعی این هستید که شیعه هستید پس:
مبانی شما می بایست بر اساس مبانی فقه شیعه یعنی کتاب، سنت( سیره پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام، عقل و اجماع) باشد.
بر این اساس تمام فقهاء شیعه تصریح دارند که:
حاکمیت تنها از آن خداوند است و احدی بر احدی حق سلطنت و حکومت ندارد مگر با دلیل.
اگر تمام کتب فقهاء شیعه را مراجعه کنید با دلایل متعدد و پس از بحث و بررسی بسیار فقط 4 دسته حق حاکمیت دارند:
1- پیامبر
2- با نبودن پیامبر امام معصوم
3- با نبودن امام معصوم مجتهد با شرایطی که در فقه آمده است
4- با نبودن مجتهد عدول از مومنین.
تا جناب آقای دکتر احمدی نژاد و دوستان بهاریشان و اصلاح طلبان نتوانند مبانی فقهی بر خلاف آنچه تا کنون فقهاء بحث کرده اند بیاورند، بقیه مطالبشان انحرافی است.
اگر مبنای فقهی بر اساس مبانی 4 گانه فقهی دارند بسم الله
و الا وقت خود و مردم را نگیرند و جماعتی را منحرف نکنند.
در زمان غیبت امام عصر علیه السلام حاکمیت با فقهاء است و لا غیر
Iran, Islamic Republic of
...
هدي
Iran, Islamic Republic of
همه مي دانستند كه احمدي نژاد در حد و اندازه قامت يك رئيس جمهور نيست ...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از کدوم همه صحبت میکنی بیشترین آرا تلریخ ایران را احمدی نژاد کسب کرده است
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
دارم می بینیم انهایی که از دید شما در حد رییس جمهوریند کشور فشل و نابود کرد...
جواد
جنابان مسئولین جهان نیوز!!!
هدف و نقشه راه شما چیست؟!!
شما دقیقا چه مواضعی را دنبال می کنید؟!!
چقدر دغدغه های مردم برایتان مهم است؟!!
چقدر رهبر انقلاب و ملاک عمل ایشان را می شناسید؟!!
از نشر مطالب در مورد دکتر احمدی نژاد( البته با زیرکی) در این شرایط بحرانی اقتصادی و سوء مدیریت های گوناگون لیبرال های دولتی، چه هدفی را دنبال می کنید؟!!
آیا این انحراف افکار عمومی از موضوعات اصلی نیست؟!!
به والله دارید آتش به پا می کنید.
ضمن این که طرفداران احمدی نژاد با این مطالب دلسرد نمی شوند. دشمنانش هم دشمن تر نمی شوند!
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز و قهرمان . سال 1400 همه با هم با ایشان برای ریاست جمهوری .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
احد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار دلاور دکتر احمدی نژاد. مرگ بر خیانتکاران به ملت
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
اگر ظرفیت به اندازه کافی نباشه ممکنه همین آقا جلوی امام زمان علیه السلام هم بایسته .. شاید امام معصوم کاری انجام بده که دیگران درکش رو ندارن و اگر ایمان ضعیف باشه جلوش بایستن ...