جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جمعیت ایثارگران فوت آیت الله مومن تسلیت گفت

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 673907
رحلت فقیه مجاهد، مبارز انقلابی و یار دیرین امام(ره) و رهبری، حضرت آیت الله مومن پس از برهه ای بیماری و تحمل مصائب و مشکلات ناشی از آن، موجب تاسف و تالم همگان گردید.
جمعیت ایثارگران فوت آیت الله مومن تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت فوت حضرت آیت الله مومن پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون
«عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: مَا مِنْ أَحَدٍ يَمُوتُ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَحَبَّ إِلَى إِبْلِيسَ مِنْ مَوْتِ فَقِيهٍ.؛ امام صادق (ع) فرمود: مرگ هيچ كس نزد ابليس از مرگ عالم محبوبتر نيست.»

رحلت فقیه مجاهد، مبارز انقلابی و یار دیرین امام(ره) و رهبری، حضرت آیت الله مومن پس از برهه ای بیماری و تحمل مصائب و مشکلات ناشی از آن، موجب تاسف و تالم همگان گردید. ایشان که از نخستین روزهای شکل گیری نهضت مبارک اسلامی دوشادوش سایر علما و مبارزین در خط مقدم مبارزه علیه رژیم ستمشاهی فعالیت می کرد؛ و بخاطر این فعالیت حتی سابقه بازداشت در رژیم گذشته را داشته؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در مسیر خدمت گذاری به نظام مقدس اسلامی مشغول به فعالیت بودند.

مسئولیت هایی همچون عضویت در شورای نگهبان از سال 1362ش تا کنون، عضویت در شورای عالی قضایی، نمایندگی در چند دوره مجلس خبرگان رهبری در کارنامه درخشان و انقلابی معظم له به چشم می خورد. این مسئولیت ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته است؛ نشان دهنده ی اعتماد کامل حضرت امام(ره) و رهبری انقلاب به معظم  له دارد.

معظم له در این مسئولیت ها بویژه در سنگر فقاهت شورای نگهبان همواره روی آرمان های اسلام و انقلاب و نظام اسلامی پافشاری نموده و ذره ای از این آرمان ها و خطوط قرمز عدول ننمودند؛ و بدین خاطر همواره مورد حمله و هجمه ضد انقلاب قرار داشتند. مواضع قاطعانه ایشان در هنگام بررسی صلاحیت داوطلبان در انتخابات های مختلف همواره مورد تحسین دوستداران انقلاب اسلامی و مورد بغض ضد انقلاب بوده است. ایشان علاوه بر سنگر مبارزه در دوران ستمشاهی و سنگر مدیریت و امور اجرایی در جمهوری اسلامی، در سنگر علم و فقاهت نیز فعالیت شایانی داشتند؛ و در طول عمر مبارک خویش به تربیت دهها و صدها شاگرد برجسته همت گماردند؛ که برخی از این شاگردان از مسئولین و مدیران کلان نظام جمهوری اسلامی میباشند.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی این واقعه اسف بار را به محضرت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، بیت شریف معظم له، شاگردان ایشان و تمامی دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای معظم له علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان خواستار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *